Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 17 Apr 2015 10:37

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Toen ik een vriendin vertelde dat ik via kunstmatige inseminatie op de wereld gekomen ben zei ze: oh daarom ben je ook vaker ziek. Dat is een ingreep in iets natuurlijks, zo'n dokter speelt god en dat kan nooit goed gaan! :wtf:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 17 Apr 2015 11:41

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Fender schreef:Toen ik een vriendin vertelde dat ik via kunstmatige inseminatie op de wereld gekomen ben zei ze: oh daarom ben je ook vaker ziek. Dat is een ingreep in iets natuurlijks, zo'n dokter speelt god en dat kan nooit goed gaan! :wtf:


Wat een onaardige vriendin!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Apr 2015 11:44

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Nou inderdaad, wat een trut!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem149

Bericht 17 Apr 2015 12:10

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Oh bah Fender wat naar.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 17 Apr 2015 12:45

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Zeg dat. Ze zegt ook alsof t niks is dat een tsunami opruiming van de natuur is. Aids en uithongering zelfde verhaal... Ze is geen vriendin meer. Hoef zeker niet uit te leggen waarom.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem154

Bericht 17 Apr 2015 18:03

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Maple schreef:Nou, ik vind dat er wel heel overtrokken gereageerd wordt hoor, naar Chiq. Alleen haar reactie naar Fantine was niet nodig, maar verder gebeurt het echt wel eens dat er mensen door pubers uitgelachen worden, en dus gebeurt het ook wel eens dat peuters door pubers uitgelachen worden.



Het interesseert mij geen biet of je nu voor je kind op komt, hem uit laat lachen, of hem voor aap laat staan...
Er wordt alleen overtrokken gereageerd over haar m.i. denigrerende opmerking. Nergens voor nodig lijkt me...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Apr 2015 18:15

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Fender wat voor soort achtergrond heeft ze?
2015 💙
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 17 Apr 2015 19:33

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Ik begrijp chiq wel zou het ook niet toelaten maar meestal gedragen jongens van 14 ofzo normaal naar ons
Zoon *
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 17 Apr 2015 19:43

Re: Wanneer stond jij met je mond vol tanden?

Minx, Ze is gewoon Nederlandse, studeert rechten en is sociaal beperkt ofzo. Ik snap niet hoe een mens zo cru kan denken.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers