Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zalando aanvulling

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Apr 2015 21:46

Zalando aanvulling

Na de eerste competitiedag toch wel gemerkt dat ik het kopen van een nieuwe trainingsbroek eigenlijk niet meerkan uitstellen. De stof is aan de binnenkant dusdaning dus dat de gaten er in beginnen te vallen :cry: .
Nu wil ik, idoot dat ik ben, een dezelfde broek bestellen. Na ee half uur zoeken gevonden op Zalando, maar in mijn maat uitverkocht. Weet iemand of de webhop dagleijk wordt aangevuld? En doe ze dat daar dagelijks? of pas om 00.00 bij de aanvang van een nieuwe dag.
Ik koop echt zelden online, maar de broek die ik wil ga ik niet in de winkel vinden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Apr 2015 22:10

Re: Zalando aanvulling

Als het al een ouder model is vraag ik me af of ie sowieso nog wordt aangevuld....

De collecties van sportkleding wisselen zo onwijs snel!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 04 Apr 2015 22:16

Re: Zalando aanvulling

Je hebt bij Zalando zo'n service dat ze je een mail sturen als ze maat weer hebben. Hoe lang het duurt weet ik niet, mijn ervaring is dat het nogal verschilt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Apr 2015 22:23

Re: Zalando aanvulling

Er staat bij nieuwe collectie.
Luisa, ik heb mij al opgegeven, maar ik heb echt die broek eigenlijk gisteren nodig. Ik zag pas vandaag dat de gaten er letterlijk in vallen en aan andere broek, die nog een beetje normaal eruit ziet heb ik niet meer voor op de tennisbaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Apr 2015 22:59

Re: Zalando aanvulling

Nieuwe collectie en dan nu al stuk? Dat is wel bijtijds....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Apr 2015 23:25

Re: Zalando aanvulling

Leaf schreef:Nieuwe collectie en dan nu al stuk? Dat is wel bijtijds....

De broek heb ik al 3 jaar of zo. Op de webshop staat er bij dat de broek die ik wil, nieuwe collectie is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Apr 2015 23:27

Re: Zalando aanvulling

Wat vreemd...heb je een linkje? Ik heb 2 jaar bij Intersport gewerkt...misschien kan ik je nog helpen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Apr 2015 23:29

Re: Zalando aanvulling

https://www.zalando.nl/adidas-performance-trainingsbroek-black-white-ad541e06v-q11.html

Het is zo een pantalon, een trainingsbroek met een rits. Ideaal voor het uittrekken van een broek na het inspelen.
LIef dat je wilt kijken..
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Apr 2015 23:50

Re: Zalando aanvulling

Zit de rits aan de zijkant ook? Kan het niet goed zien...je hebt tennis/hockeybroeken die aan de zijkant helemaal open te ritsen zijn. Als het alleen om de rits aan de voorkant gaat, dan moeten er echt wel meer broeken zijn die dit hebben. De broek die jij wil is alleen wel echt uit de tenniscollectie voor zover ik kan zien, en dat gaat nu allemaal langzaam in de winkel komen. Bij Intersport hadden we ze ook altijd...maar de collectie verschilt wel per filiaal (franchise).
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2015 00:01

Re: Zalando aanvulling

De rits zit aan de voorkant, net zoals bij een gewone broek. Afgelopen week al bij intersport hier in N.ijmegen geweest en die hadden hem nog niet. Ik heb de broek ook op de site van otto gevobden. Morgen nog eens goed kijken, aangezien je daar gelijk 4 euro meer betaald voor dezelfde broek. Beetje jammer is dat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Apr 2015 00:18

Re: Zalando aanvulling

Oh balen is dat! Ik werkte bij dezelfde franchisenemer als in Nijmegen...ik denk dat ie er met max een week of 3 ook wel zou moeten hangen. Alleen weet ik ook niet voor welke prijs...

Heeft adidas hem zelf niet online?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2015 00:21

Re: Zalando aanvulling

Bij adidas begonnen met zoeken, maar daar stond hij niet tussen. Ook niet als ik zoek op pantalon, zoals hij wel te vinden in.
Echt altijd zo irritant dat je iets vind en dat het dan niet te verkrijgen is. Ik leefde echt in de tennisbaan op deze broek. Zo een ideale broek om snel uit te trekken op de tennisbaan. Ik liep normaal altijd te hannassen met de broeken die boven een elastiekband hebben.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Apr 2015 00:37

Re: Zalando aanvulling

Ik kan 'm verder ook nergens vinden online, echt heel stom gewoon....blijkbaar is Zalando vroeg met de zomertenniscollectie erop zetten...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Apr 2015 00:38

Re: Zalando aanvulling

Overigens hebben de broeken van Sjeng ook vaak een rits!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2015 00:57

Re: Zalando aanvulling

Die van sjeng aangehad afgelopen week, maar die stond niet mooi en trokt teveel bij mijn bovenbenen.
Eigenlijk wel raar dat de tenniscollectie nog niet volledig beschikbaar is, terwijl het competitieseizoen vandaag begonnen is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2015 11:15

Re: Zalando aanvulling

Ik heb de broek besteld in mijn huidige maat. Hopelijk past hij en anders gaat hij terug. Gelijk maar een ander broek erbij besteld zodat ik in elk geval iets hebt. Past hij niet dat gaat hij terug en wacht ik op de juiste maat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2015 11:27

Re: Zalando aanvulling

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2015 11:29

Re: Zalando aanvulling

Afgelopen week ook aangehad. En een Italiaans merk ik niet opgewassen tegen mijn billenpartij. Ik had een 42 aan en bij de billen zat hij goed, maar vervolgens wel teveel ruimte bij de buik.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Apr 2015 11:39

Re: Zalando aanvulling

Luhta is Fins ;) vind er ook niet zoveel aan hoor, zijn echt een beetje 'oude dames' modellen.

Jammer dat Sjeng ook niet goed zat...

Hopelijk zitten die van Zalando wel goed!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 06 Apr 2015 10:29

Re: Zalando aanvulling

Bij zalando moet je op de website blijven kijken. Mijn zusje en een collega wilden dezelfde sneakers maar andere maat. Helaas uitverkocht dus aangemeld voor die mail als ze weer op voorraad zijn. Allebei hielden ze zalando in de gaten en ineena waren er weer enkele maten aangevuld en hun hadden geen e-mail ontvangen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers