Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:18

Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik weet dat ik nu reacties hier op ga krijgen

Maar ik zat net programma te kijken over meisjes die strippen en het is keihard werken en ik vind heel knap wat ze doen

Hoe zien jullie dat werk ben echt heel benieuwd onder vrouwen wat jullie ervan vinden

Ik zou het zelf niet doen maar stel ik had schulden enzo zou ik het doen zonder kind en vriend maar met kind en vriend absoluut niet , dat is mijn mening


Als ik aan mijn vriend vraag is het gelijk ja vrouwen die dansen blabla mannenpraat. Ik wil van vrouwen mening
Laatst gewijzigd door Babyboy op 09 Apr 2015 22:31, in totaal 2 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 09 Apr 2015 22:21

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk een stripper

Ik geloof best dat het keihard werken is, maar knap wat ze doen, nee dat niet. Zou het ook zelf nooit kunnen doen denk ik.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:23

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk een stripper

Dat snap ik, maar ik bedoel ze werken net zo hard als mensen met een normaal baan en sommige willen dat niet eens doen .ik zie het niet als je lichaam verkopen eerlijk gezegd
Zoon *
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2015 22:28

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk een stripper

Het woordje 'van' ontbreekt nog tussen 'werk' en 'een stripper'.

Ik vind er niks van. Ik kan ook niet beoordelen wat ik zou doen als ik heel erg wanhopig zou zijn om geld te verdienen, omdat ik tot nu toe niet in die situatie heb gezeten, gelukkig. Het is geen carrière die ik nastreef in elk geval.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:31

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk een stripper

Whoeps ik herstel het even
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:32

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

June ik vind het ook niks juist omdat ik een gezin heb

Maar ik dacht altijd oow leuk even dansen maar het is zwaar werk
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Apr 2015 22:34

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk een stripper

Maar wat vind je er precies knap aan? Het gegeven dat ze hun kleren uittrekken en hierbij dansen of dat ze ervoor kiezen om op deze manier hun geld verdienen?

Verder weet ik er te weinig van om een echt oordeel te kunnen geven. Het is net als met prostitutie ze zeggen wel dat ze het vrijwillig doen en dat het een prettige manier is om geld te verdienen. Maar ik kan me dat gewoonweg niet voorstellen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:35

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Neeee dat niet

Dat het toch fysiek zwaar werk is en ze toch blijven dansen
Zoon *
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Apr 2015 22:36

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Zolang ze het vrijwillig doen vind ik het prima, net als prostitutie overigens. Helaas is het een wereld waarin veel gedwongen gewerkt word. Een groot deel van de vrouwen die er 'vrijwillig' zit heeft een enorm trauma. Ik denk dat het een prima beroep is alleen de manier waarop er mee omgegaan word vind ik niet goed.
2015 💙
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:38

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Dat vind ik idd heel erg meisjes die gedwongen worden.

Kijk dit ziet er stuk beter uit qua antwoorden dan dat van mijn vriend haha
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Apr 2015 22:42

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik zat net doc te kijken en ben wel heel blij dat ik niet zover voor geld hoef te gaan want komt van alles binnen

Jong,oud lijk mij niet zo fijn
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Apr 2015 22:42

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Tja er zijn veel fysiek zware beroepen. Het ene beroep is natuurlijk fysiek zwaarder dan het andere beroep daar doe je niks aan.

Al moet ik zeggen zie ik niet in wat er nu echt fysiek zo zwaar is aan het dansen en uittrekken van je kleding. Goed bij paaldansen begrijp ik het fysiek zware aspect wel. Maar puur bij strippers zie ik dat niet zo, het lijkt me eerder mentaal zwaar dat er allemaal mannen naar je zitten te kijken en je behandelen als een stuk vlees.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Apr 2015 22:57

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik denk idd dat je vooral mentaal sterk in je schoenen moet staan.

Verder vind ik er niet zoveel van, ieder zo zijn ding.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Apr 2015 23:17

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Als ik goed kon dansen, sterk genoeg was om in een paal te hangen en niet uit al m'n kleding moet strippen... Zou ik het een prima baan vinden voor even denk ik.

Je voelen als enkel een seksobject.. Houdt me daarbij ook tegen.

Dus dat vind ik vooral knap: dat ze het trekken hoe mannen over hen praten, tegen ze doen, over ze denken en naar ze kijken. Ik zou me zo min en vies voelen denk ik.
<<

Anoniem108

Bericht 09 Apr 2015 23:36

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Daar vind ik niets van, aangezien mensen moeten doen waar zij zich het beste bij voelen. Als dit dus vrijwillig is, denk ik ook niet dat het mentaal per se zwaar hoeft te zijn. Ik ken een groepje voormalig sekswerkers en deze vrouwen zijn mentaal heel sterk. Wel zijn ze getekend door de omstandigheden waaronder zij hebben moeten werken. Dat vind ik dus wel verdrietig. Het werken als sekswerker heeft een deel van deze vrouwen niet getraumatiseerd; de omstandigheden waaronder ze dit werk moesten doen (al dan niet gedwongen) maakt het mensonterend, treurig en een beroep om weinig respect voor te hebben. Dat staat dus voor mij geheel los van de vrouwen die dit beroep uitoefenen.

Maar iedere vrouw heeft haar eigen verhaal en ervaringen; er is geen algemene uitspraak over te doen. Dit zeg ik vanuit het oogpunt dat ik een groepje van deze vrouwen empowerment-training heb gegeven.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Apr 2015 06:04

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Is de mening van je vriend nou dat strippers vrouwen zijn die dansen?
<<

Anoniem140

Bericht 10 Apr 2015 06:06

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Caulfield, zoiets wilde ik ook vragen haha!

Ik vind er eigenlijk niets van, als iemand het vrijwillig doet, waarom niet? Ik denk dat je mentaal inderdaad wel sterk in je schoenen moet staan. Ik zou het zelf niet kunnen.
<<

ChiQ

Bericht 10 Apr 2015 07:31

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik ken een meisje die stript. Ik vind haar ten eerste megadom maar dat terzijde. Ze is een 'vriendin' van mijn vriendin en die paar keer dat ik haar zie onder gezamelijke omstandigheden moet ik mijn best doen een béétje fatsoenlijk te blijven omdat ze dus zó dom is. Bijv: 'huh? Moet je eerst theorie examen doen voordat je je rijbewijs haalt?!' Huh, geeft de bank je gewoon geld als je een huis wil kopen?! Maakt dat dan niet uit hoeveel je vraagt? Ik kan mijn dochter dat niet uitleggen hoor. Straks moet ik haar leren tot 1000 te tellen, dat kan niet eens, tot 1000 tellen'. Ze heeft een dochtertje van 3 jaar, die altijd bij haar eigen moeder is. Ze wordt elke avond rond 19:00 opgehaald, dan rijden al die meiden met een busje naar de grens van Duitsland, naar een heel shabby stripclub in middle of nowhere, daar doet ze zo haar eigen ding. Ze verdiend megaveel, maar ze geeft alles uit aan de meest onzinnige dingen, zoals een designerjurkjes van €2800,- in alle kleuren. Ze wilde wat advies van mijn man wat ze het best met het geld kon doen, dus hij is een keer daar geweest om een plan te maken. Toen hij thuis kwam zei hij: ik ga het niet doen, ze heeft totaal geen inzicht en ik ben bang dat ze mij voor elk wissewasje gaat bellen. Ze duwde net haar voorgevel aan in mijn gezicht! Ze is dus eigenlijk zo gewend om op die manier met mannen om te gaan dat ze het dus onbewust/bewust steeds doet. Helaas is ze ook heel onzeker terwijl ze supermooi is, ze is net pas 24 en heeft al 2x haar borsten vergroot, 2x haar neus, liposuctie in haar buik en benen; vervolgens dat vet in haar billen laten spuiten waardoor ze 3 weken niet kon zitten.

Van het werk weet ik het ook niet. Ze verteld dan vaak dat mannen meer willen en dat ze dan een lapdance doet en dat die viezerikken toch in haar broekje voelen, handtastelijk worden of de meiden heel oneerbiedig behandelen en op ze spugen, tijdens zo'n lapdance toch hun geslacht te voorschijn halen.. Dus ja ik weet niet.
<<

Anoniem131

Bericht 10 Apr 2015 08:59

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik ken iemand die het doet en de tegenhanger is van Chiq haar verhaal. Ze zit wel in een dure club en doet het al 15 jaar en is er gelukkig mee. Werk is werk, vind ik. Over mijn werk is ook altijd wat te zeiken.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Apr 2015 09:00

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Minx schreef:Zolang ze het vrijwillig doen vind ik het prima, net als prostitutie overigens.

Mee eens.

Werk is werk.
<<

Anoniem108

Bericht 10 Apr 2015 09:42

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Wat ChiQ zegt, herken ik wel. Ik had een groepje van 8 vrouwen en ik schrok echt van de ontbrekende basiskennis c.q. algemene kennis. Ik vroeg me echt bij sommigen van hen af hoe zij zich in godsnaam staande zouden kunnen houden in de boze buitenwereld. En een aantal van deze vrouwen had ook een kind, terwijl zij niet eens in staat leken om voor zichzelf te zorgen. Wat ik ook opvallend vond was de concurrentiestrijd onderling. Helemaal geen solidariteit met elkaar, terwijl ze elkaar niet al kenden uit het wereldje. Twee vrouwen waren vrijwillig hun lichaam gaan verkopen voor geld, maar de rest dus niet. Toch waren ze bikkelhard naar elkaar toe; alsof ik in een klasje zat waar kinderen elkaar doelbewust zaten te treiteren en gemene opmerkingen naar elkaar maakten. Toevallig ga ik vandaag een kijkje nemen bij dit project; ik ben erg benieuwd...
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 10:31

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Chiq ik ben ook niet slim


Maar dat met bank en examen wie weet dat niet? :-)en huis
Ik weet tot 1000 te tellen en dat iemand dat niet weet is best schokkend
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 10:36

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Caulfield mijn vriend weet heel goed dat het zwaar werk is
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 10:49

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Caulfield mijn vriend weet heel goed dat het zwaar werk is
Aleen ja dat mannenpraat ken ik weinig tegen als een man iets uitlegt is het irriterend heb ik ook bij mijn vader en broer
Zoon *
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 10 Apr 2015 11:19

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Wat zegt je man dan verder erover?
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers