Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 20:08

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik ga niet eens uitleggen meer,

Maar annak . Ik zou dit werk aleen doen als ik echt in nood was anders niet. En inderdaad die meiden verdienen niet zo veel maar die willen ook een normale baan. Sommige vinden het leuk en anderen doen het uit nood .ligt eraan hoe jij zelf denkt
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 20:12

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Babyboy schreef:Siem aleen jij reageert en niemand anders?

Bye


:laughcry: Ik weet dat je me lastig vindt. Maar je reactie zegt al genoeg. Als je daadwerkelijk vrij zou zijn om je eigen keuzes te maken, dan zou je niet zo gepikeerd reageren als ik gewoon een vraag stel naar aanleiding van je eigen posts waarin je jezelf voor de zoveelste keer tegenspreekt.
<<

anoniem203

Bericht 10 Apr 2015 20:14

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik vind het knap van een vrouw dat ze dat kan voor mannen die ze niet eens kent en zich zo 'bloot' kan geven (niet gedwongen maar gewoon ziet als werk/hobby) Je moet het maar kunnen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 20:15

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Je vraagt zoveel dat zelfs mijn ogen geen zin meer hebben om jou reacties te lezen


Ik heb gezegd zoals het is en daar blijft het bij. Jij vraagt en vraagt en vraagt word je toch psychisch van ofnie

Ga lekker keer met mij mee en schrijf een verhaal over mijn leven.
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 20:19

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik ben gestopt voor ons alle twee. Het is leuk sport maar ook niet makkelijk,
Ik zou aleeeen niet zelf willen strippen in een club. En sport is niks ergs aan maar als mijn vriend zegt liever niet ja dan niet. Hij is de vader van mijn kind en als hij iets niet leuk vind doe ik het niet
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 20:20

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik vraag alleen iets naar aanleiding van wederom 2 tegenstrijdige reacties die je zelf plaatst. Vanuit daar ontstaat er bij mij een bepaalde onduidelijkheid, niet meer niet minder.

En bedankt voor het aanbod, maar ik heb niet zo'n behoefte om jou te ontmoeten. Verder niks persoonlijks maar ik geloof niet dat ik iets van jou zou kunnen opsteken en volgens mij heb jij dat gevoel andersom ook.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 20:23

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik heb totaal niks tegen je en inderdaad ik denk dat ik ook geen behoefte aan heb. Maar dat vragen is irri gewoon

Als mijn vriend iets niet wilt doe ik het niet punt
Door hem ben ik ook niet meer los bundig hoe je het ook noemt

Heb een gezin en daar focus ik mij op. Ik ken prima meeleven want ik mag aan wat ik wil
Zoon *
<<

Anoniem315

Bericht 10 Apr 2015 20:25

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik vind paaldansen heel mooi en ook erg leuk om zelf te doen. Maar strippen daarbij vind ik niet zo heel aantrekkelijk als werk.

De meiden die dit wel doen, ja, daar heb ik wel respect voor, mits het er classy aan toe gaat. Dus niet totaal naakt en geen handtastelijke activiteiten.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 20:27

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Tja het is nu eenmaal een forum en daar reageren mensen nu eenmaal op elkaar. En jij plaatst nu eenmaal vaak een reactie om daar 3 reacties later als mensen daar hun vraagtekens bij zetten een reactie te geven die totaal het tegenovergestelde is van je eerste reactie. Persoonlijk vind ik het dan niet meer dan normaal dat mensen daar dan vraagtekens bijzetten.
<<

ChiQ

Bericht 10 Apr 2015 20:30

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Siem, ik vind je een beetje drammen. Volgens mij in meerdere topics van babyboy. Laat het gewoon.

Babyboy: ik snap het wel, het meisje waar ik het over had verdiend bakken met geld, zij zegt zelf ook dat ze echt niet bij de hema gaat werken. Mijn man zei dat dit meisje alleen al aan fooi per maand zo'n €4500,- had. Ze verdiend gemiddeld
€300,- per avond, doe dat maar eens x 20 (dagen) + fooi. Dat is €10,000 in de maand.
Dus ookal is het geen nood, ermee stoppen is lastig. Je ligt aan een gouden ketting vast, dat geef je niet zomaar op.
<<

ChiQ

Bericht 10 Apr 2015 20:33

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Wat is dat trouwens toch met paaldansen. Sinds wanneer is dat nou leuk? Leuk als sport, hoor je dan maar hallo je kan ook leren paardrijden, is ook leuk. Ik snap het serieus niet. We gingen eens 'paaldansen' met een vrijgezellenfeestje van een vriendin, nou joehoe, dat was echt heel erg stom. Snap gewoon niet waarom dat nou ineens sinds een paar jaar tof is. Ik snap het niet. Ik. Snap. Het. Niet.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 20:36

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Dat mag je vinden Chiq, maar ik heb net zoals hier altijd netjes op babyboy gereageerd en dat geldt in ons geval niet wederzijds. Ik stelde op de vorige pagina een normale vraag en dan krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug waaruit ik dan mijn conclusies trek. Vervolgens reageert ze wel op mijn vraag dan mag ik daar toch weer gewoon op reageren?

Persoonlijk vind ik het jammer dat als het om bepaalde mensen gaat je blijkbaar geen kritische noot mag plaatsen. Terwijl andere mensen hier in het verleden met de grond gelijk werden gemaakt en dat als normaal beschouwd wordt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Apr 2015 20:46

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

De vraag die Siem stelde op de vorige pagina, kwam ook al in mij op. Maar ik durfde die dus niet zelf te stellen.

Verder ben ik blij dat Babyboy het weer heeft bijgesteld en het nu wel meespeelde dat ze het ook moeilijk vond, maar vooral haar vriend het er niet mee eens was dat ze die sportlessen nam, en ze daarom ermee gestopt is.

Ook zegt ze nu eens duidelijk dat ze doet wat haar vriend haar vraagt, omdat hij de vader is van haar kind. Ze zegt nu letterlijk "Als mijn vriend iets niet wilt doe ik het niet punt".

Zelf vond en vind ik dat opmerkelijk. Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten.

@BB, hebben jullie trouwens trouwplannen? Ben benieuwd :ja:
<<

Anoniem107

Bericht 10 Apr 2015 20:58

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Siem schreef:Dat mag je vinden Chiq, maar ik heb net zoals hier altijd netjes op babyboy gereageerd en dat geldt in ons geval niet wederzijds. Ik stelde op de vorige pagina een normale vraag en dan krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug waaruit ik dan mijn conclusies trek. Vervolgens reageert ze wel op mijn vraag dan mag ik daar toch weer gewoon op reageren?

Persoonlijk vind ik het jammer dat als het om bepaalde mensen gaat je blijkbaar geen kritische noot mag plaatsen. Terwijl andere mensen hier in het verleden met de grond gelijk werden gemaakt en dat als normaal beschouwd wordt.

Jij verschuilt je er altijd achter dat jij het netjes houdt en zij niet. Maar in elk topic draaf je wel weer op, je kunt de klok er bijna op gelijk zetten. En in elk topic blijf je drammen omdat je blijkbaar iets van haar wilt horen, en als ze dat niet zegt/toegeeft/beantwoordt, dram je gewoon nog even door.
<<

ChiQ

Bericht 10 Apr 2015 21:00

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Maple schreef:
Siem schreef:Dat mag je vinden Chiq, maar ik heb net zoals hier altijd netjes op babyboy gereageerd en dat geldt in ons geval niet wederzijds. Ik stelde op de vorige pagina een normale vraag en dan krijg ik zo'n kinderachtige reactie terug waaruit ik dan mijn conclusies trek. Vervolgens reageert ze wel op mijn vraag dan mag ik daar toch weer gewoon op reageren?

Persoonlijk vind ik het jammer dat als het om bepaalde mensen gaat je blijkbaar geen kritische noot mag plaatsen. Terwijl andere mensen hier in het verleden met de grond gelijk werden gemaakt en dat als normaal beschouwd wordt.

Jij verschuilt je er altijd achter dat jij het netjes houdt en zij niet. Maar in elk topic draaf je wel weer op, je kunt de klok er bijna op gelijk zetten. En in elk topic blijf je drammen omdat je blijkbaar iets van haar wilt horen, en als ze dat niet zegt/toegeeft/beantwoordt, dram je gewoon nog even door.



Hier kan ik alleen maar bij aansluiten. Sorry Siem, maar het valt op. Ik heb ook echt wel mijn zegje gedaan over babyboy maar jou vind ik drammen.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 21:03

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Prima als jullie dat vinden. Maar ik blijf er bij dat ik het een normale vraag vind en vond. Daarin verschillen wij nu eenmaal van mening.
<<

Anoniem107

Bericht 10 Apr 2015 21:08

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Siem schreef:Prima als jullie dat vinden. Maar ik blijf er bij dat ik het een normale vraag vind en vond. Daarin verschillen wij nu eenmaal van mening.

Dat vond je in de afgelopen twee, drie, vier topics ook. Toen kreeg je ook niet het gewenste antwoord. Misschien moet je die normale vragen aan haar dan gewoon niet meer stellen en niet blijven drammen om een antwoord te krijgen. Een week terug zei ik het al tegen je, toen viel het me al op. Nu begint het me te irriteren.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Apr 2015 21:13

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Chiq wauw wauw wauw haha dat is veel geld. Zal ik never nooit kunnen verdienen!!!!
Ja dat is wel veel zeg, ik ben verbaasd

Zelf is het wel leuke sport aleen vermoeid haha. De ander vind het niks en ander wel
Maar dat ze zoveel verdiend is wel bizar veel zeg voor paaldansen

Tabbie ik ben getrouwd
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 21:15

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Maple schreef:
Siem schreef:Prima als jullie dat vinden. Maar ik blijf er bij dat ik het een normale vraag vind en vond. Daarin verschillen wij nu eenmaal van mening.

Dat vond je in de afgelopen twee, droe, voer topics ook. Toen krege je ook niet het gewenste antwoord. Misschien moet je die normale vragen aan haar dan gewoon niet meer stellen en niet blijven drammen om een antwoord te krijgen. Een week terug zei ik het al tegen je, toen viel het me al op. Nu begint het me te irriteren.


:laughcry: Tja het spijt me dan maar ik ga mij niet aanpassen omdat jij je aan mij irriteert. Als ik een vraag wil stellen dan doe ik dat en er zullen mensen zijn die die vragen prima vinden en er zullen mensen zijn die het irritant vinden. Ik vind ook bepaalde reacties irritant maar ja daar doe je nu eenmaal niets aan het is en blijft een forum.
<<

Anoniem163

Bericht 10 Apr 2015 21:16

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Echt? Je zegt altijd je vriend ipv man, dus dacht ook dat je niet getrouwd was.

Vraagt natuurlijk om trouwfoto's!
<<

Anoniem107

Bericht 10 Apr 2015 21:18

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Siem schreef:
Maple schreef:
Siem schreef:Prima als jullie dat vinden. Maar ik blijf er bij dat ik het een normale vraag vind en vond. Daarin verschillen wij nu eenmaal van mening.

Dat vond je in de afgelopen twee, droe, voer topics ook. Toen krege je ook niet het gewenste antwoord. Misschien moet je die normale vragen aan haar dan gewoon niet meer stellen en niet blijven drammen om een antwoord te krijgen. Een week terug zei ik het al tegen je, toen viel het me al op. Nu begint het me te irriteren.


:laughcry: Tja het spijt me dan maar ik ga mij niet aanpassen omdat jij je aan mij irriteert. Als ik een vraag wil stellen dan doe ik dat en er zullen mensen zijn die die vragen prima vinden en er zullen mensen zijn die het irritant vinden. Ik vind ook bepaalde reacties irritant maar ja daar doe je nu eenmaal niets aan het is en blijft een forum.

Ach, ik denk alleen maar... Wat schiet je ermee op, je frustreert jezelf er toch ook alleen maar mee? Maar prima hoor, voor mij hoef je je niet aan te passen. Je irriteert me, maar kan ervoor kiezen niet te reageren. Dat doe ik in de meeste gevallen ook. Wil ik je wel leren hoor.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Apr 2015 21:22

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Hoeft niet hoor! Als ik ergens op reageer dan kies ik daar bewust voor.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Apr 2015 21:29

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Ik sluit me aan bij Siem, ik vind het echt oprecht jammer dat ze er geen antwoord op geeft.
Of door zich er uit te lullen, of door een smoes te verzinnen.
Heb het al eerder gezegd, maar het is wel tweerichtingsverkeer op een forum.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Apr 2015 21:40

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

ChiQ schreef:Wat is dat trouwens toch met paaldansen. Sinds wanneer is dat nou leuk? Leuk als sport, hoor je dan maar hallo je kan ook leren paardrijden, is ook leuk. Ik snap het serieus niet. We gingen eens 'paaldansen' met een vrijgezellenfeestje van een vriendin, nou joehoe, dat was echt heel erg stom. Snap gewoon niet waarom dat nou ineens sinds een paar jaar tof is. Ik snap het niet. Ik. Snap. Het. Niet.


Ik vind paaldansen tof omdat het iets is waar ik goed in ben, wat ik kan. Bovendien levert het je loeisterke spieren op. Evenals paardrijden, wat ik ook doe omdat ik het leuk vind. Maar dit zijn twee heel verschillende dingen. Ieder zijn voorkeuren toch?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11564

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Apr 2015 22:53

Re: Wat vind jij persoonlijk van het werk van een stripper

Het lijkt mij supertof om te kunnen, het vergt behoorlijk wat van je spieren en behoorlijk wat controle. Zou het best willen leren net als kitesurfen, paard rijden, obstakels met m'n wakeboard en nog een aantal sport dingen.
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers