Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2015 21:15

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Exogenesis schreef:- Parasailen boven de Grand Canyon of een ander mooi gebied of natuurpark.


Paragliden zou het dan zijn, parasailen is boven het water met een touw aan een boot :)

Ik ben een grote schijterd, dus ik kan eigenlijk niks bedenken. Kan me nu namelijk niet voorstellen dat ik bepaalde dingen dan wel durf (zoals oog in oog met een vogelspin ofzo, ik ga al huilen bij het idee).
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem203

Bericht 14 Apr 2015 08:04

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Duiken ergens in een mooi tropisch land met een mooi koraalrif en mooie vissen.
Helaas raak ik een soort van in paniek als ik verder dan m'n navel het water in ga.

En spelen in een musical of serie lijkt me ook wel wat!
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 14 Apr 2015 08:29

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Rtl boulevard presenteren
In een mooie serie zoals Penoza spelen.

Vaker durven zeggen wat ik eigenlijk denk. Ik denk altijd achteraf had ik dat maar gezegd en gedaan.
Vaker voor mezelf opkomen of voor anderen in bijvoorbeeld geweldssituaties, ik blokkeer gewoon telkens.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 14 Apr 2015 10:00

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Gitarist zijn in een hardrockband (kan geen gitaar spelen)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem315

Bericht 14 Apr 2015 19:29

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Bliss schreef:
Exogenesis schreef:- Parasailen boven de Grand Canyon of een ander mooi gebied of natuurpark.


Paragliden zou het dan zijn, parasailen is boven het water met een touw aan een boot :)


Achja, natuurlijk ;)
<<

Anoniem152

Bericht 14 Apr 2015 19:43

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Snorkelen (en daarna duiken). Heb ooit wel een poging gedaan, maar ik raakte zo in paniek van de angst dat ik die poging gestaakt heb.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Apr 2015 19:45

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Ik wou zeggen dat ik dan wel gewoon een keer iets wil jatten. Heb ik echt nog nooit gedaan, zelfs een snoepje uit zo'n bak bij een winkel. Echt iets in je tas doen en dan de winkel uit gaan en dan hopen dat je niet betrapt wordt. Maar als alles zou mogen dan mag dat ook en heeft het dus geen zin. Maar goed dat is wel iets wat ik echt niet durf.
:heart: :heart: 2011
<<

Patsy

Bericht 15 Apr 2015 09:16

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Mijn motorrijbewijs halen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 15 Apr 2015 11:55

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Gewoon een week een topfunctie uitoefenen. President van de US of Rusland oid. Of desnoods bondskanselier van Duitland: Angela Merkel had laatst ook wel een erg interessante werkweek. De Verenigde Naties toespreken, luxe diners, macht uitoefenen ed
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 15 Apr 2015 12:14

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Dan zou ik heel graag een tweede kindje willen baren!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 18 Apr 2015 12:47

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Parachute springen, bungeejumpen, een ballonvaart maken.
<<

Anoniem117

Bericht 18 Apr 2015 12:51

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Pacific Crest Trail. Ik weet alleen niet of ik het hem het liefste zou lopen of te paard zou gaan. Misschien beide een deel. Zoiets zou ik echt graag doen of had ik graag gedaan. Maar ik ben te onhandig om het alleen te doen, ik zou het denk ik niet overleven. Mijn zusje gaat hem misschien met haar vriend lopen. Niet nu, maar ze overwegen het serieus voor in de toekomst. Dat gun ik haar enorm, maar jaloers zou ik wel zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Apr 2015 13:30

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Is dat die tocht uit de film Wild, AnnaK?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem117

Bericht 18 Apr 2015 13:42

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Bliss schreef:Is dat die tocht uit de film Wild, AnnaK?


Ja klopt.
<<

Anoniem275

Bericht 18 Apr 2015 13:45

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

AnnaK schreef:Pacific Crest Trail. Ik weet alleen niet of ik het hem het liefste zou lopen of te paard zou gaan. Misschien beide een deel. Zoiets zou ik echt graag doen of had ik graag gedaan. Maar ik ben te onhandig om het alleen te doen, ik zou het denk ik niet overleven. Mijn zusje gaat hem misschien met haar vriend lopen. Niet nu, maar ze overwegen het serieus voor in de toekomst. Dat gun ik haar enorm, maar jaloers zou ik wel zijn.

Ja, wauw dat lijkt me zo gaaf!
Tijdens het lezen van het boek zocht ik soms plaatjes op van waar ze naar toe ging, vooral bij Crater Lake dacht ik 'ik wil ook!'
<<

Anoniem117

Bericht 18 Apr 2015 13:56

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

bubble schreef:
AnnaK schreef:Pacific Crest Trail. Ik weet alleen niet of ik het hem het liefste zou lopen of te paard zou gaan. Misschien beide een deel. Zoiets zou ik echt graag doen of had ik graag gedaan. Maar ik ben te onhandig om het alleen te doen, ik zou het denk ik niet overleven. Mijn zusje gaat hem misschien met haar vriend lopen. Niet nu, maar ze overwegen het serieus voor in de toekomst. Dat gun ik haar enorm, maar jaloers zou ik wel zijn.

Ja, wauw dat lijkt me zo gaaf!
Tijdens het lezen van het boek zocht ik soms plaatjes op van waar ze naar toe ging, vooral bij Crater Lake dacht ik 'ik wil ook!'


Ja heel mooi. En ik kan me echt laten overdonderen door natuur. Zo'n tocht zou denk ik echt mijn leven verrijken en me een wijzer mens maken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Apr 2015 13:59

Re: Wat zou je doen als je alles zou mogen en durven?

Ik vond dat zo'n gave film (boek niet gelezen)! Ik moet er niet aan denken om zo'n tocht te maken, maar kan me wel voorstellen dat je daar idd een heel ander mens van wordt en dat het je leven verrijkt.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Valkyrie