Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat onder een topje dragen?

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 08 Apr 2015 23:06

Wat onder een topje dragen?

Nu het mooier weer begint te worden en de topjes weer aan kunnen..
Wat dragen jullie eronder?
Ik heb bijv met een racerback dat ik het niet mooi vind dat je de bandjes van je bh ziet.
Of hemdjes die wat wijder vallen onder je armen, je ook je beha ziet.
En die bandeaubeha's vind ik niet echt wat :eyes:
<<

Anoniem147

Bericht 08 Apr 2015 23:11

Re: Wat onder een topje dragen?

Dan blijft alleen de optie 'niets' over haha.

Ik draag altijd van die kanten triangles onder de tops die jij noemt. Ik heb ook een zwarte kanten bandeau bh en die draag ik vaak onder een losvallende, lichgrijze racerback met diepe armen. Vind dat juist super leuk!

Ik zou nooit met plastic bandjes of plakbh's gaan werken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Apr 2015 08:18

Re: Wat onder een topje dragen?

Een racerback bh is dan een goede optie. Die heb ik ook veel en vooral onder dat soort tops. Ik vind die bandjes ook lelijk.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2015 09:02

Re: Wat onder een topje dragen?

Zo'n clip is daar ook heel handig voor. Je ziet het niet en je kunt toch je fijnste beha aan: http://www.bodyfashionstore.com/nl/juli ... -clip.html
<<

Anoniem315

Bericht 09 Apr 2015 09:52

Re: Wat onder een topje dragen?

Een ander hemdje er onder.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Apr 2015 10:32

Re: Wat onder een topje dragen?

Zit dat niet vervelend June? Vind het wel een slimme oplossing.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2015 10:33

Re: Wat onder een topje dragen?

Ik ben de mijne kwijt, maar ik vond dat nooit vervelend zitten nee en je ziet het ook niet.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 09 Apr 2015 12:00

Re: Wat onder een topje dragen?

June schreef:Zo'n clip is daar ook heel handig voor. Je ziet het niet en je kunt toch je fijnste beha aan: http://www.bodyfashionstore.com/nl/juli ... -clip.html
Dat lijkt me nou echt handig!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 09 Apr 2015 12:14

Re: Wat onder een topje dragen?

Die clip lijkt me ook handig ja!
En zo'n bandeau bh is wel leuk Marni maar die druk het beetje wat ik heb zo plat haha

En hemdje eronder vind ik niet mooi bij racerback dan heb je nog meer bandjes ;)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 09 Apr 2015 17:29

Re: Wat onder een topje dragen?

Geheel off topic, ik heb zo een doosje clips eens besteld voor een bewoonster van mij. Haar bh bandjes zakten af door haar erg afhangende schouders. En door de ouderdom kon ze ze ook niet zelf meer omhoog halen. Clips besteld en nu heeft ze die altijd aan de bh bandjes en geen afzakkende bandjes meer. En zij vind het ook prima zitten. Geen last ervan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem260

Bericht 09 Apr 2015 22:25

Re: Wat onder een topje dragen?

Die clips gebruik ik al heel lang, ideaal! Bandjes wel wat langer maken...
Optie "niks" zou voor mij echt geen optie zijn, cup D 'los' onder een topje staat bij mij niet sexy...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers