Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dr.Martens net te klein: what to do?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Apr 2015 00:35

Dr.Martens net te klein: what to do?

Ik had vroeger een geweldig paar Dr.Martens, helaas ben ik die uit het oog verloren ergens...nu bleek een goede vriendin exact hetzelfde paar te hebben staan! Enig probleem: ze zijn me net iets te klein...en ook maar op 1 voet. Ze zijn ook nog helemaal niet ingelopen verder, leer is echt nog stug.

Zouden ze genoeg uitlopen nog? Of kent iemand een ander trucje oid? Heb ook al gekeken of ik de binnenzool eruit kon trekken, maar dat durf ik ook niet aan....

Ja, ik weet het, ze zijn uit en alles en blablabla. Maar ik vind ze gewoon tof :D
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 10 Apr 2015 00:39

Re: Dr.Martens net te klein: what to do?

Dr. Martens zijn hartstikke tof!
Het schijnt te helpen om flink wat natte kranten in de schoenen te stoppen, maar dit heb ik zelf nog nooit geprobeerd.
10.04.17
<<

Anoniem148

Bericht 10 Apr 2015 00:45

Re: Dr.Martens net te klein: what to do?

Even naar de schoenmaker, die kan hem op de lees iets uitrekken.
En anders is binnenzool eruit maar dan een dunnere terug leggen als dat kan. Of even uitlopen, Door gewoon aan te doen maar dan in het begin eerst zittend en van daaruit steeds meer lopend. Dan heb je minder kans op blaren. En ik begin dan altijd met panty sokjes en ga zo rustig verder naar katoenen sokken die dus dikker zijn.

Zoals je ziet ben ik onderhand ervaringsdeskundige, heb altijd problemen met schoenen. Plastic zakjes water erin en dan in de diepvries heeft bij mij nooit geholpen.
<<

Patsy

Bericht 10 Apr 2015 09:05

Re: Dr.Martens net te klein: what to do?

Uit?? Volgens mij zijn ze hardstikke in!

Is het echt de voorkant die je voelt? Of meer de zij- of bovenkant?

Als je de voorkant voelt ben ik bang dat niks helpt, maar de zij- of bovenkant lopen sowieso uit tijdens het dragen en kan je een beetje helpen met bovenstaande trucs.

Om ze uit te laten lopen kun je ze ook aantrekken terwijl je de hele dag thuis bent, je hoeft er niet perse op te lopen. Het gaat er om dat het leer warm wordt van je voet.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Apr 2015 10:02

Re: Dr.Martens net te klein: what to do?

Ik zou idd even, net als Dandelion zegt, even naar de schoenmaker er mee gaan om ze op te laten rekken.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Apr 2015 11:45

Re: Dr.Martens net te klein: what to do?

Bij 1 voet voel ik echt de voorkant :( bij mn andere voet niet.

Ik heb sowieso extreem rare voeten, mijn grote tenen schelen een maat met de rest van mijn tenen. Hele lange grote tenen dus....

Hoop eigenlijk stiekem dat de zool eruit kan...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Patsy

Bericht 10 Apr 2015 11:56

Re: Dr.Martens net te klein: what to do?

Volgens mij verschilt dat per model dr Martens, vroeger tenmiste. Bij sommige modellen zat toen een hele uitneembare zool, bij andere modellen alleen een leren zoontje tot halverwege je voet.

Je zou altijd eens bij een schoenmaker binnen kunnen lopen om te kijken wat die voor je kan betekenen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers