Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat snap je echt niet

<<

Anoniem123

Bericht 08 Apr 2015 12:59

Re: Wat snap je echt niet

Ik snap niet dat je je kind kan afstaan voor adoptie. Ik kijk geregeld naar het programma having their baby op tlc en elke keer bekruipt me weer dat gevoel van: hoe kan je dat doen? (en dan helemaal als ze aan het einde laten zien dat de desbetreffende moeder opnieuw zwanger is)
Helpt ook niet mee dat ik op dat moment mijn eigen baby aan het voeden ben.
<<

anoniem213

Bericht 08 Apr 2015 14:03

Re: Wat snap je echt niet

Wow Spencer, wat bizar. In het 'echte leven' neem ik aan dat collega's wel wat meer medeleven zullen tonen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Apr 2015 14:19

Re: Wat snap je echt niet

Ja en ik was ook gewoon nog maar 17, ik wist echt niet hoe ik er mee om moest gaan.
R. 2013
D. 2016
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 08 Apr 2015 16:32

Re: Wat snap je echt niet

Wow, Spencer. Alsof zelfmoord van een naaste hetzelfde is als een verkoudheid, wat nou eenmaal gebeurt. Echt belachelijk.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Apr 2015 16:43

Re: Wat snap je echt niet

En alsof dat niet het echte leven is..wat ben je dan een ontzettend koud persoon.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Apr 2015 17:11

Re: Wat snap je echt niet

Ik weet natuurlijk niet wat voor soort college het was, maar vind het eigenlijk best wel een meelevend mailtje. Ja tis wel zakelijk maar ze toont wel begrip en wil op een later tijdstip met je mee denken over een oplossing. Ze moete natuurlijk wel alle studenten zo veel mogelijk hetzelfde behandelen. Snap beide kanten in deze situatie.
Laatst gewijzigd door Minx op 08 Apr 2015 18:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

ChiQ

Bericht 08 Apr 2015 17:35

Re: Wat snap je echt niet

Minx schreef:
June schreef: -aangepast-


Ik weet natuurlijk niet wat voor soort college het was, maar vind het eigenlijk best wel een meelevend mailtje. Ja tis wel zakelijk maar ze toont wel begrip en wil op een later tijdstip met je mee denken over een oplossing. Ze moete natuurlijk wel alle studenten zo veel mogelijk hetzelfde behandelen. Snap beide kanten in deze situatie.



Wat dacht je van: Gecondoleerd en het is in orde, sterkte!
<<

anoniem213

Bericht 08 Apr 2015 18:18

Re: Wat snap je echt niet

Precies, Chiq. Dat kreeg ik inderdaad van mijn andere docenten. Bij een groot college verwacht ik dat niet, maar als je een student persoonlijk kent (zoals ik aangaf), vind ik gezeur over iets inhalen op dat moment nogal raar en inderdaad iets van 'gecondoleerd' of 'sterkte' lijkt me niet zo moeilijk. Bovendien vind ik een extra opdracht maken, omdat je een college mist door het overlijden van een goede vriendin nogal overbodig. Normaal gesproken is dat bij ons alleen aan de orde als je meerdere colleges mist of geen geldige reden hebt opgegeven.

Edit: Minx & Chiq, zouden jullie mijn quote misschien willen verwijderen?
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 08 Apr 2015 19:41

Re: Wat snap je echt niet

Ik snap niet dat ik een moeder 'ken' die 5 kinderen heeft en allemaal uit huis zijn geplaatst wegens verwaarlozing en zij nu weer zwanger is (en weet dat het kindje bij de bevalling gelijk meegenomen wordt door de kinderbescherming) :palm:
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 08 Apr 2015 22:47

Re: Wat snap je echt niet

Bonheur schreef:Ik snap niet dat ik een moeder 'ken' die 5 kinderen heeft en allemaal uit huis zijn geplaatst wegens verwaarlozing en zij nu weer zwanger is (en weet dat het kindje bij de bevalling gelijk meegenomen wordt door de kinderbescherming) :palm:


En dat het bij anderen dan niet lukt om zwanger te worden :nopompom: Dat snap ik echt niet.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 08 Apr 2015 22:51

Re: Wat snap je echt niet

Ik begrijp mensen niet die hun kind in een poepluier laten. Gosh verschoon dat kind!! Niet zo moeilijk

Tienermoeders die denken oow leuk nog een kind want ja is leuk :palm: of vrouw is net bevallen ik krijg weer kriebels voor nog een kind. Meid je bent net bevallen :palm:


Vrouwen die buiten mij zo vies aankijken :laughcry:


Meisjes die mij Rotterdamse sletje noemen maar achteraf tien x mijn profiel bekijken en hun haar blond verven
Zoon *
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 09 Apr 2015 08:37

Re: Wat snap je echt niet

Lady starstruck schreef:
Bonheur schreef:Ik snap niet dat ik een moeder 'ken' die 5 kinderen heeft en allemaal uit huis zijn geplaatst wegens verwaarlozing en zij nu weer zwanger is (en weet dat het kindje bij de bevalling gelijk meegenomen wordt door de kinderbescherming) :palm:


En dat het bij anderen dan niet lukt om zwanger te worden :nopompom: Dat snap ik echt niet.


Ja dat snap ik ook echt niet.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem108

Bericht 09 Apr 2015 23:43

Re: Wat snap je echt niet

SarahKey schreef:Ik snap niet dat je je kind kan afstaan voor adoptie. Ik kijk geregeld naar het programma having their baby op tlc en elke keer bekruipt me weer dat gevoel van: hoe kan je dat doen? (en dan helemaal als ze aan het einde laten zien dat de desbetreffende moeder opnieuw zwanger is)
Helpt ook niet mee dat ik op dat moment mijn eigen baby aan het voeden ben.


Dit programma ken ik niet. Dat er in ontwikkelingslanden baby's worden afgestaan, begrijp ik wel. Gebaseerd op je post, denk ik echter niet dat het om de afstandsmoeders gaat waar ik wel begrip voor heb.:)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 10 Apr 2015 00:02

Re: Wat snap je echt niet

Izar schreef:
SarahKey schreef:Ik snap niet dat je je kind kan afstaan voor adoptie. Ik kijk geregeld naar het programma having their baby op tlc en elke keer bekruipt me weer dat gevoel van: hoe kan je dat doen? (en dan helemaal als ze aan het einde laten zien dat de desbetreffende moeder opnieuw zwanger is)
Helpt ook niet mee dat ik op dat moment mijn eigen baby aan het voeden ben.


Dit programma ken ik niet. Dat er in ontwikkelingslanden baby's worden afgestaan, begrijp ik wel. Gebaseerd op je post, denk ik echter niet dat het om de afstandsmoeders gaat waar ik wel begrip voor heb.:)


Helaas niet nee. Serie uit Amerika op TLC. Ik heb geloof ik het einde van dezelfde aflevering gezien. Had dus het begin gemist, meisje zag er jong uit, dus ik dacht dat ze gewoon 16 of zo was en niet voor het kind kon zorgen (dan vind ik het op zich ook nog wel te begrijpen), maar aan het einde bleek dat ze al iets van 3 kinderen thuis had zitten. Vervolgens kwam in beeld dat ze weer onverwachts zwanger was :palm: en er over nadacht om dat kindje aan dezelfde ouders af te staan zodat dat eerste kindje een broertje of zusje had.
<<

Anoniem123

Bericht 10 Apr 2015 09:08

Re: Wat snap je echt niet

Ja Jorja, die bedoelde ik. Kwestie van geen voorbehoedsmiddelen gebruiken (die andere 3 kwamen ook kort op elkaar) en dan piepen als je weer zwanger bent.
Maar laatst ook een stel van 16/17. Dan kan ik het me wel indenken maar zou het zelf gewoon nooit kunnen. (meisje hield haar baby wel trouwens, dat gebeurt ook nog wel eens)
<<

Anoniem123

Bericht 10 Apr 2015 09:10

Re: Wat snap je echt niet

Emmeve schreef:
Lady starstruck schreef:
Bonheur schreef:Ik snap niet dat ik een moeder 'ken' die 5 kinderen heeft en allemaal uit huis zijn geplaatst wegens verwaarlozing en zij nu weer zwanger is (en weet dat het kindje bij de bevalling gelijk meegenomen wordt door de kinderbescherming) :palm:


En dat het bij anderen dan niet lukt om zwanger te worden :nopompom: Dat snap ik echt niet.


Ja dat snap ik ook echt niet.


Ik ook niet... ik ken iemand die crisis pleegzorg verleent en laatst had ze een pasgeboren baby. Was nummer 8 in het gezin en ook weggehaald. Echt onvoorstelbaar dat de ouders telkens opnieuw een kindje krijgen in de hoop dat ze het dit keer wel mogen houden. (ergens gewoon heel zielig)
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 10 Apr 2015 11:11

Re: Wat snap je echt niet

Ik kijk ook regelmatig naar having their baby en ik sta er altijd dubbel in. Aan de ene kant snap ik jullie mening maar aan de andere kant verdient een kind meer dan ouders die het niet willen of kunnen. Het is ook wel knap om als ouder het beste voor je kind te willen en te beseffen dat jij niet bent. Natuurlijk zijn er ook gevallen dat ik denk, waarom niet wat voorzichtiger met voorbehoedsmiddelen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Apr 2015 15:23

Re: Wat snap je echt niet

Caulfield schreef:'Owwww hoer hey'? Zegt ze dat als begroeting ofzo? Reageer je daar dan op?


Het is echt een vaste Limburgse uitdrukking in deze regio. Ik hoor het ook wel eens mensen zeggen, ook mensen die best intelligent zijn, maar het klinkt zo dom, net als "Enne?", dan weet ik als halve importlimbo nooit wat ik terug moet zeggen :laughcry:
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Apr 2015 15:25

Re: Wat snap je echt niet

Surya schreef:Ik snap niet hoe mensen beweren dierenvrienden te zijn en toch willens en wetens vlees eten. Nu snap ik überhaupt niet dat mensen zonder verstoring in de gewetensfunctie, willens en wetens vlees eten.


Inderdaad. Ik snap ook nooit hoe mensen overtuigd vegetariër kunnen zijn, maar vervolgens wel leren schoenen dragen. Dat komt van precies hetzelfde beest dat je niet wilt opeten. Dan snap ik veganisten nog beter.
<<

Patsy

Bericht 10 Apr 2015 16:22

Re: Wat snap je echt niet

Ik snap niet dat mensen zo vreselijk racistisch en kortzichtig kunnen zijn. Hier in de stad komt een Azc, is vanmorgen bekend geworden. De reacties op Facebook zijn echt om misselijk van te worden.
<<

Anoniem149

Bericht 10 Apr 2015 19:13

Re: Wat snap je echt niet

Bonheur schreef:Ik snap niet dat ik een moeder 'ken' die 5 kinderen heeft en allemaal uit huis zijn geplaatst wegens verwaarlozing en zij nu weer zwanger is (en weet dat het kindje bij de bevalling gelijk meegenomen wordt door de kinderbescherming) :palm:

Oh jeetje dit snap ik ook niet inderdaad.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Apr 2015 18:09

Re: Wat snap je echt niet

Oh nog iets

Er zit altijd groep van die standaard moeders om een een tafel bij consultatie bureau
En als ik binnen kom is het van omg moet je haar zien

Ow wat ordi ow wat blond ow wat sletterig ow zus ow dat

Zoek een leven zou ik zeggen maar hou mij netjes in. Zeikwijven
Zoon *
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Apr 2015 18:13

Re: Wat snap je echt niet

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23914679/__Duitse__65__verwacht_vierling__.html

Ik begrijp echt niet dat je als je 65 bent nog weer kunstmatig zwanger wilt worden en dan ook nog een vierling ter wereld wilt brengen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Apr 2015 18:18

Re: Wat snap je echt niet

rapa nui schreef:http://www.telegraaf.nl/buitenland/23914679/__Duitse__65__verwacht_vierling__.html

Ik begrijp echt niet dat je als je 65 bent nog weer kunstmatig zwanger wilt worden en dan ook nog een vierling ter wereld wilt brengen.


Truus, je bent dan al 44 en zelf oma, maar je papa en mama krijgen nog een kindje. Sterker nog, wel 4!

Overigens snap ik ook niet dat er artsen zijn die er aan meewerken.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Apr 2015 18:49

Re: Wat snap je echt niet

Elize schreef:
Bonheur schreef:Ik snap niet dat ik een moeder 'ken' die 5 kinderen heeft en allemaal uit huis zijn geplaatst wegens verwaarlozing en zij nu weer zwanger is (en weet dat het kindje bij de bevalling gelijk meegenomen wordt door de kinderbescherming) :palm:

Oh jeetje dit snap ik ook niet inderdaad.


Ik ook niet :palm:
Zoon *
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers