Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Annuleringsverzekering, help!

<<

Anoniem186

Bericht 06 Apr 2015 19:21

Annuleringsverzekering, help!

We hebben een vakantie geboekt, 17 dagen geleden. Ik ben alleen helemaal vergeten een reisverzekering af te sluiten. Ik sluit altijd voor de zekerheid ook een annuleringsverzekering af. Alleen kan dit dus meestal alleen binnen 14 dagen na boeken. Te laat dus.... Ik baal flink!
Weet iemand nog een verzekeraar die een langere termijn hanteert?
<<

Anoniem236

Bericht 06 Apr 2015 19:26

Re: Annuleringsverzekering, help!

Sluit je een af voor de duur van een jaar, doen wij ook altijd. Voor vliegvakanties ben je voor een jaar niet veel duurder uit als een annuleringsverzekering alleen voor die vakantie.
Wij zijn bij Europeesche verzekeringen verzekerd. Volgens mij kan dat wel voor geboekte vakanties, of je moet volgende week al gaan.

Even opgezocht, bij Europeesche kan het. Alleen kan je niet meer annuleren voor zaken die drie maanden voorafgaand aan de reis er al waren. Ook alleen voor die reis kan je verzekeren.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 07 Apr 2015 17:00

Re: Annuleringsverzekering, help!

Je moet als je nu een verzekering sluit echt kunnen aantonen dat de reden nog niet bekend wat op het moment van afsluiten, maar verder is het idd nog mogelijk zoals Lotus zegt.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 09 Apr 2015 08:29

Re: Annuleringsverzekering, help!

Volgens mij kun je die toch nog gewoon afsluiten. Ik doet het zelf altijd via de Rabobank-app, een paar dagen voor vertrek. De reisverzekering bedoel ik. Maar in de app kun je ook kiezen voor het afsluiten van een annuleringsverzekering.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Apr 2015 08:46

Re: Annuleringsverzekering, help!

Ik doe het nooit! Misschien heb je het een keer nodig en dan is het zuur, maar annuleringsverzekeringen zijn best prijzig waardoor je 'levenslang' goedkoper uit bent. En dan zou het ook nog kunnen dat je om een reden niet kunt of wil gaan die de verzekering niet dekt.

Maar daar heb je nu niet zoveel aan als je het wel prettig vindt om af te sluiten :nerd:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron