Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasruimte / opbergen van vuile was.

<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 03 Apr 2015 21:38

Wasruimte / opbergen van vuile was.

Hoi!

Ik ben opzoek naar een manier waarop ik mijn vuile was kan opbergen voor ik het ga wassen. We hebben een kast waarin de wasmachine en droger staan (1mx1m) en hier past geen standaard wasmand in naast de nieuwe wasmachine.
Bij de vorige wasmachine kon een smalle wasmand van de Ikea nog net tussen de wasmachine en de muur, maar met onze nieuwe wasmachine gaat dat niet meer. Ik heb nog ongeveer 15-20 cm tussen de wasmachine en muur en ongeveer 1,50m omhoog.

Nu heb ik van deze waszakken gezien, welke ik dan aan een haak aan de muur kan hangen, maar op internet zijn deze haast niet te bestellen (of ik moet er minimaal 20 bestellen ofzo)

Iemand een idee waar ik deze in een winkel kan kopen? Of andere creatieve ideeen?

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 03 Apr 2015 21:42

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Wil je de wasmand beslist bij de wasmachine hebben staand?
Ik zou dat wel kunnen, maar dan loop je er hele dagen voorbij, dus heb ik de wasmand in de douche gezet.
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 03 Apr 2015 21:43

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Het liefste wel, wij hebben een kleine badkamer waar ook niet echt een wasmand past.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Apr 2015 21:46

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Dan word het lastig inderdaad. Ken of ben je niet een creatief iemand? Lijkt me toch niet erg moeilijk om te maken.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Apr 2015 22:06

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

anoniem203

Bericht 03 Apr 2015 22:54

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Wij hebben een wasmand op de badkamer staan voor ondergoed, kleding en handdoeken. Een wasmand op de verloop staan voor het beddengoed. Een mini wasmand op onze slaapkamer langs de kant van mijn man waar hij zijn vieze sokken in doet. En beide kinderen hebben een eigen wasmand op de slaapkamer. Zo heb ik alles wat bij elkaar doe in de wasmachine bij elkaar. Als ik ga wassen gooi ik alles in zo'n plastic wasmand met handvaten en til ik alles naar de zolder waar de wasmachine staat. Die heb ik 3.

Als ik dit zo lees hebben we best veel wasmanden :laughcry:

Maar heeft Ikea niet van dat soort waszakken?
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 04 Apr 2015 09:44

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Wij wassen op zolder, dus niet vergelijkbaar met jouw situatie.
Ik heb op de gang bij de slaapkamers een wasmand staan waar alle vuile was in gegooid wordt. Als tie vol is sorteer ik het op zolder over vier wasmanden, witte was, zwarte was, gekleurde was en pastelkleurige was.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 04 Apr 2015 12:17

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Niet meteen tips, maar denk eraan bij zo een smalle bak dat je die er wel makkelijk uit kunt halen, want het is best smal en diep om bij de bodem te kunnen.
<<

Anoniem170

Bericht 04 Apr 2015 18:19

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Ik heb 2 van deze:
Afbeelding
Ik heb ook een klein badkamertje. Ik heb ze in mijn slaapkamer gezet, mijn badkamer grenst aan mijn slaapkamer.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Apr 2015 18:21

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Ik zou gewoon de wasmand op de slaapkamer zetten.

Die van ons staat in een inbouwkast in de gang, ideaal. De badkamer is veel te klein om er een kwijt te kunnen en ook in de wasmachine kast is geen plek.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 04 Apr 2015 18:58

Re: Wasruimte / opbergen van vuile was.

Ik heb twee zwarte bakken met deksel op de overloop staan. Eentje voor witte en eentje voor bonte was. Ik til ze gewoon naar zolder als ik ga wassen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers