Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je zei

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Apr 2015 20:17

Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je zei

Gejat/gekopieerd van het viva-forum maar ik ben wel benieuwd naar de verhalen van hier:

Daar kwam iemand dit artikel tegen: http://thoughtcatalog.com%20...%20e-told-them-nonchalantly/ Waarbij er verteld wordt wat het creepiest is geweest wat iemand ooit nonchalant tegen ze gezegd heeft. Er zitten inderdaad hele rare dingen bij!

Nu ben ik heel benieuwd of jullie ook weleens vreemde dingen hebben gehoord, die mensen nonchalant jou even meedelen, waarbij je voor jezelf toch even met je mond vol tanden staat en denkt 'hoorde ik dat nou goed?!'.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Apr 2015 21:21

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik zat laatst in de trein met mijn jongste en na hem even bewonderd te hebben vertelde de conducteur ineens dat er in België een kindje was overleden door het inslikken van een punaise op het kdv. Toen had ik wel even zoiets van, ja dat is verschrikkelijk, maar wat moet ik met die info?

Oh en bij de begrafenis van mijn opa kwam mijn oud-tante ineens op me af en vroeg of ik nou die 'Hollandse' was en blablabla... Ze hadden de kist nèt laten zakken, we stonden allemaal nog om het graf.... Toen kon ik d'r ook wel wat aandoen, beetje respect graag, is het nou zo moeilijk om nog even tien minuten te wachten totdat iedereen in het zaaltje zit met z'n kopje koffie?
<<

Anoniem107

Bericht 03 Apr 2015 21:27

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Mijn collega tegen mij: je wacht nog maar even twee jaar voordat je aan kinderen begint hoor, eerder niet (en nee, dit was níét met een dikke vette knipoog).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Apr 2015 21:34

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Huh, en dat zei ze pas nog?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem107

Bericht 03 Apr 2015 21:38

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Paar weken terug. Het kwam erop neer dat ze er eigenlijk geen zin in had, iemand anders op de groep als zwangerschapsvervanging, al die mogelijke kwaaltjes waardoor ik misschien (gedeeltelijk) eerder uitval enzo, die onrust die er voor de groep en voor haar als collega bij kwam kijken. Ze probeerde het als grapje te brengen, maar er zat een hele duidelijke serieuze ondertoon onder. Ach, ik zie het maar als compliment, kennelijk wil ze me gewon niet missen :laughcry:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Apr 2015 21:42

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Nou, ik vind het echt bizar en eigenlijk gewoon onbeschoft. Alsof jij zo'n keuze op haar gaat afstemmen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem107

Bericht 03 Apr 2015 21:47

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik ook hoor. Ze is behoorlijk wat in m'n achting gedaald daarna. Onze andere (toen nieuwe) collega stond er ook bij en die gaf me al een mega verbaasde blik, zo van, dit laat je haar toch niet zomaar voor jou bepalen, hoop ik? Ze heeft het trouwens wel vaker aangegeven, eerst nam ik het nog wel met een korrel zout, maar hoe vaker zij het benadrukt, hoe meer het voor mij bevestigd wordt dat ze het nog echt meent ook.

Nee, ik ga voor haar wachten tot ik halverwege/achterin de 30 ben... Ik word dit jaar 34 en dat vind ik eigenlijk acht al veel te laat. Ik heb altijd op dezelfde leeftijd als m'n eigen moeder een kindje willen krijgen, daar zit ik inmiddels al tien jaar overheen...
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Apr 2015 22:11

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Een (dikke mannelijke) collega tegen mij 3 weken geleden: ben jij alweer zwanger ofzo? Je buik en alles ziet er zo opgeblazen uit. Waarna een andere collega die het voor me opnam zei: nee ze heeft net een miskraam gehad. Maar bedankt voor je supergemeende interesse, zwijn.

Ik stond erbij en dacht What the fuck!
04-2014
10-2015
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 03 Apr 2015 22:18

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Oh my... Vreselijk Milou. Zo vroeg mijn lieftallige (totaal ongevoelige) zwager toen ik net bevallen was of er nog één binnen zat.
Of laatst een kennis die zei dat vrouwen met korte kapsels altijd 'pot' lijken, 'als ze dat niet gewoon zijn'. En inderdaad, ik heb kort haar :-)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 03 Apr 2015 22:19

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik krijg minstens 1 x per maand de vraag of m'n vriend me mishandeld. Van wildvreemden op straat. En m'n vriend ziet er echt niet agressief uit, ik loop alleen met een kruk.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 03 Apr 2015 22:23

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Oh.. en in Utrecht op HC riep er een jongen: meisje, ik wil je helemaal scheef neuken.
Volgens mij heb ik nog netjes bedankt ook..
<<

Anoniem136

Bericht 03 Apr 2015 22:37

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Milou schreef:Een (dikke mannelijke) collega tegen mij 3 weken geleden: ben jij alweer zwanger ofzo? Je buik en alles ziet er zo opgeblazen uit. Waarna een andere collega die het voor me opnam zei: nee ze heeft net een miskraam gehad. Maar bedankt voor je supergemeende interesse, zwijn.

Ik stond erbij en dacht What the fuck!


Ik snap niet van wie dat nou nonchalant is? Van je dikke collega of van de collega die zei dat je een miskraam hebt gehad (heb je toch niet?)?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Apr 2015 22:54

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Het was een hele gekke situatie. Die collega vroeg of ik zwanger was ofzo.
Een andere collega vond die vraag not done en zei om die man terug te shockeren dat ik net een mk heb gehad. Heb ik niet, ben nu 11 weken. Maar ze wilde die man laten schrikken dat je niet zomaar een opmerking kan maken dat iemand "zwanger is ofzo".
04-2014
10-2015
<<

Anoniem108

Bericht 03 Apr 2015 23:02

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik vind de reactie van de collega die het voor je opnam eerlijk gezegd verbazingwekkender, Milou.

Er zijn al zoveel rare opmerkingen gemaakt in de loop der jaren tegen me, maar ik kan er niet eentje benoemen die ik het gekst vond.
<<

Zero

Bericht 03 Apr 2015 23:12

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

"Wat doe je nou, dat mag jij helemaal niet van je geloof!" (kende diegene niet eens, no idea waarom ze me aanzag voor moslima - ik heb Zuid Amerikaanse roots... :eyes: )

"Ja, maar jij bent ook maar gewoon gekocht eigenlijk" (sommige mensen over adoptie :eyes: )
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 03 Apr 2015 23:21

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Zero, serieus? Wtf.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Apr 2015 23:24

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 31 Mei 2020 22:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Apr 2015 23:43

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Van een jongen bij de bushalte: 'mevrouw! Mag ik u in uw kont neuken?' :eyes:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zero

Bericht 03 Apr 2015 23:56

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Reva schreef:Zero, serieus? Wtf.



Yeh, sommige mensen... :palm: en dan kom ik er nog best goed van af ook moet ik zeggen.
<<

Anoniem108

Bericht 04 Apr 2015 00:12

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

De IQ-loze opmerking over adoptie komt me bekend voor, Zero. Ik kan er geloof ik inmiddels wel een boek over schrijven. De aannames, de kortzichtigheid, de impertinente vragen. Bizar. :eyes:

Tijd terug zat ik in de trein en man tegenover me zat me al continu aan te staren en net toen ik ff m'n muziek afzette om gsm op te nemen, greep hij z'n kans: Wat denk je dat erger is? Moslima zijn of Hindoestaans? Eeeh, je neemt dus al aan dat 1 van beiden erg is. Bijzonder. Ik ben het allebei niet. Daar begreep hij geen drol van. Ik had toch zo'n uiterlijk. Kansloze insteek van een gesprek dat door mij echt niet wordt gevoed.
Laatst gewijzigd door Anoniem108 op 04 Apr 2015 09:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem113

Bericht 04 Apr 2015 07:46

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Afgelopen vakantie in Thailand heb ik drie keer de vraag gehad of ik zwanger was. En gewoon recht-voor-zijn-raap. Waar iedereen bij is. En een lol toen ik zei dat ik niet zwanger was maar gewoon nog een buik van de zwangerschap had. Blijkbaar kennen ze dat daar niet.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 04 Apr 2015 08:53

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Een collega (type 'grote-mond-klein-hartje') heeft ooit eens tegen mij gezegd: "weet jij wel dat je hartstikke lelijk bent?".

Een fractie van een seconde was ik verbijsterd, maar reageerde al snel met dat ik dat wel wist, dat zag ik tenslotte elke ochtend in de spiegel. Toen was hij degene die met zijn mond vol tanden stond.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Apr 2015 09:01

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Toen ik nog bij een groot advocatenkantoor op de Zuidas werkte kreeg ik een keer de vraag: Vind je het niet lastig dat er zo'n niveauverschil is tussen jou en je vriend? Je moet toch altijd rekening houden met zijn opleidingsniveau als je met hem praat..

Echt, alsof mijn vriend een debiel is omdat hij MBO heeft gedaan :S

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Apr 2015 09:02

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Maar hij is niet van je vriend toch?

Dat horen we best vaak. Of als R papa roept dan zeggen mensen Nee Haha dat is papa niet. Terwijl hij dus echt zijn vader roept.
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Apr 2015 10:04

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Toen ik met 2 vriendinnen ging zwemmen zei er een 'Joh, maar met kleding aan zie je helemaal niet dat je zo'n slecht figuur hebt!'
:12:


Echt.. wat mensen soms al niet verzinnen he.
In de periode dat B in het ziekenhuis lag. 'Nu kunnen jullie nog heerlijk de nachten doorslapen, wacht maar tot ze thuis komt, dan wordt het pas écht zwaar'.
Ja, want je veel te vroeg geboren mini baby moeten achterlaten in het zh, afwachtend of ze de volgende ochtend uberhaupt nog leeft zorgt echt voor comfortabele nachten. En het heen en weer reizen als pas bevallen vrouw is ook écht niet zwaar..

Hou mezelf dan maar voor dat ze óf het iq van een aardbei hebben, óf gewoon echt niet beter weten..
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers