Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jullie iets kwijt zijn..

<<

Anoniem107

Bericht 12 Apr 2015 17:39

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Miley schreef:
Maple schreef:Ik ben al anderhalf jaar mijn mooie, dure, fijne Apple oordopjes kwijt. Nooit meer gevonden, ik denk dat ik ze ergens mee weggegooid heb... Een maand terug heb ik ze maar weer opnieuw gekocht.



Volgens mij heb ik er nog liggen, mocht je reserve willen wil ik ze je wel opsturen!


Oh wat lief, welke zijn dat precies? Deze toevallig?
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Apr 2015 12:06

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik zoek me nu suf om een pakje batterijen met oplader ding. Stomme pakje lag weken in de weg en juist nu ik het nodig heb is het foetsie
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 13 Apr 2015 13:47

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oh Maple dat zijn de mijne! ;-)
<<

Anoniem107

Bericht 13 Apr 2015 19:04

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oh echt? Wat een fijne dingen he, en het geluid is zo fijn.. Miley, als je die van jou zou willen weggeven (echt superlief!) dan mag je ze van mij ook wel naar Elize sturen hoor. Ik heb inmiddels toch al nieuwe gekocht :)
<<

Anoniem149

Bericht 13 Apr 2015 20:51

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oh nee joh Maple zo bedoel ik het helemaal niet! Je mag ze van mij hebben hoor. Ik heb inmiddels ook andere meegenomen bij mijn ouders en die zijn opzich ook prima.
<<

Anoniem107

Bericht 13 Apr 2015 20:56

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Haha, nee dat begreep ik wel dat je het zo niet bedoelde hoor :wink: Maar ik heb inmiddels toch al nieuwe, dus vandaar :)
<<

Anoniem193

Bericht 13 Apr 2015 21:17

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Dan geef ik altijd eerst mijn man de schuld :p
<<

Anoniem149

Bericht 13 Apr 2015 21:35

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Maple schreef:Haha, nee dat begreep ik wel dat je het zo niet bedoelde hoor :wink: Maar ik heb inmiddels toch al nieuwe, dus vandaar :)

Ah oké! Geen zin in heisa om een paar oordoppen haha ;-)

Alibi, ik ga ook maar eens op zoek naar een man die ik de schuld kan geven denk ik.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Apr 2015 22:09

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Caro schreef:Overigens hoop ik ook altijd dat mijn haarelastiekjes en schuifspeldjes samen ergens heel gelukkig zijn, ik raak ze altijd kwijt namelijk.


Dat heb ik nou met oorbellen... Hoe vaak ik al geen voor- en/of achterkantje kwijt ben geraakt... Daarom voor mij alleen nog cheap ass oorbellen van een sale haha
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem140

Bericht 14 Apr 2015 07:27

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Maple schreef:Oh echt? Wat een fijne dingen he, en het geluid is zo fijn.. Miley, als je die van jou zou willen weggeven (echt superlief!) dan mag je ze van mij ook wel naar Elize sturen hoor. Ik heb inmiddels toch al nieuwe gekocht :)


Sorry voor de late reactie, ik was druk. Maar ik heb andere :nopompom:
Anders had je ze zo mogen overnemen, of Elize. Ik doe er toch niks mee, ik gebruik altijd de goedkope oordopjes van de Action. Omdat ik ze ook eens in de zoveel tijd kwijt ben :12:
<<

Anoniem154

Bericht 18 Apr 2015 22:43

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ben nu al een week de courgette voor de risotto kwijt. Ben bang dat ik deze over drie weken in een andere vorm terug ga vinden.
<<

Anoniem148

Bericht 18 Apr 2015 23:16

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ow dat klinkt niet fijn Wolbol. Die gaat inderdaad nietmmeer lekker terug gevonden worden! Bij mij lag zo een keer ook een stuk fruit of groente in mijn auto. Was uit de doos gevallen en zag je niet liggen, echt alles naar afgezocht Tot het begon te stinken. Toen was hij zo gevonden!

Ik geef ook altijd mijn man de schuld want hij heeft een opruim tic. Alleen weet hij dan niet meer waar hij mijn spullen heeft gelaten. Als hij het had laten liggen, kon ik het wel altijd vinden want ik zie het dan altijd voor me en weet dan waar het ligt.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Apr 2015 20:09

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Haha wolbol die zal je inderdaad binnenkort wel ruiken.
<<

Anoniem 146

Bericht 19 Apr 2015 22:34

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Van de week oversl gezocht naar de thermometer. En 3x het -kleine- bakje omgespit waar hij altijd ligt. Niks, noppes. Nieuwe gekocht. En jawel, aan het eind van de dag vond ik 'm IN het kleine bakje. Dat.begrijp.ik.niet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2015 22:52

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oeh wolbol ik hoop dat je het snel vind

Mrs. Jansen oh dat is ook zo klote. Hoe is het mogelijk

Hier vond ik net het pakje batterijen lag ook ergens waar ik al meerdere keren gezocht had
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 21 Apr 2015 12:10

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ben ook altijd vanalles kwijt. Ik ben gewoon verschrikkelijk chaotisch. Oordopjes al paar weken kwijt, echt geen idee waar die is. Heb maar nieuwe gekocht.
Badge van werk was ik ook tijd kwijt, die lag dus onder een tissuebox. Toevallig dat ik het zag, anders niet meer teruggevonden. Bankpasjes ben ik ook regelmatig kwijt, zit dan vaak in een broekzak.
En speldjes, elastiekjes inderdaad. 1 keer in de zoveel tijd koop ik die weer, raken ook altijd kwijt.
Enige wat ik altijd vind is geld. Echt dat kom ik door mn hele huis tegen: op de grond, in mn badkamer, in broekzakken, in tassen, in kastjes. Heb nu een pot gemaakt waar ik het indoe, over tijdje ben ik rijk.
<<

Anoniem118

Bericht 26 Apr 2015 12:57

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik ben nooit wat kwijt. Ik ruim dingen gewoon te goed op...
<<

Anoniem130

Bericht 26 Apr 2015 13:12

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Maple schreef:Ik ben al anderhalf jaar mijn mooie, dure, fijne Apple oordopjes kwijt. Nooit meer gevonden, ik denk dat ik ze ergens mee weggegooid heb... Een maand terug heb ik ze maar weer opnieuw gekocht.


Oh echt zo zuur! Ik heb de mijne van de week met mijn doktersjas in de jassenautomaat gegooid aan het einde van de dag!!! :'(

Heb ze nooit bij me maar moest een elearning doen..

Overigwns niet die van jullie maar met van die rubberen dopjes! Die kan ik ook bijna nergens fijn vinden met goed geluid. Die van jou mogen van mij in de jassenautomaat, zo'n altijd te groot voor mijn oren en doen pijn. :p
<<

Anoniem107

Bericht 26 Apr 2015 13:27

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oh, jij bedoelt die in-ear, die je echt ín je gehoorgang moet doen? Die vind ik juist niet fijn, die zijn juist voor mij altijd te groot. Maar ik baalde echt stevig inderdaad... 30 euro voor een set oordopjes, zomaar weg.
<<

Anoniem130

Bericht 26 Apr 2015 13:56

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Maple schreef:Oh, jij bedoelt die in-ear, die je echt ín je gehoorgang moet doen? Die vind ik juist niet fijn, die zijn juist voor mij altijd te groot. Maar ik baalde echt stevig inderdaad... 30 euro voor een set oordopjes, zomaar weg.


Ja maar bij die van apple zaten 3 maten rubbertjes en de kleinere waren echt precies goed! Middelste gingen ook wel. Die harde dingen zijn ook altijd te groot en die geven ook nog eens niet mee! Doen zeer na een kwartier.

Maar echt vet zonde inderdaad. Vind die dingen sowieso belachelijk duur. Hoewel ik wel het idee heb dat ze minder snel draadbreuk hebben.
<<

anoniem213

Bericht 26 Apr 2015 15:36

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Whatever, ik heb dat soort oordopjes van Sennheiser. Die hebben vier maten van die rubbertjes (ahum) en heel goed geluid.
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 29 Apr 2015 12:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem291

Bericht 27 Apr 2015 14:01

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Wolbol schreef:Ik ben nu al een week de courgette voor de risotto kwijt. Ben bang dat ik deze over drie weken in een andere vorm terug ga vinden.


:smile: ik heb dit ook ooit eens gehad met slavinken. Wist toch echt zeker dat ik ze had gekocht, maar niet meer te vinden in de koelkast of vriezer. Zelfs achter in de auto gekeken, maar geen slavinken. Kom ik ze 3 weken later tegen in de koelkast :palm: Ik had ze ergens onder gelegd, maar ze hadden ook een heel apart kleurtje gekregen.

Zo ook met een shirtje, ik weet zeker dat ik het heb staan strijken toen aan mijn vriend heb gegeven om in de kast te leggen, nou we zijn inmiddels 2 jaar verder, maar zelfs met de verhuizing ben ik hem niet tegen gekomen. Geen idee wat daarmee is gebeurd.
<<

Anoniem118

Bericht 27 Apr 2015 15:41

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Oh kleding ja! Ik ben soms ineens een vestje of iets dergelijks kwijt wat ik dan ook echt never nooit meer terug vind. Waar gaan die dingen heen dan?!
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 02 Mei 2015 11:03

Re: Als jullie iets kwijt zijn..

Ik dacht dat ik altijd de enige was die alles kwijt raakte ;)
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers