Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jullie iets kwijt zijn..

<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 14:34

Als jullie iets kwijt zijn..

Bijvoorbeeld je oordopjes, die ik nu al een week kwijt ben. Waar zouden jullie dan zoeken? Ik heb voor mijn gevoel overal al gezocht maar kan ze gewoon nergens vinden...

Jullie wel eens iets kwijt geweest wat uiteindelijk echt op een onmogelijke plek lag?
<<

Anoniem178

Bericht 11 Apr 2015 14:46

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ben daar echt heel slecht in, ik zou nieuwe kopen, als ik die andere terug zou vinden heb ik er 2, dus een grotere kans dat ik een volgende keer één van de twee terugvind. :laughcry: Volgens mij heb ik 5 paar nu.

Bij mij liggen ze meestal in het pad wat ik loop als ik thuiskom.
<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 14:48

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ja ik moet ook nieuwe kopen, en je zal zien dat ik dan op een heel logische plek die andere terugvind. Echt zo stom, heb zelfs in de koelkast gekeken :palm:
<<

Patsy

Bericht 11 Apr 2015 14:51

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

De bestek-la! Daar heeft mijn man eens de autosleutels gevonden die ik had opgeruimd.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 11 Apr 2015 14:52

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

In de koelkast, in de auto, nog een keer in het laatje waar ze horen en dan alles eruit gooien, aan mijn ipad/ds/ipod vast, onder het bed of tussen het matras, in de voorraadkast, in mijn jas- of broekzak, in het rommellaatje van mijn vriend, onder de bank, onder het bed, in het kattenmandje, bij de laders, buiten op een stoel of tafel. Ergens los in de kast, op het aanrecht of gewoon op de grond.

Irritant hè, succes met zoeken.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 11 Apr 2015 14:54

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Elize schreef:Ja ik moet ook nieuwe kopen, en je zal zien dat ik dan op een heel logische plek die andere terugvind. Echt zo stom, heb zelfs in de koelkast gekeken :palm:


Ik leg daar mijn spullen dus regelmatig en als ik iets kwijt ben is dat 1 van de eerste plekken waar ik kijk.
<<

Anoniem131

Bericht 11 Apr 2015 14:55

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Meestal ligt het dan in 1 van de 1000 tassen die ik heb maar ik heb m'n portemonnee al eens uit de vriezer gevist en m'n sleutels al eens uit de vuilnisbak. Ik ben echt een ramp!
<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 14:57

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Catnip schreef:In de koelkast, in de auto, nog een keer in het laatje waar ze horen en dan alles eruit gooien, aan mijn ipad/ds/ipod vast, onder het bed of tussen het matras, in de voorraadkast, in mijn jas- of broekzak, in het rommellaatje van mijn vriend, onder de bank, onder het bed, in het kattenmandje, bij de laders, buiten op een stoel of tafel. Ergens los in de kast, op het aanrecht of gewoon op de grond.

Irritant hè, succes met zoeken.


Oh verschrikkelijk! Misschien is mijn kat er wel mee vandoor gegaan bedenk ik me nadat ik lees over je kattenmandje. Misschien heb ik 'm mee weggegooid, beetje jammer dat de container pas geleegd is.
<<

Patsy

Bericht 11 Apr 2015 14:58

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Óp de koelkast is hier ook favoriet om iets terug te vinden (vooral als mijn man iets kwijt is).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Apr 2015 15:48

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik zoek dan in de kleding die ik die week heb gedragen. Of in een andere jas, of in m'n tassen.
#teammaple🍁
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Apr 2015 16:42

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ga dan eerst rustig zitten en in mijn hoofd na wat ik allemaal gedaan heb met datgene wat ik kwijt ben. Meestal kom ik er dan wel uit. Ik vind het wel vrij irritant dat ik alleen woon en dus alleen mijzelf maar de schuld kan geven als iets kwijt is. Het is soms wel net zo lekker om het op een ander af te schuiven maar dat gaat dus niet.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 18:19

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Urban Naked schreef:Ik zoek dan in de kleding die ik die week heb gedragen. Of in een andere jas, of in m'n tassen.

Heb ik ook al gedaan. Tussen mijn kleding die in de was moest, in de wasmachine, jaszakken.

En rapa nui, dat heb ik ook ja haha. Ik ben er echt zelf verantwoordelijk voor dat ze kwijt zijn.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 11 Apr 2015 18:27

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

rapa nui schreef:Ik ga dan eerst rustig zitten en in mijn hoofd na wat ik allemaal gedaan heb met datgene wat ik kwijt ben. Meestal kom ik er dan wel uit. Ik vind het wel vrij irritant dat ik alleen woon en dus alleen mijzelf maar de schuld kan geven als iets kwijt is. Het is soms wel net zo lekker om het op een ander af te schuiven maar dat gaat dus niet.


Ik woon niet alleen en dat is juist irritant als ik iets kwijt ben, want ondanks dat ik het meestal zelf zomaar ergens heb neergelegd kan het ook zijn dat mijn vriend het heeft opgeruimd (en die heeft echt een superslecht geheugen en gekke opruimplekjes) of dat de kat ermee vandoor is gegaan en dan kan het echt overal liggen. Maar ik kan ze wel lekker de schuld geven, dat is waar.
Oordopjes, fiets-,huissleutels, zonnebrillen, haarborstels en kabeltjes heb ik ook minstens in drievoud, er is altijd wel iets kwijt.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 12 Apr 2015 09:16

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Zo ben ik m'n harde schijf kwijt :(
Sinds de verhuizing. Heb t volgens mij meegenomen naar m'n ouders toen ik daar even introk, maar is nu spoorloos. Mama heeft de kasten thuis al doorzocht, ik hier. Heb ook al m'n dozen op zolder open gehad.
Ik staak t zoeken nu maar, zet m'n foto's van dochter zolang bij m'n ouders op de harde schijf en hoop dat ik t toch vanzelf terug vind
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 12 Apr 2015 10:41

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oh zo frustrerend als je iets kwijt bent! Ik was pas mijn badge van het werk kwijt en hij lag uiteindelijk achter een kastje op de grond(normaal leg ik hem in een bakje op dat kastje). Misschien ook een optie om achter kastjes te kijken? Hopelijk vind je ze terug! Ik probeer me meestal te herinneren wat ik allemaal gedaan heb toen en waar ik het gelegd kan hebben en ga dan ook alles af. En ik kijk ook op plekken waar ik het eigenlijk niet kan gelegd hebben. Succes!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

anoniem213

Bericht 12 Apr 2015 10:55

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Onder de bank!
<<

Anoniem122

Bericht 12 Apr 2015 11:06

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Onder de autostoelen, onder het bed, in een tasje die je zelden gebruikt etc.
<<

Anoniem186

Bericht 12 Apr 2015 11:10

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Als ik iets echt niet kan vinden en ik heb voor m'n gevoel overal gezocht, dan laat ik het helemaal met rust, meestal vind ik het dan opeens per ongeluk toch.
Helaas is dat alleen nog niet gebeurt met m'n diploma's....
<<

Anoniem149

Bericht 12 Apr 2015 13:07

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Nou jongens ik geef het op. Heb vandaag heel m'n huis overhoop gehaald en schoon gemaakt, maar geen spoor van die dingen te vinden. Ik denk dat ik ze mee weg heb gegooid dan.. Gelukkig kosten die dingen bijna niks, maar ik kan het niet uitstaan als ik iets kwijt ben.
<<

Anoniem140

Bericht 12 Apr 2015 15:05

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik was laatst de afstandbedining kwijt. Had hem nog zien liggen "ergens" vlak voor dat ik hem kwijt was. Heb met mijn zoon echt werkelijk over al gezocht. In kastjes gekeken, in lades, onder de bank, op het toilet, boven op de kamers.
Dag erna ging ik stofzuigen en lag hij helemaal tussen de zittingen van de bank. Daar hadden we ook gekeken maar niet zo goed blijkbaar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Apr 2015 15:48

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ben nu mijn aardappelschilmesje kwijt. Klinkt heel dramatisch nietwaar? Maar het is wel een fijne! En ik kan mijn vriend wél de schuld geven want het is kwijt sinds hij de vaatwassen heeft uitgeruimd.
<<

Anoniem107

Bericht 12 Apr 2015 15:51

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ben al anderhalf jaar mijn mooie, dure, fijne Apple oordopjes kwijt. Nooit meer gevonden, ik denk dat ik ze ergens mee weggegooid heb... Een maand terug heb ik ze maar weer opnieuw gekocht.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Apr 2015 15:58

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Overigens hoop ik ook altijd dat mijn haarelastiekjes en schuifspeldjes samen ergens heel gelukkig zijn, ik raak ze altijd kwijt namelijk.
<<

Anoniem140

Bericht 12 Apr 2015 16:38

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Maple schreef:Ik ben al anderhalf jaar mijn mooie, dure, fijne Apple oordopjes kwijt. Nooit meer gevonden, ik denk dat ik ze ergens mee weggegooid heb... Een maand terug heb ik ze maar weer opnieuw gekocht.



Volgens mij heb ik er nog liggen, mocht je reserve willen wil ik ze je wel opsturen!
<<

Anoniem149

Bericht 12 Apr 2015 17:32

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Caro schreef:Overigens hoop ik ook altijd dat mijn haarelastiekjes en schuifspeldjes samen ergens heel gelukkig zijn, ik raak ze altijd kwijt namelijk.

Oh dat is hier ook bekend inderdaad. Vond er vanmorge tijdens het schoonmaken ook weer een hoop.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers