Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baan opzeggen?

<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 09 Apr 2015 10:50

Baan opzeggen?

.
Laatst gewijzigd door Mil op 27 Apr 2015 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 09 Apr 2015 10:54

Re: Baan opzeggen?

Je baan níét opzeggen, want als je voor eind mei niets vindt sta je met lege handen. Maar ik zou absoluut wel ondertussen op zoek gaan naar iets anders. Vervelend, sterkte ermee!
<<

Anoniem142

Bericht 09 Apr 2015 11:14

Re: Baan opzeggen?

Dat ligt er ook aan hoe erg je jouw inkomsten nodig hebt om de vaste lasten te betalen, heb je een partner die de vaste lasten kan dragen, woon je nog bij je ouders etc etc. Als jij deze inkomsten nodig hebt om je vaste lasten te betalen lijkt het me erg onverstandig om je baan al op te zeggen voor je wat nieuws hebt, je hebt dan nl. ook geen recht op ww. Heb je de inkomsten niet nodig, dan zou je voor je eigen geluk kunnen kiezen en de baan al wel vast op kunnen zeggen.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Apr 2015 11:15

Re: Baan opzeggen?

Inderdaad niet opzeggen. Je kunt natuurlijk wel op zoek naar iets anders.
Je kunt ook proberen dit bespreekbaar te maken. Dan moet je wel concreet kunnen aangeven wat er niet goed gaat en wat jij van haar verwacht. Of zij nou leeft voor dat bedrijf of niet, dat maakt helemaal niets uit. Wat heb jij van haar nodig en hoe kan zij jou dat geven?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Apr 2015 11:36

Re: Baan opzeggen?

Ik zou ook even doorbijten nu, en ondertussen wat anders zoeken. Betaalt je werk je opleiding? Dan zou ik ook kijken hoe het zit met de kosten daarvoor, of je dat niet (deels) terug moet betalen als je zelf besluit weg te gaan binnen een bepaalde termijn.

Veel succes!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers