Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


3 verstandskiezen tegelijk trekken

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Apr 2015 11:03

3 verstandskiezen tegelijk trekken

Op 24 april gaat de kaakchirurg mijn 3 verstandskiezen trekken. Nou moet ik 25 en 26 april werken en zit ik te twijfelen of ik moet kijken of ik deze diensten met iemand kan ruilen of zou ik gewoon kunnen werken? Iemand ervaring?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem107

Bericht 04 Apr 2015 11:05

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Min verstandskiezen zijn in twee keer getrokken, de eerste keer had ik verschrikkelijk veel pijn en was ik in staat tot niks, maar de tweede keer voelde het de volgende dag hooguit nog wat beurs.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Apr 2015 11:14

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Weet je zeker dat hij ze alle drie tegelijk gaat trekken? Mijn kaakchirurg zei namelijk dat ze nooit 2 kanten tegelijk verdoven, alleen één kant of onder en boven aan twee kanten.
Maar ik zou het niet doen, de volgende dag werken. Niet dat ik heel veel last heb gehad, maar voelde me ook niet echt lekker dus zou het proberen te voorkomen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Apr 2015 11:41

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Hier doen ze ook geen twee kanten verdoven, ik zou de dag erna even vrij nemen als het mogelijk is.
<<

Anoniem170

Bericht 04 Apr 2015 11:45

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

3 klinkt wel heftig! Ik had destijds 2 getrokken, de ene ging heel makkelijk en andere was echt trekken. Daarna merkte ik nog niet zoveel vanwege de verdoving, maar toen die uitgewerkt was had ik wel echt pijn, bloedde ook nog. Was ook vreemd gevoel, 2 gaten in je mond. Moet me veel praten voor je werk?anders miss halve dag werken en andere halve dag vrij nemen?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 04 Apr 2015 11:48

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Ik heb 4 in een keer laten trekken, alleen was dat onder volledige narcose. Of je kunt werken is niet vooraf te voorspellen. De een heeft 'nergens' last van de ander juist heel veel. Ik zou voor de zekerheid of vrij vragen of als dat mogelijk is iemand stand-by laten zijn.
<<

Anoniem216

Bericht 04 Apr 2015 11:53

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Lastig te voorspellen. Ik heb 3 keer een verstandskies laten trekken zonder problemen. Beetje beurs mast dat was ook alles. Bij de 4de heeft de tandarts erg moeten wrikken en daar was ik de volgende dag best naar van.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Apr 2015 13:04

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Oei drie in éen keer lijkt me wel heel erg heftig. Zeker omdat je dan aan beide kanten opgezwollen bent en niet goed meer kunt eten. Ik denk dat je beter kunt ruilen en sowieso vragen of je er maar twee per keer kan doen, anders ben je aan beide kanten verdoofd en pijn. Of je er echt last van hebt is natuurlijk altijd de vraag omdat je dat niet van te voren weet, maar drie lijkt me echt heel pittig.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 04 Apr 2015 13:18

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Bah, ik wil dit topic niet lezen over hard trekken enzo!
Ik moet een afspraak maken om ze te laten trekken. Heb er niet zo veel zin in.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2015 14:59

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Ik heb twee tegelijk laten trekken. Het trekken zelf was een fluitje van een cent, maar ik heb echt een volle week pijn aan m`n kaak gehad, niet normaal. Alsof ik er een snoeiharde knal tegenaan gehad had. Ik liet ze op vrijdag trekken en was echt wel heel blij dat er een weekend achteraan kwam.
<<

Anoniem151

Bericht 04 Apr 2015 15:08

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Wolfinschaapskleren schreef:Bah, ik wil dit topic niet lezen over hard trekken enzo!
Ik moet een afspraak maken om ze te laten trekken. Heb er niet zo veel zin in.


Ik ben al een paar jaar aan het uitstellen...
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 04 Apr 2015 16:19

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Ik zou de dagen erna de diensten ruilen, je weet niet hoe veel last je er van krijgt. Hopelijk valt het mee maar het kan ook tegen vallen
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 04 Apr 2015 16:56

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Blue Phone schreef:
Wolfinschaapskleren schreef:Bah, ik wil dit topic niet lezen over hard trekken enzo!
Ik moet een afspraak maken om ze te laten trekken. Heb er niet zo veel zin in.


Ik ben al een paar jaar aan het uitstellen...


Ja, ik nu ruim een jaar. Werd mij alleen aangeraden om het nu te doen, voor ze echt de andere kiezen gaan verdrukken.

Weet eland of dit trouwen in combi met borstvoeding kan?
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 04 Apr 2015 17:00

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Aangezien je ze bij de kaakchirurg laat trekken ( en dus blijkbaar nog niet goed door zijn? ) zou ik wel een paar dagen vrij nemen!
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 04 Apr 2015 17:03

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Mijn kaakchirurg heeft het afgeraden tijdens mijn borstvoedingsperiode. Mocht je een infectie of iets dergelijks krijgen kun je geen borstvoeding geven ivm antibiotica.

Ik heb dus pas na die periode gebeld.
Succes overigens! Mijn kies zat erg vast en heb er zeker nog een week goed last van gehad. Hierdoor kreeg ik ook enorme hoofdpijn waardoor ik eerder op werk weg ben gegaan.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 04 Apr 2015 17:05

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Boven was bij mij geen probleem, beide tegelijk. Onder heb ik vorige maand laten doen, 1 kant en dat is helemaal gaan ontsteken, had echt een enorme wang, dikke harde bult op kaak, en opgezet van onder mn oog tot mn keel. Plus helemaal blauw en rood, pijnstillers werkten niet en ik verging van de pijn en kon mn mond een cm openen, is na 4 dagen open gesneden door kaakchirurg en enorm veel pus uitgeduwd, antibiotica gekregen, dag later weer dikker en pijnstillers deden weer niks. Dus spoeddienst moeten bellen ivm weekend, tramadol gekregen. Gelukkig ging dag later de antibiotica werken en is het de maandag er na spontaan opnieuw open gesprongen met weer een hoop pus.
Ben nu 4 weken verder en het is eindelijk minder hard, maar heb er nog steeds last van.

Moet volgende maand de andere kant en zie er enorm tegen op..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Apr 2015 18:36

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Miccie schreef:Mijn kaakchirurg heeft het afgeraden tijdens mijn borstvoedingsperiode. Mocht je een infectie of iets dergelijks krijgen kun je geen borstvoeding geven ivm antibiotica.

Ik heb dus pas na die periode gebeld.
Succes overigens! Mijn kies zat erg vast en heb er zeker nog een week goed last van gehad. Hierdoor kreeg ik ook enorme hoofdpijn waardoor ik eerder op werk weg ben gegaan.


Je mag gewoon antibiotica gebruiken als je bv geeft. (Tand)artsen hebben hier vaak niet zoveel verstand van en zeggen voor de zekerheid maar dat het niet mag.


On topic: Ik heb bij beide verstandskiezen me van te voren al twee dagen ziek gemeld. Had dit ook echt wel nodig, stilzitten deed geen pijn maar bewegen deed echt wel veel pijn.
R. 2013
D. 2016
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Apr 2015 19:24

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

De kiezen zijn wel door maar moet naar de kaakchirurg omdat ik het eng vind, en volgens de tandarts is die meer geroutineerd en gaat het dus sneller en fijner voor mij :) Hij zei wel dat hij het in 1x zou gaan doen, maar ik zal er dinsdag nog even over bellen voor de zekerheid.

Halve dagen werken gaat bij mijn werk niet, dus ik denk dat ik dan maar ga proberen te ruilen! Bedankt voor de ervaringen
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 04 Apr 2015 19:31

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Na alle horrorverhalen zal ik maar met een positief verhaal komen! Ik vond het heel spannend, maar het is mij 200% meegevallen. Ik zou het zo weer laten doen. Achteraf heb ik alleen wat ongemak gehad van die gaten in m'n mond, maar ik kreeg pijnstillers mee en heb geen pijn gehad, ook achteraf niet. Bij mij waren ze onder niet doorgekomen, dus dat was nog een heel geduw en getrek en die zijn ook gehecht. Door al het getrek had ik achteraf wel een was beurs gevoel, zoals iemand anders hierboven ook had, maar dat was meer een wat ongemakkelijk gevoel achteraf.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem103

Bericht 04 Apr 2015 19:38

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Bij mij ook positief, de eerste drie waren er binnen twee minuten uit. Vrijwel niks van gevoeld. De laatste was wat meer duw en trek werk, wat iets minder prettig voelde maar de napijn bij allemaal viel mee. Ik heb bij de laatste twee ook gewoon avonddienst gehad daarna. Niet heel comfortabel hoor maar met een paracetamolletje prima te doen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Apr 2015 19:43

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Hier kreeg ik ter plekke de keuze. Ik had er nog maar drie over en wilde er graag in één keer vanaf! Het is bij mij goed gegaan.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem167

Bericht 04 Apr 2015 19:45

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Mijn vriend heeft ze Allevier tegelijk laten trekken & had wel last de eerste dagen, maar kon wel gewoon normaal (voorzichtig) eten & is wel gewoon gaan werken.
<<

anoniem203

Bericht 04 Apr 2015 20:14

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Ik zou de dag erna iig zeker thuisblijven. Ik heb ze in 2 keer laten doen. Eerst 2 links en een paar weken later rechts. Ik kon daarna echt moeilijk eten en ik heb er echt 2 dagen pijn gehad. Ik vond het echt geen pretje. Ik moet er wel bij zeggen dat ze er bij mij erg moeilijk uit wilden en ze hebben echt goed moeten wroeten en snijden.

Succes!
<<

Anoniem122

Bericht 04 Apr 2015 20:20

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Gijs. schreef:De kiezen zijn wel door maar moet naar de kaakchirurg omdat ik het eng vind, en volgens de tandarts is die meer geroutineerd en gaat het dus sneller en fijner voor mij :) Hij zei wel dat hij het in 1x zou gaan doen, maar ik zal er dinsdag nog even over bellen voor de zekerheid.

Halve dagen werken gaat bij mijn werk niet, dus ik denk dat ik dan maar ga proberen te ruilen! Bedankt voor de ervaringen


Weet je wel dat het dan niet vergoed wordt? Omdat het geen complexe extractie is omdat ze door zijn en de tandarts het ook kan doen. Kaakchirurg wordt dan niet vergoed.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 04 Apr 2015 20:41

Re: 3 verstandskiezen tegelijk trekken

Het hoeft niet perse dat ze niet goed door zijn om het door de kaakchirurg te laten doen.
Als ik die van kwijt wil moet ik ook naar de kaakchirurg omdat ze dicht op de zenuwen zitten en de kans op beschadiging daarvan aanwezig is.

Ik vind 3 pittig ook omdat het wel iets van je lichaam vraagt om te genezen. Maar de kaakchirurg zal ook weten wat hij doet.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers