Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk boek lees je?

<<

Anoniem185

Bericht 27 Jul 2015 23:17

Re: Welk boek lees je?

Lampenkapje schreef:De wereld volgens Bob lees ik nu, over Bob de straatkat.

En ik ben hier nog steeds in bezig... Echt schandalig. Normaal lees ik een boek op een week uit en nu heb ik al maaaaanden in dit boek gelezen en nog steeds niet uit.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Jul 2015 10:22

Re: Welk boek lees je?

Ik heb net Denken aan Vrijdag uitgelezen, de nieuwe Nicci French. Ik vond het een heel spannend boek en heb het bijna in één ruk uitgelezen. Dit in tegenstelling tot de vorige van deze serie, Donderdagskinderen. Daar heb ik maanden over gedaan.

♥♥
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 28 Jul 2015 11:37

Re: Welk boek lees je?

Believe schreef:Ben begonnen aan Grey, maar tot nu toe vind ik hem mwoah, valt me ook best tegen, net als hierboven geschreven wordt.


Ik heb hem uit. De laatste hoofdstukken vond ik erg mooi om te lezen mbt de gedachten van Christian wanneer Ana bij hem weggaat. Zal niet te veel verklappen.
Nu wil ik de andere 2 ook wel lezen vanuit "zijn" beeld.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 28 Jul 2015 11:55

Re: Welk boek lees je?

Sucre schreef:
Pannetoet schreef:Ja dat was hij ook wel. Ik had al eerder 2 boeken van hem gelezen (De getuige & Slaap) en het zijn wel dikke boeken hoor :P Het is alleen (dat had ik bij zijn vorige boeken) dat het begin lekker weg leest, spannend is..dan komt een stuk wat niet zo leuk is en als het einde nadert (de laatste 150blz ongeveer) wordt het weer heel spannend :) Ik hou wel van dit soort boeken omdat de dader altijd iemand is die je totaal niet verwacht haha.. Net zoiets als crime scene series haha. Bij mij moet een boek meteen leuk zijn, is het dat niet dan vind ik het niet leuk om verder te lezen haha. Ik lees nu dan 'Ontvoerd' een soortgelijk boek maar dat is meer young-adult en dat kun je meteen merken qua schrijfstijl maar dat is ook wel eens fijn :angel:


Lars Kepler is een Scandinavische schrijver of niet? Ik had hem volgens mij een tijdje geleden al op een lijstje gezet om eens iets van te gaan lezen, dus maar eens naar de bieb vandaag!


Euhhh..ja volgens mij wel! Of een Zweed..maar zijn boeken zijn wel goed hoor! Dikke boeken vooral waar je zo een week zoet mee bent haha. 'Getuige' was het eerste boek wat ik van hem las :) Heb je al een boek van hem meegenomen?

Ik heb gisteren 'Ontvoerd' uitgelezen! Een spannend en lekker door lees boek van Helen Vreeswijk. Nu zit ik in twijfel welke ik ga lezen: De Labyrintrenner, heeft iemand deze al gelezen? Is het een aanrader? Of ik ga 'Verkozen' van Kristin Cast lezen, aangeraden door een vriendin :)
Wat als het lukt
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 28 Jul 2015 17:43

Re: Welk boek lees je?

Nee nog geen boek meegenomen, ze waren allemaal weg in de bieb! Komt door vakantieperiode denk ik.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 29 Jul 2015 18:26

Re: Welk boek lees je?

Aah jammer! Zul je net zien..als je op zoek bent vind je hem niet :P Maar heb je een tablet of ereader? Want dan zou je hem ook daarop kunnen zetten.

Ik ben nog steeds in twijfel welke van de twee ik ga lezen..
Wat als het lukt
<<

Anoniem122

Bericht 29 Jul 2015 18:46

Re: Welk boek lees je?

Ik ben gister begonnen in Ghost boy, erg heftig boek en gister in 1 ruk al meer als de helft ervan gelezen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 29 Jul 2015 19:03

Re: Welk boek lees je?

Ik lees nu 'Een week in Parijs' van Rachel Hore. Tot nu toe een mooi verhaal.

Ik ben ook wel benieuwd naar Grey, maar heb '50 tinten' nog niet uit. Ik wil ze wel in volgorde lezen.
<<

Anoniem129

Bericht 29 Jul 2015 19:15

Re: Welk boek lees je?

Ik ben gisteren begonnen in lieve mama van Esther Verhoef.
<<

Anoniem142

Bericht 30 Jul 2015 18:03

Re: Welk boek lees je?

Ik heb pas: Doelwit van Linda Jansma gelezen, echt een aanrader.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 30 Jul 2015 18:07

Re: Welk boek lees je?

@ Lien: Dat is echt een heel mooi, spannend boek :)!

@ Desalniettemin: Ja wauw! Goed boek is dat hé? Maar nou zijn al haar boeken goed haha

Ik ben gisteren begonnen in 'Verkozen' van Kristin Cast, echt een young-adult boek en je moet ervan houden..maar ik vind het een leuk boek. Vind het altijd wel fijn om even tussendoor een leuk, luchtig en simpel boek te lezen :) Ik las eerder altijd chicklits maar die zijn een beetje op haha
Wat als het lukt
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 30 Jul 2015 18:08

Re: Welk boek lees je?

Desalniettemin schreef:Ik heb pas: Doelwit van Linda Jansma gelezen, echt een aanrader.


Ben ik nu in bezig
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem163

Bericht 30 Jul 2015 18:13

Re: Welk boek lees je?

Lars Kepler is een pseudoniem. Het is een Zweeds echtpaar wat de boeken schrijft.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 30 Jul 2015 20:43

Re: Welk boek lees je?

Stofzuiger schreef:Lars Kepler is een pseudoniem. Het is een Zweeds echtpaar wat de boeken schrijft.


Ja klopt en ze schrijven echt super goede boeken, vind ik dan.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 30 Jul 2015 20:46

Re: Welk boek lees je?

Noorderlicht van.... ? Ben het even kwijt...
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem163

Bericht 30 Jul 2015 21:12

Re: Welk boek lees je?

Green_Pepper schreef:
Stofzuiger schreef:Lars Kepler is een pseudoniem. Het is een Zweeds echtpaar wat de boeken schrijft.


Ja klopt en ze schrijven echt super goede boeken, vind ik dan.


Ja, vind ik ook!
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 01 Aug 2015 10:54

Re: Welk boek lees je?

Ah oke, de Scandinavische Nicci French ;)
<<

Anoniem275

Bericht 01 Aug 2015 20:34

Re: Welk boek lees je?

fashionmommy schreef:
Believe schreef:Ben begonnen aan Grey, maar tot nu toe vind ik hem mwoah, valt me ook best tegen, net als hierboven geschreven wordt.


Ik heb hem uit. De laatste hoofdstukken vond ik erg mooi om te lezen mbt de gedachten van Christian wanneer Ana bij hem weggaat. Zal niet te veel verklappen.
Nu wil ik de andere 2 ook wel lezen vanuit "zijn" beeld.


eens. ik vind het gewoon leuk en vermakelijk om hetzelfde verhaal nog eens vanuit zijn kans te lezen :)
<<

Anoniem149

Bericht 01 Aug 2015 20:37

Re: Welk boek lees je?

Helix schreef:Ik ben bezig in Mooie meisjes van Karin Slaughter

Is het wat?
<<

Anoniem275

Bericht 01 Aug 2015 20:49

Re: Welk boek lees je?

ik heb pas de (tot nu toe) laatste boeken van Nicci French gelezen (Frieda Klein) en Grey.
ik moet nu nog bedenken welk boek ik nu ga lezen, ik denk dat het stalker gaat worden van Lars Kepler (wat grappig trouwens dat dat een schrijversduo is, dat wist ik nog niet :) ), maar eerst nog even een tijdschrift lezen wat er al een tijdje ligt...
<<

Anoniem174

Bericht 04 Aug 2015 16:57

Re: Welk boek lees je?

bubble schreef:ik heb pas de (tot nu toe) laatste boeken van Nicci French gelezen (Frieda Klein) en Grey.
ik moet nu nog bedenken welk boek ik nu ga lezen, ik denk dat het stalker gaat worden van Lars Kepler (wat grappig trouwens dat dat een schrijversduo is, dat wist ik nog niet :) ), maar eerst nog even een tijdschrift lezen wat er al een tijdje ligt...



Is dat boek van Lars Kepler onderdeel van een serie of een 'los' boek?
Ik heb niet zo'n zin in nog weer een serie, maar ben op zoek naar spannende thrillers die gewoon na 1 boek klaar zijn zeg maar.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 04 Aug 2015 17:01

Re: Welk boek lees je?

Volgens mij zijn sommige in een serie, omdat ze over dezelfde persoon gaan.

Ik lees nu verbroken van Linda Jansma. Gewoon een spannend tussendoor boek.
Vind het ook ooit kastig, dus als je tips hebt is een pm welkom :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 04 Aug 2015 20:25

Re: Welk boek lees je?

Vanmiddag het laatste deel van Marique Maas/ Muren van Glas / De bestemming gekocht en ben hem nu aan het lezen.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 05 Aug 2015 11:46

Re: Welk boek lees je?

Ik lees "Confetti in bed"
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 05 Aug 2015 20:36

Re: Welk boek lees je?

Ik lees De Vrouw in de Spiegel van Kim Moelands. Moest er eerst echt even inkomen, want het boek heeft veel verschillende verhaallijnen. Maar ik ben nu halverwege en ondertussen heeft het boek me goed te pakken.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers