Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je zei

<<

Anoniem125

Bericht 08 Apr 2015 20:21

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik vind dat wel wat overdreven.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Apr 2015 20:59

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Alex schreef:
Carrie schreef:ChiQ, als vriendinnen of vrienden aan mijn buik willen zitten vind ik dat niet erg. Maar als ik in de supermarkt of in de trein bijvoorbeeld door een vreemde zomaar aan mijn buik wordt gezeten ben ik daar niet van gediend nee. Dan maar niet nuchter.


Precies dit.

Nee, ik krijg er niks van als mensen aan mijn buik zitten, maar eerlijk is eerlijk: het is toch gewoon onwijs onbeleefd?


Ik vind het juist helemaal geen probleem. Integendeel, als mensen het niet uit zichzelf doen/vragen (oké, eerst even vragen vind ik dan wel zo netjes) dan vraag ik hun of ze even willen voelen. Ik ben gewoon retetrots op mijn buik en je voelt beeb zo goed zitten, ik moet dat gewoon delen :ja:.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2015 21:04

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Lady schreef:
Alex schreef:
Carrie schreef:ChiQ, als vriendinnen of vrienden aan mijn buik willen zitten vind ik dat niet erg. Maar als ik in de supermarkt of in de trein bijvoorbeeld door een vreemde zomaar aan mijn buik wordt gezeten ben ik daar niet van gediend nee. Dan maar niet nuchter.


Precies dit.

Nee, ik krijg er niks van als mensen aan mijn buik zitten, maar eerlijk is eerlijk: het is toch gewoon onwijs onbeleefd?


Ik vind het juist helemaal geen probleem. Integendeel, als mensen het niet uit zichzelf doen/vragen (oké, eerst even vragen vind ik dan wel zo netjes) dan vraag ik hun of ze even willen voelen. Ik ben gewoon retetrots op mijn buik en je voelt beeb zo goed zitten, ik moet dat gewoon delen :ja:.

Maar wil je je buik ook graag delen (laten bevoelen) door onbekenden zonder dat ze het vragen? Dus bijvoorbeeld die meneer of mevrouw in de supermarkt?
<<

Anoniem125

Bericht 08 Apr 2015 21:10

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik vind het op zich geen probleem als goede vriendinnen en naaste familie aan mijn buik zitten, die vragen het ook netjes. Wel een enkele keer meegemaakt dat iemand die ik niet (goed) ken er ineens aan zat. Ik schrik daar wel van. Je verwacht dat gewoon niet, zo ineens uit het niets, althans ik niet. Toch wat ongemakkelijk.

Ik vind het dan weer geen enkel probleem als iemand vraagt of ik zwanger ben, is ook wel echt duidelijk te zien bij mij nu, haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 08 Apr 2015 21:12

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik denk dat die vraag voor mensen die slank zijn beter te hebben is als voor mensen die wat "forser gebouwd" zijn. En als je overduidelijk zwanger bent (alsof je een voetbal hebt ingeslikt) dan vind ik de vraag ook wel kunnen. Verder niet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Apr 2015 21:19

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ja als het overduidelijk is vind ik een hee je bent zwanger leuker dan ben je zwanger. Dan denk ik echt je bent toch niet dom.
2015 💙
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 08 Apr 2015 21:22

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Minx schreef:Ja als het overduidelijk is vind ik een hee je bent zwanger leuker dan ben je zwanger. Dan denk ik echt je bent toch niet dom.


Ik vind het echt zo azijnzeikeriger om daarover te gaan vallen.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Apr 2015 21:25

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik zeg ook niet dat ik er over val en vind dat ook een van mijn slechte punten dat het eerste wat ik dan denk doe niet zo dom is.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Apr 2015 21:51

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Carrie, ooh nee, dat is inderdaad niet de bedoeling!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Apr 2015 21:55

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Ik vond het zelf gevoelsmatig anders als er iemand aan mijn buik zat toen ik nog pril zwanger was, dan toen ik echt al een flinke buik had. In het tweede geval steekt je buik al een eind naar voren, in het eerste geval als je buik nog bijna plat is, voelt het veel intiemer en dan is het vervelender als je er echt niet op zit te wachten.

Echt wildvreemden die aan mijn buik zaten heb ik overigens nooit meegemaakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 09 Apr 2015 21:16

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Door carrie zag ik even lady op de markt staan en naar iedereen roepen, kom maar voelen, kom maar voelen! :smile: Bedankt, toch weer een lolletje op de donderdagavond!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Apr 2015 23:00

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Parel schreef:Door carrie zag ik even lady op de markt staan en naar iedereen roepen, kom maar voelen, kom maar voelen! :smile: Bedankt, toch weer een lolletje op de donderdagavond!


Hahaha zo zie ik hem nu dankzij jou nog wat extremer, lady naast de vrouw met de baard en de reus en de dwerg. De vrouw met de bewegende buik.
2015 💙
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 09 Apr 2015 23:24

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Wow ik sta versteld van wat hier allemaal voorbij komt haha.
<<

Anoniem280

Bericht 10 Apr 2015 08:20

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Toen de meiden net geboren waren en mijn zwager kwam kijken.
Mijn vriend vroeg aan hem wat hij van zijn oomzeggers vond.
Het eerste wat hij zei, wat moet ik er van zeggen/vinden.
Ik vond dat zo raar klinken.

Ok, nu zit mijn zwager om de 6 weken op zee, dus heeft weinig tot niets meegekregen van de laatste weken zwangerschap. Maar de reactie van hem deed me wel pijn.
<<

Anoniem260

Bericht 10 Apr 2015 09:51

Re: Wat is het raarste dat iemand ooit nonchalant tegen je z

Susan schreef:
Jerry schreef:Ik heb een vriendin die heel goed dingen kan zeggen die niet echt complimenteus zijn. Ze zijn niet zo schokkend als sommige dingen hier, maar als ze zoiets zegt, denk ik altijd bij mezelf 'waarom moet je dat nou op die manier zeggen'.

"Het is bij jullie thuis altijd zo'n lekkere rommel"

"Jij kunt altijd zo lekker genieten van lekker eten heh en zit er helemaal niet mee als je wat dikker bent"



Daar is een woord voor, heb ik laatst geleerd: onpliment.


Weer wat geleerd, die ga ik onthouden!!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]