Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Apr 2015 13:18

Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Ok, vage titel. Ik ben dus op zoek naar een mooie kist of doos om alle spulletjes van de bruiloft in te bewaren. Het gaat dan om bijvoorbeeld de taarttopper, een menukaartje en een trouwkaart, het gastenboek, het plakboek met alle kaarten en meer van dat soort dingen.

Ik ben al bij de Blokker, de Hema, de Action en de Kwantum geweest maar daar hebben ze alleen van die Curver (achtige) bakken. Die vind ik nou juist niet leuk. Ik zoek echt een mooie opbergkist, waar fotoalbums inpassen. Op internet vind ik alleen maar kleine kistjes/doosjes, koektrommelformaat zeg maar.

Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

♥♥
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Apr 2015 13:38

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Ik had even voor je gezocht op herinneringenkist en kwam wel grote formaten tegen, de prijzen zijn alleen een beetje niet alla hema/action/blokker etc. Wat je nog kan doen om het mooier te maken, is je trouwkaart erop af laten drukken.
http://www.boxofmemories.nl/page/prijzen-formaten
http://www.vierjefeest.nl/herinneringenkist/ deze is meer op geboortekaartje gebaseerd maar kan ook met trouwkaart neem ik aan.

En zo zijn er nog wel een paar. Hopelijk kan je hier wat mee.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 13 Apr 2015 13:51

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Ik heb een kist besteld bij: http://www.houtenkist.nl, echt een supermooi ding vind ik het. Ik heb hem in gebruik als herinneringskist maar ik geloof dat het officieel een speelgoedkist is. Ik denk dat je er bijvoorbeeld ook de datum op zou kunnen laten zetten.
Ze hebben overigens verschillende maten houten kisten en ook nog geboortekistjes, die zijn iets kleiner nog weer.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Apr 2015 13:53

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Oh wat goed! Ik zat de hele tijd op 'opbergkist' te googelen, haha. Ik ga jullie sites even bekijken, bedankt! :)

♥♥
<<

Anoniem280

Bericht 14 Apr 2015 05:31

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Afbeelding

Deze mand, in het roze, heb ik voor de meiden. De zwangerschapsdagboeken, kraambezoekboeken, plakboeken, etc. komt hier allemaal in, zodat ze ieder hun eigen mand hebben.
Heb de mand wel in een slag groter.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Apr 2015 08:03

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Oh die is ook heel leuk Caramba, zeker de prijs haha! En het is precies de goeie kleur voor ons, dat is ook wel toevallig. Waar komt die mand vandaan?

♥♥
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 14 Apr 2015 10:47

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Afbeelding

Deze is behoorlijk groot 72x50x50 cm

Ik heb ooit bij (volgens mij) Leen Bakker zo'n grote houten kist gevonden in een soort van ptt-post design (van vroeger). Maar die kan ik niet meer op de site vinden. Die is net wat kleiner dan bovenstaande
<<

Anoniem280

Bericht 14 Apr 2015 12:38

Re: Kist/doos om dingen in te bewaren, waar?

Xenos.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers