Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Guilty pleasure qua food

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Apr 2015 15:35

Re: Guilty pleasure qua food

Poeh, heb je even?
- CHOCOLA (liefst van Milka, maar verder alles behalve puur zo'n beetje)
- blokjes jonge of jong belegen kaas
- pizzabroodjes bolognese van de AH
- slagroomsoesjes (vooral die met chocola eromheen)
- allerlei soorten koek en snoep, hoi suikerverslaving
- B&J cookie dough
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem186

Bericht 19 Apr 2015 15:38

Re: Guilty pleasure qua food

Gijs. schreef:Ik moest aan dit topic denken toen ik net boterkoek aan het bakken was; ik vind bijna al het beslag van zoete bakdingen zo lekker (behalve van biscuit, bah). Vaak verdwijnt er tijdens het bakken al meer in mijn mond (en Luuk zijn mond) dan dat er uiteindelijk de oven in gaat


Ik bak wel eens speciaal een cake om het cakebeslag op te eten, haha. De afgebakken cake vind ik helemaal niet boeiend, maar het beslag daarentegen...
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 19 Apr 2015 16:01

Re: Guilty pleasure qua food

Buggles vullen met Danish Chef smeerkaas, met een heerlijk glas ijskoude cola of een blikje Bullit (nep Red Bull) :bounce:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Apr 2015 10:55

Re: Guilty pleasure qua food

Chips, kroketten/bitterballen, en kaas in alle soorten.
Oh en die grote loempia's met een flinke laag sambal er op.
10.04.17
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 21 Apr 2015 11:00

Re: Guilty pleasure qua food

Milka caramel! Zoo lekker. En zo suf, ik had het een jaar geleden nog nooit gehad (ik at altijd alleen pure chocolade) toen een keer per toeval een stukje genomen en nu ben ik verslaafd. Ik eet denk ik een reep in de week.


Kaas vind ik ook heerlijk, ik heb bijna altijd wel een stukje in de koelkast liggen en dat eet ik dan tussendoor. Al wil ik daar eigenlijk echt mee stoppen want het is gewoon een aanwensel. Ik had het voorheen ook met chips maar ik ben gewoon gestopt dat te kopen en nu heb ik er niet meer zo veel mee.
<<

Anoniem123

Bericht 21 Apr 2015 11:58

Re: Guilty pleasure qua food

Jans schreef:
Gijs. schreef:Ik moest aan dit topic denken toen ik net boterkoek aan het bakken was; ik vind bijna al het beslag van zoete bakdingen zo lekker (behalve van biscuit, bah). Vaak verdwijnt er tijdens het bakken al meer in mijn mond (en Luuk zijn mond) dan dat er uiteindelijk de oven in gaat


Ik bak wel eens speciaal een cake om het cakebeslag op te eten, haha. De afgebakken cake vind ik helemaal niet boeiend, maar het beslag daarentegen...


oh ja beslag! Die van biscuit vind ik juist het lekkerste. toen ik zwanger was moest ik heel snel water in de kom doen. Dat heb ik toen echt heel erg gemist. En nu bak ik eigenlijk geen biscuits meer :nopompom:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 23 Apr 2015 11:19

Re: Guilty pleasure qua food

Absoluut chocola. Maar ook voor een broodje Döner mag je me wel wakker maken. En een broodje van de McDonalds vind ik ook heerlijk. Niet als avondeten, maar gewoon als tussendoortje :palm:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 23 Apr 2015 12:01

Re: Guilty pleasure qua food

Ik snoep gewoon (te) veel en graag en af en toe wat lekkers moet kunnen, maar soms (vr)eet ik te veel van engelse drop of de Droptoppers (Zacht & zoet) van Venco. Kinderbueno gaat er ook goed in en ik eet wel bijna elke dag een stuk(je) chocola.

Of chocoladepepernoten als ze er weer zijn... Heerlijk!

Soms heb ik ook ontzettende zin in chips. Gewoon gezouten vind ik dan het lekkerst. Meestal houden we het bij een paar, maar soms eten we met z'n 2en een hele zak leeg.

Oh en het wordt weer tijd dat ik mijn eigen cheesecake weer bak. Die gaat altijd op bij verjaardagen! Zo lekker!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Apr 2015 13:25

Re: Guilty pleasure qua food

Bij de Dirk verkopen ze van die kleine bakjes huzarensalade voor 26 cent, die vind ik ook heel lekker voor tussen de middag. Binnenkort ga ik ook eens de rundvleessalade proberen, zo'n bakje kost 27 cent.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Apr 2015 17:49

Re: Guilty pleasure qua food

Oh ja, zo'n slaatje koop ik ook heel af en toe eens, is lekker!
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 23 Apr 2015 18:50

Re: Guilty pleasure qua food

Chips. Binnen een kwartier kan ik zo'n grote zak opeten. Echt te erg. Er lijkt wel een verslavend stofje in te zitten. Oplossing is om de chips niet in huis te halen.

Friet. Het liefste wel verse en laat in Eindhoven nu daar de beste van het land in zitten. Als ik in België kom is het standaard vaste prik, want alle frituurs verkopen daar verse friet. Daar kunnen de meeste zaken in Nederland nog iets van leren. Daarnaast een smulrol.

Heel erg fout: een broodje pindakaas met hagelslag boven op de pindakaas.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Apr 2015 19:20

Re: Guilty pleasure qua food

Fred schreef:Chips. Binnen een kwartier kan ik zo'n grote zak opeten. Echt te erg. Er lijkt wel een verslavend stofje in te zitten. Oplossing is om de chips niet in huis te halen.

Friet. Het liefste wel verse en laat in Eindhoven nu daar de beste van het land in zitten. Als ik in België kom is het standaard vaste prik, want alle frituurs verkopen daar verse friet. Daar kunnen de meeste zaken in Nederland nog iets van leren. Daarnaast een smulrol.

Heel erg fout: een broodje pindakaas met hagelslag boven op de pindakaas.


Welke?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 23 Apr 2015 19:34

Re: Guilty pleasure qua food

Zwerts op de Boschdijk. Heel het proces zie je daar. Het snijden van de aardappels, voerbakken en afbakken. Als het druk is kun je soms een half uur moeten wachten, maar dat is niet erg vind ik. Ik kan namelijk ook genieten van het bakproces.
<<

Anoniem107

Bericht 23 Apr 2015 19:38

Re: Guilty pleasure qua food

Koko schreef:
Fred schreef:Chips. Binnen een kwartier kan ik zo'n grote zak opeten. Echt te erg. Er lijkt wel een verslavend stofje in te zitten. Oplossing is om de chips niet in huis te halen.

Friet. Het liefste wel verse en laat in Eindhoven nu daar de beste van het land in zitten. Als ik in België kom is het standaard vaste prik, want alle frituurs verkopen daar verse friet. Daar kunnen de meeste zaken in Nederland nog iets van leren. Daarnaast een smulrol.

Heel erg fout: een broodje pindakaas met hagelslag boven op de pindakaas.


Welke?

De beste zit in mijn woonplaats hoor! Dikke 10 in de AD-friettest :wink:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 23 Apr 2015 22:37

Re: Guilty pleasure qua food

AD test zegt niet zoveel. Is helaas ook redelijk Randstad gericht. Ik heb meer dan 150 friettenten getest en de AD test beoordeeld niet alleen op kwaliteit. Bezoek Zwerts maar eens en kijk maar eens naar de awards aan de muur. Generatie op generatie wordt daar het frietbakken doorgegeven. De kwaliteit van de aardappels wordt drie keer gecontroleerd voordat ze worden gebakken.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2015 08:43

Re: Guilty pleasure qua food

Fred schreef:AD test zegt niet zoveel. Is helaas ook redelijk Randstad gericht.


Toevallig staat er net vandaag een stuk in het AD over de winnaar van 2015 en die zit onder andere in Zwolle en in Enschede. Dus dat op de Randstad gericht zijn valt alleszins mee.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2015 08:47

Re: Guilty pleasure qua food

On topic houd ik enorm van chips, en sowieso van hapjes bij de borrel: bitterballen, vlammetjes, jalapenos met kaas, gefrituurde garnalen, et cetera.
<<

Anoniem167

Bericht 24 Apr 2015 08:51

Re: Guilty pleasure qua food

Ach Fred, in de randstad IS alles ook beter!
<<

Anoniem114

Bericht 24 Apr 2015 09:03

Re: Guilty pleasure qua food

Een groentekroket met zoetzure chilisaus. Oh en ik houd van krokant! Dus ik maak zelf schnitzels en haal dan de schnitzel van mezelf een keer of 3 extra door het beschuit. Dan zitten we daarna aan tafel en kijkt vriend in de pan en schiet-ie al in de lach, omdat duidelijk is welke voor mij is :D
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Apr 2015 10:08

Re: Guilty pleasure qua food

De AD heeft maar 144 friettenten van heel Nederland getest. Dat is lang niet zoveel als een site waar ik mijn recensies op schrijf waar er bijna 2.000 friettenten zijn getest en waar Zwerts het al jaren goed doet. Houd het nieuws komende week (met name 29 april) want dan worden daarvan de awards uitgereikt.

De nummer 1 van dit jaar bij de AD Frietwinkel in Utrecht staat daarbij niet eens bij de beste friettenten van Utrecht...
<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2015 10:15

Re: Guilty pleasure qua food

Pippa schreef:Ach Fred, in de randstad IS alles ook beter!

:face:

Haha,.
<<

Anoniem107

Bericht 24 Apr 2015 10:16

Re: Guilty pleasure qua food

Caulfield schreef:
Fred schreef:AD test zegt niet zoveel. Is helaas ook redelijk Randstad gericht.


Toevallig staat er net vandaag een stuk in het AD over de winnaar van 2015 en die zit onder andere in Zwolle en in Enschede. Dus dat op de Randstad gericht zijn valt alleszins mee.

Oh, jammer, dan hebben ze de eerste plaats dit jaar niet gehaald.

Ach, en Fred, doe niet zo zuur. Ik vind het gewoon knap dat Fers Friethuys na een jaar open zijn en zónder ook maar enige ervaring in het horecavak gewoon, pats, boem, in één keer een tien haalt in een friettest en als onbetwiste nummer één uit de bus komt. Kun je nog zoveel recensies schrijven jij, maar ik vind dat gewoon knap. Dan doe je als horeca-ondernemer toch iets heel erg goed.
<<

Anoniem124

Bericht 24 Apr 2015 10:29

Re: Guilty pleasure qua food

Soms, heel soms (1x per jaar ofzo) heb ik ineens echt mega zin in een plak cake met slagroom erop en smarties :palm: .
<<

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2015 10:29

Re: Guilty pleasure qua food

Fred schreef:Houd het nieuws komende week (met name 29 april) want dan worden daarvan de awards uitgereikt.


Mwoah, think I'll pass. Zo interessant is gefrituurde aardappel nou ook weer niet.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Apr 2015 10:33

Re: Guilty pleasure qua food

Charles schreef:Soms, heel soms (1x per jaar ofzo) heb ik ineens echt mega zin in een plak cake met slagroom erop en smarties :palm: .

:cry:

Ik nu ook.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers