Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meedoen aan een test medicijn

<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 05 Apr 2015 18:13

Meedoen aan een test medicijn

Hallo,

Wegens al 2 jaar slechte uitslagen van uitstrijkjes waarbij ik al eerder een lis excisie heb ondergaan, zijn er nu weer biopten genomen en wacht ik geduldig op de uitslag. Waarschijnlijk moet ik weer een lis ondergaan. Nu vroeg mijn Gyn of ik mee wilde doen aan een proef. Bij deze proef wordt de afwijking dmv een zalf behandeld. Klonk zover aantrekkelijk, tot ik las wat de bijwerkingen waren. Roodheid, blaren, jeuk en pijn. Ik weet niet of ik daar wel zin in heb?!
Ook is het zo dat er geloot wordt, dit betekent dat 1 groep de standaard lis behandeling krijgt, 1 groep de zalf en 1 groep wordt expectatief behandeld. Dit vind ik ook niet zo fijn, om helemaal geen controle over de behandeling te hebben. En wat als ik de afwachtende behandeling loot en het gaat opeens rap achteruit? Geen fijn idee.

Ik ben niet verplicht mee te doen met het onderzoek. Wat zouden jullie doen? Ik neig naar kiezen voor de standaard behandeling. Deze heeft als nadeel dat er bij een zwangerschap kans op vroeg geboorte is, hoeft niet. Maar what to do?
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Apr 2015 19:03

Re: Meedoen aan een test medicijn

In dit geval de standaard behandeling. 1 van de drie opties vind ik echt spelen met mijn leven.
2015 💙
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 05 Apr 2015 19:35

Re: Meedoen aan een test medicijn

De meeste medicijnen hebben bijwerkingen, dat zich die bij jou uiten is nog niet gezegd. Op de bijwerkingen zou ik me dus niet blind staren. Ik zou denk ik wel neigen naar experimentele behandeling, maar weet te weinig van de aandoening en behandeling om er iets gefundeerds over te zeggen. Spelen met je leven lijkt mij overdreven.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers