Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Apr 2015 10:17

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Haha treinverhalen zijn altijd de beste! Ik heb ook een leuke:

Ik ging met vriendinnen naar een festival, het was echt loei-druk. Een paar van ons hadden een zitplek en een paar moesten staan. Toen een vriendin die stond even bukte om het bordje te kunnen lezen van het station waar we stonden, raakte ze met haar (ini-mini) kont de krant van de passagier aan de overkant van het gangpad. Die man zat super breeduit met een uitgevouwen krant en begon me toch naar haar uit te vallen! Gelukkig kregen we veel bijval van andere passagiers, over dat hij blij mocht zijn dat hij überhaupt een zitplek had. Hoe kortzichtig en zelfzuchtig kunnen mensen zijn!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Apr 2015 10:21

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Fantine schreef:
Caro schreef:Waarom gaat de discussie over een meneer en mevrouw die we allemaal niet kennen en waar we geen van allen bij waren om de intonatie van wie dan ook te horen?


Omdat mensen graag gelijk willen hebben en net zo lang doorgaan totdat ze het krijgen ;).


Hahah ik vind het in deze context echt zó onzinnig!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Apr 2015 10:23

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Ohh ik heb trouwens een keer bestek op mijn kop gehad. Dat zat blijkbaar in een van de vakken van een backpack dat bovenin was gepropt. Dus ik kijk vast heel onnozel op en doe 'auw'. Krijg ik een blik van de eigenaar en de opmerking 'had je daar maar niet moeten gaan zitten'. Precies. Wáárom zou er geen bestek uit een backpack vallen op mijn hoofd. Middenin een trein? :smile:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 16 Apr 2015 10:24

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Ik stond met mijn mond vol tanden toen ik op mijn 15de in mijn trainingspak mijn korfbalteam stond te coachen en aan mijn oor werd getrokken door onze toenmalige voorzitter. Of ik was vergeten dat die pakken alleen waren voor bij onze eigen wedstrijd om in te spelen? Nee, dat was ik niet, maar het leek me op dat moment een goed idee om dat pak aan te trekken. Ik was immers op het korfbalveld en deed er niks geks mee.
Hij had natuurlijk gelijk dat we die pakken alleen met onze eigen wedstrijd aan mochten (rare regel, maar vooruit), maar om dan aan iemands oren te trekken....
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Apr 2015 10:28

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Caro schreef:Ohh ik heb trouwens een keer bestek op mijn kop gehad. Dat zat blijkbaar in een van de vakken van een backpack dat bovenin was gepropt. Dus ik kijk vast heel onnozel op en doe 'auw'. Krijg ik een blik van de eigenaar en de opmerking 'had je daar maar niet moeten gaan zitten'. Precies. Wáárom zou er geen bestek uit een backpack vallen op mijn hoofd. Middenin een trein? :smile:


Ik had dat een keer andersom, op de universiteit had ik even mijn open pakje drinken op een muurtje gezet omdat ik mijn spullen moest pakken, maar toen viel het pakje er aan de andere kant vanaf en daarachter was een werkplek, dus mijn drinken viel over iemand heen. Diegene was niet eens boos, ze zei alleen maar: 'O, dan ga ik wel ergens anders zitten.' :confused:
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Apr 2015 10:32

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Caro schreef:
Fantine schreef:
Caro schreef:Waarom gaat de discussie over een meneer en mevrouw die we allemaal niet kennen en waar we geen van allen bij waren om de intonatie van wie dan ook te horen?


Omdat mensen graag gelijk willen hebben en net zo lang doorgaan totdat ze het krijgen ;).


Hahah ik vind het in deze context echt zó onzinnig!

Ach ja, het merendeel van het forum bestaat uit onzinnige discussies, dus dan kan deze er ook nog wel bij :D

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Apr 2015 10:33

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Elliot schreef:Ach ja, het merendeel van het forum bestaat uit onzinnige discussies, dus dan kan deze er ook nog wel bij :D


Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Apr 2015 10:57

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Haha heb ik toch nog een beetje mijn gelijk gehaald.

♥♥
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Apr 2015 11:28

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Gisteren liep ik met dochter naar het station. Achter mij liep een meisje (ong. 20 jaar denk ik) met 2 kleine kindjes in een kinderwagen. Ze had echt een ordinaire kledingstijl en keek mij echt aan van pffff wat zie jij er uit!!) Met een arrogante kop liep ze langs mij heen en een stukje verder wilde ze de weg oversteken. Er kwam een oud vrouwtje aanfietsen waar ze op moest wachten. Dat vrouwtje moest de bult opfietsen dus ze ging niet zo hard. Dat meisje riep toen 'fiets door man!' Het vrouwtje stopte en zei tegen het meisje dat dit geen voetgangersoversteekplaats was en dat ze nou eenmaal op dat moment niet harder kon fietsen. Het meisje schreeuwde nog een keer boos dat ze gewoon door moest fietsen. Die vrouw zei iets van: 'pff en dan ben je ook nog moeder'. Het meisje schreeuwde 'ga zelf terug naar je moeder man, kruip in de k*t van je moeder' :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Ik vond het zo sneu voor dat oude vrouwtje want ik weet wel zeker dat het haar echt een rotdag heeft bezorgd. En ook voor de kinderen vind ik het zielig dat ze zo'n hersenloze asociale heks van een moeder hebben :nopompom:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Apr 2015 11:31

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Ja, dat meisje komt niet zo vriendelijk over, maar ik vind het ook heel onaardig van die vrouw om te zeggen 'en dan ben je ook nog moeder'. Misschien is ze wel voor haar kinderen een ontzettend lieve en goede moeder, daar heeft die vrouw toch niets van te vinden?

♥♥
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Apr 2015 11:32

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Zenna en jij zei niks? Waarom niet?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 16 Apr 2015 11:34

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Haha Zenna ze doet me aan een forumster denken..... :smile:
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 16 Apr 2015 11:36

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Milou schreef:Haha Zenna ze doet me aan een forumster denken..... :smile:

Flauw.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Apr 2015 11:37

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Elliot schreef:Ja, dat meisje komt niet zo vriendelijk over, maar ik vind het ook heel onaardig van die vrouw om te zeggen 'en dan ben je ook nog moeder'. Misschien is ze wel voor haar kinderen een ontzettend lieve en goede moeder, daar heeft die vrouw toch niets van te vinden?


Nee dat is inderdaad niet zo aardig dat ze dat zei. Maar ik vind dat je als moeder waar je kinderen bij zijn wel een beetje het goede voorbeeld moet geven. En dat is niet schreeuwen tegen oude vrouwtjes dat ze door moeten fietsen.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Apr 2015 11:37

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Milou schreef:Haha Zenna ze doet me aan een forumster denken..... :smile:


Wil jij alsjeblieft je avatar aanpassen of erover nadenken dit te doen? Heb er geen reet over te zeggen natuurlijk maar vind hem zo irritant!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Apr 2015 11:38

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Carrie schreef:
Milou schreef:Haha Zenna ze doet me aan een forumster denken..... :smile:


Wil jij alsjeblieft je avatar aanpassen of erover nadenken dit te doen? Heb er geen reet over te zeggen natuurlijk maar vind hem zo irritant!

Doet me aan een forumster denken...... :smile:

HUH?! Wat?
<<

Anoniem301

Bericht 16 Apr 2015 11:39

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Yadira schreef:
Carrie schreef:
Milou schreef:Haha Zenna ze doet me aan een forumster denken..... :smile:


Wil jij alsjeblieft je avatar aanpassen of erover nadenken dit te doen? Heb er geen reet over te zeggen natuurlijk maar vind hem zo irritant!

Doet me aan een forumster denken...... :smile:

HUH?! Wat?

Haha he? Ik snap 'm niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Apr 2015 11:40

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Carrie schreef:
Elliot schreef:Ja, dat meisje komt niet zo vriendelijk over, maar ik vind het ook heel onaardig van die vrouw om te zeggen 'en dan ben je ook nog moeder'. Misschien is ze wel voor haar kinderen een ontzettend lieve en goede moeder, daar heeft die vrouw toch niets van te vinden?


Nee dat is inderdaad niet zo aardig dat ze dat zei. Maar ik vind dat je als moeder waar je kinderen bij zijn wel een beetje het goede voorbeeld moet geven. En dat is niet schreeuwen tegen oude vrouwtjes dat ze door moeten fietsen.

Ben ik het ook mee eens hoor, maar in de post van Zenna lijkt het net alsof alleen de jonge moeder fout zat, waardoor ik even wilde zeggen dat ik die mevrouw ook niet vriendelijk vind reageren. Ik begrijp wel dat het hier om actie-reactie gaat, maar iemand kinderen/moederschap erbij betrekken vind ik heel laag.

♥♥
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Apr 2015 11:40

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Carrie schreef:
Elliot schreef:Ja, dat meisje komt niet zo vriendelijk over, maar ik vind het ook heel onaardig van die vrouw om te zeggen 'en dan ben je ook nog moeder'. Misschien is ze wel voor haar kinderen een ontzettend lieve en goede moeder, daar heeft die vrouw toch niets van te vinden?


Nee dat is inderdaad niet zo aardig dat ze dat zei. Maar ik vind dat je als moeder waar je kinderen bij zijn wel een beetje het goede voorbeeld moet geven. En dat is niet schreeuwen tegen oude vrouwtjes dat ze door moeten fietsen.


Dat meisje was verschrikkelijk!! En die vrouw had dat misschien niet moeten zeggen nee maar ik dacht hetzelfde. Je moet je niet zo uitlaten tegen anderen en al helemaal niet als je 2 kindjes bij je hebt!

Ik zei er niks van omdat ik ten eerste er best wel ver weg van stond, ten tweede een schijtert ben en ten derder ik al helemaal niet iets durf te doen als ik mijn dochter bij me heb. Straks had dat kind mijn dochter nog geslagen of zo :omg:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Apr 2015 11:41

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Ik zit hier dus nu om jullie te lachen. Niet gemeen, maar jullie zijn grappig.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Apr 2015 11:42

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Milou schreef:Haha Zenna ze doet me aan een forumster denken..... :smile:


Tsja... ik krijg niet de indruk dat de forumster waar jij het over hebt zo zou reageren.. dat hoop ik tenminste....
<<

Anoniem304

Bericht 16 Apr 2015 11:47

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Carrie schreef:
Yadira schreef:
Carrie schreef:
Wil jij alsjeblieft je avatar aanpassen of erover nadenken dit te doen? Heb er geen reet over te zeggen natuurlijk maar vind hem zo irritant!

Doet me aan een forumster denken...... :smile:

HUH?! Wat?

Haha he? Ik snap 'm niet.

Haha, oh shit dit is lastig uit te leggen haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Apr 2015 11:49

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Sorry, maar ik kan me er echt niks bij voorstellen dat iemand die in het bijzijn van haar kinderen tegen een oude mevrouw roept dat ze in de kut van haar moeder moet kruipen een heel goede moeder is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Apr 2015 11:54

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Susan schreef:Sorry, maar ik kan me er echt niks bij voorstellen dat iemand die in het bijzijn van haar kinderen tegen een oude mevrouw roept dat ze in de kut van haar moeder moet kruipen een heel goede moeder is.


Precies. En dat met een zeer arrogante blik naar iedereen toe is het op z'n minst een erg slecht voorbeeld.
Toen haar dochtertje nieste zei ze wel heel hard en op een poeslief toontje: Gezondheid ..... (kampnaam :smile: )
Dat ligt er dan ook wat te dik bovenop
<<

ChiQ

Bericht 16 Apr 2015 15:54

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Gisteren nog.. Was een ijsje halen met Julian bij ons in het centrum. Julian zat in zijn wagen en er zaten een stuk of 5 jongens aan een tafeltje, beetje puberende 15 jarigen zeg maar, en dat trekt Julians aandacht dus die keek een beetje naar ze. Maar ik merkte dat 1 steeds naar Julian keek en dom ging lachen en grijnzen. Dus toen we wegliepen deed hij het wéér, dus ik roep een beetje geirriteerd: 'Is het zo grappig?! Hij zit toch gewoon naar jullie te kijken?' Zegt die jongen: 'Mevrouw we lachen om hem' en wijst zijn vriend aan, die zit daar met een arm in het gips heel ongemakkelijk ijs te eten uit een bakje en dat bakje schoof heen en weer omdat het niet zo makkelijk gaat met een hand. Ik heb toen wel sorry gezegd en gezegd dat ik dacht dat ze mijn zoontje aan het uitlachen waren.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers