Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriendin Emile Ratelband overleden

<<

Anoniem181

Bericht 12 Apr 2015 11:20

Vriendin Emile Ratelband overleden

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/vriendin-emile-ratelband-overleden

Bizar zeg, zo jong. Ik zag haar pas nog bij Jouw vrouw mijn vrouw VIP en ik had echt het idee dat zij en Emile dolgelukkig waren. Vreselijk voor hem :(
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2015 11:40

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Huh!! Jemig wat een naar bericht! Ik zag ook laatst die aflevering en idd, ze leken eeg gelukkig samen. 45 is echt veel te jong :(
❤ 7 juni 2018
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Apr 2015 12:32

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Bah wat naar.
Door zulke berichten besef je je maar weer dat niemand je morgen heeft beloofd en dat het zo opeens voorbij kan zijn zonder dat je daarover na denkt als je je bed in gaat.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem140

Bericht 12 Apr 2015 13:10

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Ja ik las het net en schrok ook even. Vond ht zo'n leuk stel samen, bij JVMV. Heb ook een heel ander beeld gekregen van Emile meteen bij dat programma. Echt vreselijk, de gedachte dat je zomaar kan overlijden in je slaap.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Apr 2015 14:35

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Vreselijk zo jong ook
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 12 Apr 2015 19:20

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

wat erg zeg :( , vond haar wel een leuke vrouw in jwmw.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Apr 2015 19:33

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Las het net ook! Echt vreselijk naar! Ze zagen er inderdaad erg gelukkig uit!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Apr 2015 16:08

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Miley schreef:Ja ik las het net en schrok ook even. Vond ht zo'n leuk stel samen, bij JVMV. Heb ook een heel ander beeld gekregen van Emile meteen bij dat programma. Echt vreselijk, de gedachte dat je zomaar kan overlijden in je slaap.


Ik vind het sneu voor, maar vind beide verschrikkelijke mensen. Het beeld van hem is alleen maar erger geworden bij me. Toen hij tegen Jara zei dat hij van een ander niveau was vond ik dat belachelijk net als zij zelf. Hij vind zich duidelijk beter, hoger etc dan mensen zoals Jara die maar een broek dragen van 15 euro. Bah walgelijk mannetje! Dat hij zoveel vrouwen heeft gehad, vaak niet eens zo lang en een aantal kids niet meer ziet zegt meer over hem dan hun.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Apr 2015 20:37

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Ik dacht ook, huh! Had haar ook in het tv programma gezien, leuke vrouw.
Wat triest zo onverwachts en zo jong.
<<

Anoniem140

Bericht 16 Apr 2015 06:11

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

caribbeanlover schreef:
Miley schreef:Ja ik las het net en schrok ook even. Vond ht zo'n leuk stel samen, bij JVMV. Heb ook een heel ander beeld gekregen van Emile meteen bij dat programma. Echt vreselijk, de gedachte dat je zomaar kan overlijden in je slaap.


Ik vind het sneu voor, maar vind beide verschrikkelijke mensen. Het beeld van hem is alleen maar erger geworden bij me. Toen hij tegen Jara zei dat hij van een ander niveau was vond ik dat belachelijk net als zij zelf. Hij vind zich duidelijk beter, hoger etc dan mensen zoals Jara die maar een broek dragen van 15 euro. Bah walgelijk mannetje! Dat hij zoveel vrouwen heeft gehad, vaak niet eens zo lang en een aantal kids niet meer ziet zegt meer over hem dan hun.



Ja klopt inderdaad. Maar ik had nog meer zo'n mannetje in mijn hoofd dat "TJAKKAAAAAAAAA" roept de hele tijd.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2015 10:30

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Ik wilde de aflevering terug kijken en het is niet meer mogelijk......................vreemd. Afl. 2 en 3 kan je wel terugkijken en 1 waar zij dus in zaten neem ik aan niet meer. Aan de ene kant snap ik het wel, maar aan de andere kant niet echt omdat het misschien mooi kan zijn om haar op die manier terug te zien voor familie ed.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2015 15:18

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Misschien hebben ze die aflevering tijdelijk verwijdert uit respect
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2015 15:29

Re: Vriendin Emile Ratelband overleden

Dat denk ik ook of op verzoek van de familie. Snap dat nooit zo goed, want je kijkt prive toch ook filmpjes van diegene en foto's. Denk ook niet dat het ooit nog terug te zien is.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers