Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijten

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 08 Apr 2015 19:40

Bijten

Help! Mijn oudste bijt de laatste dagen, hard. Mij, mijn man, maar ook zijn broertje. Ik probeer m natuurlijk altijd tegen te houden, maar vandaag lukte het niet, nu heeft de jongste echt een bijtplek op zijn handje. Ik vind het zo zielig en voel me zo schuldig.

Iemand tips hoe we dit kunnen voorkomen? Hij is echt wel heel gek op zijn broertje, ik heb ook niet het idee dat hij het get doet om ons pijn te doen, hij wil iedereen opeten zegt ie.

In het verleden deed ik dat ook weleens bij hem, happen op zijn buikje en handjes enzo, maar niet bijten natuurlijk. Hoe leer ik m nou dat het echt niet kan. Ik heb het al honderd keer geprobeerd uit te leggen, maar het kwartje lijkt niet te vallen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Apr 2015 19:57

Re: Bijten

I. is ook de laatste tijd aan het experimenteren met bijten. Ze had vandaag mijn moeder gebeten tijdens het oppassen. Ik vind dit lastig.
Misschien kun je als je merkt dat het spel wat wilder wordt alvast afspreken dat jullie elkaar niet gaan bijten. Bijvoorbeeld door te vragen, wat mag wel of niet tijdens het spelen?
Ik zet mijn dochter weleens apart als ze door gaat met gedrag, of gedrag vertoond wat ik te heftig vind. Maar daar moet je wel achter staan.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

anoniem203

Bericht 08 Apr 2015 20:32

Re: Bijten

Mijn oudste heeft dat ook gedaan toen hij zo oud was. Ik denk dat hij mij 3 keer heeft gebeten. De laatste keer was zo hard dat de tranen in m'n ogen sprongen en toen heb ik hem teruggebeten in zijn arm. Hij heeft het daarna nooit meer gedaan.. Ik was er eigenlijk op tegen om dat te doen maar die laatste keer kwam zo uit het niets. Ik heb 'm daarna ook uitgelegd van 'nu voel je hoe pijn het doet en dit wil ik niet meer want dit is geen normaal gedrag'. Iets in die context.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Apr 2015 21:11

Re: Bijten

Lu. heeft laatst een keer een week lang steeds gebeten, was pure frustratie volgens mij. We waren op vakantie en hij was moe en er zat hem van alles en nog wat dwars. Hij beet vooral steeds Lo die hem flink in de weg zat af en toe. Na een week was het ook weer over en hij heeft sindsdien niet één keer meer gebeten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers