Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


help! Ringentoren met geluid.

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Sep 2013 09:48

help! Ringentoren met geluid.

R. heeft de afgelopen dagen in het ziekenhuis gelegen en daar veel gespeeld met een ringentoren van Fisher Price.

Ze vond de toren helemaal geweldig en wij willen dus ook zoiets voor thuis kopen. In alle ringen zaten rammeltjes en de standaard was een soort tuimelaar.

een plaatje van google:

Afbeelding

Het is het ringentoren die je rechts op de foto ziet (beestje). Deze advertentie is helaas niet meer beschikbaar.

Heeft iemand deze toren en wil je deze kwijt? Of weet je een plek waar ik hem kan vinden? Of weet je een ringentoren waar ook in elke ring een geluidje zit?

Ik hoor het graag! :thumbup:
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 24 Sep 2013 09:55

Re: help! Ringentoren met geluid.

Ik ken de toren helaas niet. Maar wat naar dat je meisje in het ziekenhuis heeft gelegen. Alles gaat nu goed hoop ik.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Sep 2013 10:04

Re: help! Ringentoren met geluid.

amber- schreef:Ik ken de toren helaas niet. Maar wat naar dat je meisje in het ziekenhuis heeft gelegen. Alles gaat nu goed hoop ik.


Ja, het was behoorlijk schrikken! We waren zaterdag een dagje richting Delfzijl (even wandelen langs de zee). Er was niets aan de hand en R. was gewoon vrolijk. Ineens begon ze rond 14.00 uur heeeeel hard te huilen. We dachten dat ze last had van haar ontlasting en hebben dus geprobeerd om haar te helpen. Ontlasting was knetter hard! maar ze bleeef maar gillen, ook na een volle luier. We hebben toen de auto langs de kant v/d weg gezet en hebben de huisarts gebeld. Daar aangekomen bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben en hebben we antibiotica gekregen. Ze bleef nog steeds gillen. Eenmaal thuis wilde ze niet meer drinken. Uiteindelijk heb ik om 17.30 weer de huisartsenpost gebeld (vanaf 11.00 uur niets gedronken) omdat ze dus niet dronk en bleef gillen. Daar 1,5 uur met haar in de wachtkamer gezeten omdat het uitliep (hoogste standje gillen) en toen direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze wilde nog steeds niet drinken en dus werd ze opgenomen en heeft ze een sonde gekregen. om 22.00 uur ging de sonde eindelijk! aan en toen viel ze uitgeput in slaap. Zondag ook nog veeel gehuild, maar nu gaat het een stuk beter! Gisteren mochten we gelukkig weer naar huis. We blijven nu wel onder controle v/d kinderarts omdat ze eigenlijk altijd veel huilt. De verpleging vond haar ook erg onrustig en huilerig (ook als ze eigenlijk geen pijn kan hebben ivm zetpil), thuis huist ze ook heel veel. Ze wordt nu helemaal onderzocht en we krijgen begeleiding van een zorg coördinator.


Maar van de ringentoren werd ze zo blij :heart:, dat wil ik thuis ook zo graag voor haar.
<<

Anoniem 146

Bericht 24 Sep 2013 10:10

Re: help! Ringentoren met geluid.

Fisher price Baby tiger stacker is het. Deze werd bij Kruidvat verkocht. Helaas uitverkocht op de site zie ik. Misschien kun je een (web)winkel vinden waar deze nog verkocht wordt.

Veel beterschap met je dochtertje. :hug:
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 24 Sep 2013 10:11

Re: help! Ringentoren met geluid.

Jeetje wat schrikken. Herken de dingen die je noemt wel.
Luuk heeft in mei n.a.v. een oorontsteking ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen met een sonde omdaf hij niet meer wou drnken. En drie weken terug op onze vakantie in italie zijn we midden in de nacht met luuk in het ziekenhuis geweest omdat hij bleef huilen en gillen van de pijn, hij kon toen ook niet meer poepen.

Hopelijk gaat het snel beter met jullie dochter. Het vele huilen zou dat niet een soort frustratie kunnrn zijn. Luuk wou altijd meer dan hij kon, huilde ook erg veel. Vanaf dat hij kon zitten/tijgeren werd hij een ander kind.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Sep 2013 10:12

Re: help! Ringentoren met geluid.

L2014 & H2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Sep 2013 10:16

Re: help! Ringentoren met geluid.

Laatst gewijzigd door Lejow op 24 Sep 2013 10:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Sep 2013 10:16

Re: help! Ringentoren met geluid.

Oh en via buitenlandse webshops, zoals Amazon en Fisher Price zelf.
L2014 & H2017
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Sep 2013 10:26

Re: help! Ringentoren met geluid.

ooh, dankjewel dames! Ik wist niet goed waar ik op moest zoeken.

Ik ga er meteen 1 voor haar bestellen! :D
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Sep 2013 10:30

Re: help! Ringentoren met geluid.

amber- schreef:Jeetje wat schrikken. Herken de dingen die je noemt wel.
Luuk heeft in mei n.a.v. een oorontsteking ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen met een sonde omdaf hij niet meer wou drnken. En drie weken terug op onze vakantie in italie zijn we midden in de nacht met luuk in het ziekenhuis geweest omdat hij bleef huilen en gillen van de pijn, hij kon toen ook niet meer poepen.

Hopelijk gaat het snel beter met jullie dochter. Het vele huilen zou dat niet een soort frustratie kunnrn zijn. Luuk wou altijd meer dan hij kon, huilde ook erg veel. Vanaf dat hij kon zitten/tijgeren werd hij een ander kind.


pff, ja schrikken he! Het ging ook zo snel allemaal. Ik vond het ook heel vervelend om haar zo te zien :(. Gaat het nu wel goed met Luuk's ontlasting? Of gebruiken jullie daar iets voor?

Het huilen kan inderdaad frustratie zijn hoor, daarom gaan we nu ook op zoek naar wat ander leuk speelgoed. We gaan nu gewoon kijken hoe we het beste met haar huilen om kunnen gaan. Er worden wel wat medische oorzaken als KMA (zit heel erg in mijn familie) uitgesloten. Waarschijnlijk komt het vele spugen (reflux) en de harde ontlasting ook puur van de spanning in haar lijfje. We gaan proberen een patroon te doorbreken zodat ze wat meer slaap krijgt, dus minder vermoeid raakt. Nu begint ze vaak te huilen in bed en slaapt ze dus veel op mijn borst.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Sep 2013 12:17

Re: help! Ringentoren met geluid.

Hebben jullie toevallig een huilpoli in het ziekenhuis? Anders is het misschien een optie haar daar op te laten nemen.

Y. is een week opgenomen geweest toen hiij 3 maanden was en we kregen een heel ander kindje terug.
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Sep 2013 13:01

Re: help! Ringentoren met geluid.

Annie24 schreef:Hebben jullie toevallig een huilpoli in het ziekenhuis? Anders is het misschien een optie haar daar op te laten nemen.

Y. is een week opgenomen geweest toen hiij 3 maanden was en we kregen een heel ander kindje terug.


Ik gok dat ze hier wel zo'n poli hebben. Waarschijnlijk in het andere ziekenhuis (lopen nu met R. in 2 ziekenhuizen). We krijgen nu eerst een afspraak met een zorg coördinator die gaat kijken wat we anders kunnen doen om R. te helpen. Als het nodig is gok ik dat dit wel genoemd zal worden.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Sep 2013 13:12

Re: help! Ringentoren met geluid.

Jade schreef:
Annie24 schreef:Hebben jullie toevallig een huilpoli in het ziekenhuis? Anders is het misschien een optie haar daar op te laten nemen.

Y. is een week opgenomen geweest toen hiij 3 maanden was en we kregen een heel ander kindje terug.


Ik gok dat ze hier wel zo'n poli hebben. Waarschijnlijk in het andere ziekenhuis (lopen nu met R. in 2 ziekenhuizen). We krijgen nu eerst een afspraak met een zorg coördinator die gaat kijken wat we anders kunnen doen om R. te helpen. Als het nodig is gok ik dat dit wel genoemd zal worden.


Doen hoor, als ze het aanbieden :yes:
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers