Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Billendoekjes Action veranderd?

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 11 Apr 2015 22:10

Billendoekjes Action veranderd?

Ik gebruik al jaren de gele Neh-Neh billendoekjes van de Action (twee pakken aan elkaar vast voor twee euro), maar nou heb ik laatst weer ingeslagen en ze zijn echt véél te nat, niet fijn. Zou ik gewoon een slechte partij te pakken hebben gehad of hebben anderen dit ook?
<<

Anoniem123

Bericht 11 Apr 2015 22:12

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Ja hier ook. In mijn omgeving niemand maar ik heb er ook last van. Heb bij de action wl geklaagd maar was de eerste bij ons filiaal. Na ruim 3 jaar ben ik nu overgestapt op een ander merk. Vind ze veel en veel te nat nu.
<<

Anoniem127

Bericht 11 Apr 2015 22:14

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Ja, heb ik ook al gemerkt. Geen idee of dit nu zo blijft of dat het een productiefout is. Dingen zijn echt doorweekt op de bodem.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 11 Apr 2015 22:16

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Hier nog niet echt wat bijzonders gemerkt. Toevallig vorige week nog nieuwe gekocht, zal eens kijken of het daar misschien wel bij is als ik weer een nieuw pak open. Vond ze altijd erg prettig, dus ik hoop eigenlijk geen doorweekte doekjes tegen te gaan komen!
<<

Anoniem205

Bericht 11 Apr 2015 22:17

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Ja, op de bodem zijn ze zeiknat! Heel irritant.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Apr 2015 22:19

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Heb vandaag weer nieuwe gekocht, ben benieuwd of ze ook zo nat zijn.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Apr 2015 09:07

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Ik had het ook al opgemerkt, maar hij het ene pakje heb ik het wel en bij de andere weer niet.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Apr 2015 16:20

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Ik had het hier ook willen vragen maar vergat het steeds!
Beide pakjes waren de doekjes heel nat! Echt niet fijn, L haar billen zaten onder de zeep steeds! Ze vond ze zelf ook niet fijn!
Heb nu de doekjes van de lidl meegenomen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem123

Bericht 12 Apr 2015 16:24

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Jezzie, siem zei ook telkens: bah vieze doekjes!

Heb nu van de kruidvat, witte verpakking. in verhouding nog iets goedkoper ook.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Apr 2015 16:27

Re: Billendoekjes Action veranderd?

SarahKey schreef:Jezzie, siem zei ook telkens: bah vieze doekjes!

Heb nu van de kruidvat, witte verpakking. in verhouding nog iets goedkoper ook.


Oh ja ik zie het, dacht dat action altijd de goedkoopste was.
Die maar eens halen, de action doekjes zijn toch op, dus kan ik ze mooi proberen.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Apr 2015 16:29

Re: Billendoekjes Action veranderd?

SarahKey schreef:Jezzie, siem zei ook telkens: bah vieze doekjes!

Heb nu van de kruidvat, witte verpakking. in verhouding nog iets goedkoper ook.

Zitten wel parabenen in, mocht dat iets zijn waar je op let. Ik denk dat ik nu maar weer voor die van de Hema ga, daar zijn we ooit mee begonnen. Nu met die van de Action moet ik serieus z'n billen nadrogen, dat gaat 'm dus echt niet worden.
<<

Anoniem148

Bericht 12 Apr 2015 19:12

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Dan ligt dat dus niet aan mij. Iedereen was er zo enthousiast over en ik vind het maar niets. Nu weet ik dus dat ze veranderd zijn.
<<

Patsy

Bericht 13 Apr 2015 07:37

Re: Billendoekjes Action veranderd?

Ah vandaar. Ik had ze gekocht en vroeg me al af of het aan mij ligt. Ik vind die goedkopen van kruidvat (en Ah) zo vreselijk stinken, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn zwangerschap liggen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: GeKKiE