Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw eerste Indruk van je Voorganger

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Apr 2015 10:29

Jouw eerste Indruk van je Voorganger

:-)
Zoon *
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Apr 2015 10:33

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Zal ik m'n popcorn er maar weer bij pakken....

Edit: eerste indruk weer weg word toch wel een rel.
2015 💙
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Apr 2015 10:43

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Zulke topics maak ik al best lang en ze gaan alemaal lekker



Ontopic
Ik heb zo gevoel.dat jij best lief bent en zorgzaam
Zoon *
<<

Zero

Bericht 01 Apr 2015 10:51

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Ik vind Babyboy apart. Ik weet niet hoe ik het echt moet omschrijven, ik denk dat ze heel erg lief is, maar ik ken 'haar soort' mensen niet (om het even zo uit te drukken).
Ik hou me niet bezig met voetbal of haar stijl van kleden, dus dat ligt wat ver van me. Desalniettemin vind ik haar een interessant persoon.
<<

Anoniem173

Bericht 01 Apr 2015 11:03

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Zero lijkt me heel direct en spontaan. Voor de rest denk ik heel behulpzaam.
<<

Anoniem156

Bericht 01 Apr 2015 11:14

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

AM lijkt mij een rustige, gezellige meid, waarmee je lekker een dag kunt shoppen, ergens wat eten met een wijntje of op het terras hangen.
Ik zie haar niet als woeste stapper of festivalganger, maar gewoon gezellig en relaxed.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Apr 2015 11:20

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Slim persoon die weet wat ze wil en daar bewust mee bezig is.

Pff lastig om te bedenken wat je eerste indruk ook al weer was.
2015 💙
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Apr 2015 11:26

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Zero wauw zo heeft nooit iemand uitgelegd. Ik vind het wel mooi

Minx
Ik denk nog steeds hetzelfde over jou haha. Gehoorzaam en lief
Zoon *
<<

Anoniem280

Bericht 01 Apr 2015 11:26

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Minx komt op mij als een spontane meid over.

BB, apart.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 01 Apr 2015 11:53

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Bij Caramba denk ik altijd een iemand die echt voor het moederschap is gemaakt. Ik weet niet waarom, maar het is zeker positief bedoelt. Volgens mij ben jij gewoon iemand die heel rustig is en alles doet voor haar gezin.
<<

anoniem203

Bericht 01 Apr 2015 11:56

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Bij Hope denk ik aan een lief en gevoelig meisje. En dat haar dochtertje te vroeg is geboren na een nare bevalling. Hoort niet bij de eerste indruk trouwens maar daar denk ik wel aan als ik Hope hier zie op het forum.
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 01 Apr 2015 11:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Apr 2015 11:57

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Bij Hope denk ik aan een gezellige en lieve meid die altijd voor haar vriendinnen klaar staat.

Bij Ava denk ik aan een serieuze en aardige meid die altijd met adviezen klaar staat.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 01 Apr 2015 12:03

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Ava schreef:Bij Hope denk ik aan een lief en gevoelig meisje. En dat haar dochtertje te vroeg is geboren na een nare bevalling. Hoort niet bij de eerste indruk trouwens maar daar denk ik wel aan als ik Hope hier zie op het forum.

Maar ik ben niet degene waar je dan aan denkt, want ik heb geen kinderen :redface:
<<

anoniem203

Bericht 01 Apr 2015 12:05

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Niet? Oh nee dat was Brooke haha. Wat stom sorry! Nou dan vind ik je nog een lieve meid :smile:

Thanks Exo wat lief! Ik vind Exo een hele verstandige vrouw en volgens mij ook een hele leuke mama!
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 01 Apr 2015 12:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Apr 2015 12:07

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Hope schreef:Bij Caramba denk ik altijd een iemand die echt voor het moederschap is gemaakt. Ik weet niet waarom, maar het is zeker positief bedoelt. Volgens mij ben jij gewoon iemand die heel rustig is en alles doet voor haar gezin.


Dit vind ik erg lief, want ervaar het momenteel dus even niet zo, nou ja mijn kinderen staan dan idd op nr. 1 en de rest is eigenlijk al snel bijzaak.

Ava, ik ken je eigenlijk niet en zie je heel sporadisch reageren? Als er iets in mij over jouw opkomt is het behulpzame meid.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Apr 2015 12:37

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Caramba is volgens mij heel lief en zacht.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2015 12:38

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Rizolli is op het eerste gezicht super lief, maar blijkt ook een hele stoere kant te hebben. Dat vind ik leuk aan haar.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Apr 2015 12:39

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Ik vind Marin een echte Hooischuur Vrouw. Zo een met appeltaart voor de buren.
R. 2013
D. 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Apr 2015 12:39

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Haha ik bedoel gooische vrouw natuurlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2015 12:40

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Spencer schreef:Ik vind Marin een echte Hooischuur Vrouw. Zo een met appeltaart voor de buren.


Hahaha wtf is dat?!
<<

Anoniem117

Bericht 01 Apr 2015 12:44

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Marin is al heel lang geleden. Ik denk een boekennerd (maar dat vond ik positief) opzoek naar liefde. Misschien ook naïef en heel erg onbevangen en (te) open.
<<

Anoniem140

Bericht 01 Apr 2015 12:45

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Hahhaa wat een autocorrect. Zo zie ik Marin eigenlijk ook wel, en dan zo eentje die het zelf eigenlijk niet doorheeft. Volgens mij is ze super lief en betroken.
Laatst gewijzigd door Anoniem140 op 01 Apr 2015 12:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem117

Bericht 01 Apr 2015 12:46

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Spencer schreef:Haha ik bedoel gooische vrouw natuurlijk.


Jaren geleden was ze echt het tegenovergestelde. Veel meer alternatief. Ik had Marin nooit in het Gooi gedacht.
<<

Anoniem140

Bericht 01 Apr 2015 12:46

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

AnnaK ken ik niet heel goed, maar zo wat ik van je gelezen heb vind ik je een top vrouw met een ontzettend sterk moedergevoel.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2015 12:48

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

AnnaK schreef:Marin is al heel lang geleden. Ik denk een boekennerd (maar dat vond ik positief) opzoek naar liefde. Misschien ook naïef en heel erg onbevangen en (te) open.


Ja destijds klopte dat wel heel erg denk ik. Ben ook wel veranderd met de tijd denk en hoop ik.
Mijn eerste indruk van jou was dat je diepe indruk op me maakte omdat je zo slim en mooi bent. Ik heb jou altijd een fascinerende, mooie, bijzondere vrouw gevonden en ik ben jouw leven altijd met interesse blijven volgen. Ik vind het leuk om te zien dat je hier nu weer wat vaker komt en natuurlijk dat je moeder van twee zulke mooie kindjes bent geworden. Ik heb jou ook altijd als moeder gezien, volgens mij geef jij echt je volledige toewijding aan die kleintjes en zul je ze een warm thuis, vol kinderboeken, geven.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers