Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bali

<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 28 Feb 2015 17:50

Re: Bali

Dank voor je tips Bibi. Die villa Bali Paradijs heb ik idd ook al meerdere malen voorbij zien komen bij mijn zoekacties.
In Ubud willen we ook die befaamde downhill fietstocht doen. Lijkt me supergaaf!
En dat het rustig is bij Lovina, dat vinden wij juist prettig. Even helemaal niks en alleen als we willen.
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 15 Apr 2015 19:29

Bali

Wat zijn jullie ervaringen en tips voor een twee weken vakantie naar Bali.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Apr 2015 20:53

Re: Bali

Geen ervaringen met 2 weken Bali en tips maar ik zou het zelf vrij lang vinden. Als je vooral wilt relaxen en af en toe een excursie dan zul je je prima vermaken,een oud-collega van me ging er ook elk jaar 3 weken naar toe en ze hadden het prima naar hun zin. Ik zou het zelf combineren met een ander eiland/eilanden als Lombok of op de heenweg een stop in bv Singapore of Kuala Lumpur. Maar aan de andere kant als je nog nooit in een Aziatisch land bent geweest zijn de rijstvelden, tempels, de Kecak (apendans) en andere cultuur natuurlijk al een ervaring op zich. Ik heb zelf ooit een 3-weekse reis Java en Bali gedaan waarvan afsluitend maar een paar dagen Bali.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 15 Apr 2015 20:58

Re: Bali

Kate; ik heb je topic samengevoegd met het eerdere topic dat al bestond over Bali.
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 15 Apr 2015 21:09

Re: Bali

dankje! Ik had nog gezocht maar kon het niet vinden.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Apr 2015 21:17

Re: Bali

Ik ben 20 dagen met mijn man op huwelijksreis naar Bali geweest en wij hebben ons goed vermaakt. Je bent op de heenweg al anderhalve dag onderweg (met tijdsverschil) en ook de terugweg kost een dag, dus we zijn 2,5 week daar geweest.

Wij zijn sowieso wel van relaxvakanties aan het zwembad/strand, maar we hebben daar ook vanalles gezien en gedaan. We zijn begonnen in Sanur, toen via Tanah Lot naar Lovina gegaan. Daar hebben we twee nachten geslapen en 's ochtends vroeg dolfijnen gezien. Van Lovina zijn we naar Ubud gegaan via verschillende tempels, bergmeren, een bron, rijstvelden en een waterval. Vanuit Ubud zijn we gaan raften en we zijn daar naar het apenbos geweest. Vanuit Ubud zijn we via de moedertempel Besakih naar Candidasa gegaan, waar we twee nachten hebben geslapen. We hebben daar een fietstocht gemaakt naar één van de oudste dorpjes van Bali. Vanuit Candidasa zijn we naar de Gili-eilanden gevaren, waar we ook twee nachten waren. Daar hebben we gesnorkeld en één van de andere eilanden bezocht. De laatste vijf nachten waren we in Seminyak. Vanuit daar zijn we ook een avond naar Kuta geweest en hebben we het zuiden van het eiland bekeken (Nusa Dua en de kecak-dans gezien.

Wij waren nog nooit in een Aziatisch land geweest en we hebben onze ogen uitgekeken. Ook hadden we op de heenweg best last van een jetlag, dus vonden we het prettig dat we een niet al te vol programma hadden. We zijn in Hongkong overgestapt. Als het niet onze huwelijksreis was geweest, hadden we er waarschijnlijk nog een citytrip aan vast geplakt, maar dat kwam nu niet zo goed uit.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers