Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Skaten, iemand tips?

<<

anoniem213

Bericht 10 Mei 2016 10:53

Re: Skaten, iemand tips?

Char schreef:Sorry June, hier niet echt hoopvol. Ik kan het nog steeds niet en ben nog steeds een kluns... Heb me er dit jaar ook nog niet aan gewaagd :s

Oh, topic is van een jaar geleden zie ik nu. Ik dacht drie weken oud :smile:. Jammer dat jij het nog niet kunt. Hmmm ik ga in elk geval wel knie- en polsbeschermers kopen denk ik. Helm is eigenlijk wel verstandig, maar ik ga eerst maar eens bij mijn huis op het fietspad (fietsstraat is het eigenlijk) oefenen. Ik hoop dat ik de skates pas die Vajen te koop heeft gezet! Ik ga me er geloof ik toch maar wel aan wagen. Ook al ben ik een kluns.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 12 Mei 2016 07:24

Re: Skaten, iemand tips?

Oh heerlijk skaten! Ik doe het nu niet omdat ik bang ben verkeerd terecht te komen. En dat gaat dan sowieso gebeuren maar normaal gesproken vind ik het echt fijn om lekker te skaten. Ik heb voor mijn huis ook een fietspad met zacht asfalt liggen en die gaat 10 km rond. Helemaal door een park dus ook lekker rustig en door de natuur.
Lekker gaan oefenen. Je wordt steeds beter! Maar wel even investeren in redelijke skates. Anders trilt het zo erg aan je voeten, dat kan niet goed zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2016 07:53

Re: Skaten, iemand tips?

Ik heb vorige jaar goede skates gekocht, was de bedoeling dat ik fanatiek zou gaan skaten maar heb er volgens mij 2 keer op gereden. Ik kan me niet herinneren dat het zo vermoeiend is, reed als kind uren op skates rond en nergens last van. Misschien binnenkort toch nog eens oppakken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Mei 2016 23:25

Re: Skaten, iemand tips?

Zijn jullie niet bang om te vallen over scheve stoeptegels? Ik heb daardoor vroeger echt vaak mijn pols gebroken, echt 5 of 6 keer. Het lijkt me wel heel leuk om te doen maar ik denk niet dat mijn werk daar op zit te wachten.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem213

Bericht 17 Mei 2016 07:42

Re: Skaten, iemand tips?

Spencer schreef:Zijn jullie niet bang om te vallen over scheve stoeptegels? Ik heb daardoor vroeger echt vaak mijn pols gebroken, echt 5 of 6 keer. Het lijkt me wel heel leuk om te doen maar ik denk niet dat mijn werk daar op zit te wachten.

Ik wil voornamelijk op asfalt gaan skaten en sowieso met polsbeschermers. Overigens ben ik inderdaad bang om iets te breken. Wat bizar dat jij je polsen zo vaak gebroken hebt.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mei 2016 08:08

Re: Skaten, iemand tips?

Ik was en heel onhandig en heel onvoorzichtig denk ik. En ik was nogal zwaar dus mijn polsen hadden nogal wat op te vangen als ik viel.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem213

Bericht 17 Mei 2016 08:11

Re: Skaten, iemand tips?

Spencer schreef:Ik was en heel onhandig en heel onvoorzichtig denk ik. En ik was nogal zwaar dus mijn polsen hadden nogal wat op te vangen als ik viel.

Dat ben ik op zich ook allemaal, maar goed. We gaan het zien :D.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 17 Mei 2016 08:53

Re: Skaten, iemand tips?

Op asfalt is echt idd veel fijner. Om daar te komen moet je waarschijnlijk wel eerst over stoeptegels, maar dan doe je t daar wat rustiger aan.
En idd polsbescherners. Hoewel ik de vorige x kei hard achterover viel
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Mei 2016 09:00

Re: Skaten, iemand tips?

Ik skate ook zo min mogelijk over de stoep hoor en ik gebruik alleen polsbeschermers. Ben de afgelopen jaren 1x gevallen en toen lag m'n knie wel open, maar als dat alles is, valt het nog wel mee :) Succes June, je kunt het!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 17 Mei 2016 12:07

Re: Skaten, iemand tips?

Ik woon aan een fietsstraat, dus ik hoef maar de parkeerplaats af over tegels en ik ben op asfalt. Ik ga daar eerst maar rustig oefenen. Ik las ook dat bij de schaatsbaan hier in de stad in de zomer veel skaters zijn op de parkeerplaats, omdat daar dan vrijwel niemand is en die parkeerplaats groot is en van asfalt :thumbup:.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers