Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapt jullie kindje nog in een winter slaapzak?

<<

Anoniem148

Bericht 16 Apr 2015 16:07

Re: Slaapt jullie kindje nog in een winter slaapzak?

Wanneer doe je kinderen een pyjama aan in de nacht? ZOon is nog maar bijna een maand dus nog jong om steeds om te kleden maar man wilde dat weten. Die snapte niet dat zijn broekje net Zo flexibel is als een pyjamabroek.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 16 Apr 2015 17:19

Re: Slaapt jullie kindje nog in een winter slaapzak?

K heeft een romper met korte mouw aan en een pyjama. Hij ligt in een dunne slaapzak zonder mouwen onder een dekentje.

Dandelion. K was zo'n 4 maanden toen hij een pyjama aan kreeg 's nachts.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem166

Bericht 16 Apr 2015 17:26

Re: Slaapt jullie kindje nog in een winter slaapzak?

Mijn dochter slaapt gewoon in een pyjama en onder een dekbed die ze grotendeels van zich afschopt. Mijn zoon slaapt in een romper met lange mouwen, verder meestal niks. Hij slaapt onder twee dekentjes tegen mij aan.

Dandelion, mijn dochter kreeg destijds rond 7 weken een pyjama aan, omdat we toen twee pyjama's hadden gekregen van kraamvisite. 's Avonds ging ik altijd met haar douchen, dus werd ze toch omgekleed. Mijn zoon is morgen 8 weken en draagt nog geen pyjama. Ook met hem douche ik 's avonds, maar hij krijgt daarna alleen een romper aan en een broekje (en dat broekje laat ik na het verschonen rond 22 uur uit, omdat ik dan bij hem ga liggen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 16 Apr 2015 17:57

Re: Slaapt jullie kindje nog in een winter slaapzak?

Ja. Een romper met lange mouwen en dan een winterslaapzak zonder mouwen. En een deken erover maar die is dun en schopt ze toch weg.
04-2014
10-2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers