Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw eerste Indruk van je Voorganger

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Apr 2015 19:56

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Mijn eerste indruk van Izar is dat ze heel lange reacties schrijft waar ze duidelijk veel aandacht aan besteed. Vaak ben ik het niet met je eens, maar het is wel fijn dat je niet zomaar wat neerplempt. Wel denk ik soms dat je best wat korter/bondiger kan reageren. Je geeft niet veel privé info op het forum dus qua persoon ken ik je verder niet.

♥♥
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 05 Apr 2015 20:12

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Elliot jij bent zo mooi en zo lief en je ziet er mooi jong uit. Je hebt jou eigen mening en als dat iemand niet bevalt dan bevalt het maar niet. Je komt goed voor je eigen op

Ik heb niks bij jou negatief ondekt dus ken aleen maar goeie dingen zeggen
Zoon *
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2015 20:16

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Babyboy, iemand die lekker doet wat ze zelf wil, misschien wel tikkeltje onzeker is. Verder verbaas ik me er over, op positieve manier, dat je ondanks de soms negatieve reacties op je, zo vriendelijk blijft tegen iedereen.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Apr 2015 20:25

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Nou, ik vond vroeger Mai Pen Rai eigenlijk best betweterig overkomen. Maar intussen vind ik haar echt een schat van een meid, met veel kennis en passie over haar vakgebied. Ik vind haar echt stoer!
<<

Anoniem108

Bericht 05 Apr 2015 20:26

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Elliot schreef:Mijn eerste indruk van Izar is dat ze heel lange reacties schrijft waar ze duidelijk veel aandacht aan besteed. Vaak ben ik het niet met je eens, maar het is wel fijn dat je niet zomaar wat neerplempt. Wel denk ik soms dat je best wat korter/bondiger kan reageren. Je geeft niet veel privé info op het forum dus qua persoon ken ik je verder niet.


Wij zijn idd denk ik echt elkaars uitersten. Doordat ik ook lange reacties ertussen heb zitten, lijk het of ik er veel aandacht aan besteed. Dat is niet helemaal zo; ik denk niet lang na over reacties omdat ik forummen tussendoor doe. Mijn eerste indruk van jou was dat ik vind dat je heel erg kan doorgaan op zaken en dat zie ik nu niet meer. :) Verder was m'n indruk dat je een familiemens bent en daar veel voldoening uit weet te halen.

Maple: jeetje, ik weet niet eens meer onder welke naam ik je voor het eerst hier zag. Volgens mij dat zelfs Maple... Je hebt heel erg fases gehad, vind ik. Van heel onzeker en negatief tot opgewekt en positief. Dat merkte ik althans in je manier van reageren. Een echte indruk kreeg ik pas toen we een tijdje mailden. Daar vond ik je veel leuker dan hoe ik je soms hier zie posten. Je leek in 1-op-1 contact zoveel relaxter en ik weet nog dat ik je heel lief vond in dit contact, wat ook weer is verwaterd.

Jullie kunnen mij nu overslaan, hoor. Ik zag dat Maple nog had gereageerd en dat was ongeveer tegelijk met dat ik had gepost. :)
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 05 Apr 2015 20:34

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Jij besteed veelste veel aandacht aan mij
En nogal alles weter. Het is duidelijk.dat ik jou niet mag maar haten is een anders
Zoon *
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2015 20:35

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Babyboy schreef:Jij besteed veelste veel aandacht aan mij
En nogal alles weter. Het is duidelijk.dat ik jou niet mag maar haten is een anders


Tegen wie is dit?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Apr 2015 20:44

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Marin schreef:Nou, ik vond vroeger Mai Pen Rai eigenlijk best betweterig overkomen.


Hahaha, dat was ook mijn eerste indruk. Maar nu, it's cool, you're cool :)

Ik denk tegen Izar, MPR.
L2014 & H2017
<<

Anoniem119

Bericht 05 Apr 2015 20:45

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

mzcharlotte schreef:
Marin schreef:Nou, ik vond vroeger Mai Pen Rai eigenlijk best betweterig overkomen.


Hahaha, dat was ook mijn eerste indruk. Maar nu, it's cool, you're cool :)


Ja ik vind haar echt heel leuk nu!

Jou trouwens ook. Ik vind het leuk om jouw leven te volgen, van Londen tot je lieve zoon.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 05 Apr 2015 21:44

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

ไม่เป็นไร schreef:
Babyboy schreef:Jij besteed veelste veel aandacht aan mij
En nogal alles weter. Het is duidelijk.dat ik jou niet mag maar haten is een anders


Tegen wie is dit?



Mijn voorganger izar
Zoon *
<<

Anoniem167

Bericht 05 Apr 2015 21:46

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Eerste indruk? Een hele onzekere dame die érg graag aandacht wil hebben, maar wel met hart op de juiste plek.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 05 Apr 2015 21:48

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Té lief dat is het eerste wat bij me opkomt als ik aan Pippa denk.
<<

Anoniem108

Bericht 05 Apr 2015 22:35

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Babyboy schreef:
ไม่เป็นไร schreef:
Babyboy schreef:Jij besteed veelste veel aandacht aan mij
En nogal alles weter. Het is duidelijk.dat ik jou niet mag maar haten is een anders


Tegen wie is dit?



Mijn voorganger izar


Jouw hele aanwezigheid op dit forum is 1 grote schreeuw om aandacht. :) Verder begrijp ik je wel; het is nooit leuk als iemand kritisch naar je is: is het niet om je belabberde schrijfstijl dan is het wel om je bizarre uitspraken. Maar om het ff positief af te sluiten: fijn dat je me niet haat. ;-)
<<

Anoniem122

Bericht 06 Apr 2015 09:12

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Marin schreef:
mzcharlotte schreef:
Marin schreef:Nou, ik vond vroeger Mai Pen Rai eigenlijk best betweterig overkomen.


Hahaha, dat was ook mijn eerste indruk. Maar nu, it's cool, you're cool :)


Ja ik vind haar echt heel leuk nu!

Jou trouwens ook. Ik vind het leuk om jouw leven te volgen, van Londen tot je lieve zoon.


Dankjewel! :-D
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Apr 2015 09:42

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Izar en Maple: grappig om jullie indruk te lezen. Het was niet mijn bedoeling om met m'n opmerking weer 'aan de beurt' te zijn maar vond het wel leuk om jullie reactie te lezen. Mysterieus heb ik nu vaker gehoord en dat klinkt spannend, ik weet ook niet wat dat dan kan zijn en of het klopt :)
Maple dat van mijn plotselinge zwangerschap klopt denk ik wel, ik had een naamsverandering (van Marjolaine naar urban naked) en postte toen niet zoveel hier. Al met al kom ik hier al een jaar of 15.

Er hoeft nu niet op mij gereageerd te worden hoor!
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Apr 2015 10:28

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Maar dan valt het topic toch dood UN?

Dan pak ik maar Mai pen rai.
Een meid die jaar droom heeft waargemaakt door een buitenland stage te gaan doen, terug is gekomen in een rotssituatie en ondanks alles heeft doorgezet en haar studie afgerond en nu een volgende droom heeft en er alles aan gaat doen om die voor elkaar te krijgen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 06 Apr 2015 11:48

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Ik ken SO al lang.
Een leuke jonge vrouw die lekker zichzelf is ook al is ze geen standaard meisjemeisje. Lekker vlot in de omgang en heel gezellig.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2015 12:16

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Kees is cool :smile:
Leuke meid om mee om te gaan en mee te kletsen.
<<

Anoniem156

Bericht 06 Apr 2015 12:22

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Lejow is één van de meiden die hier denk ik al het langst komt.
Ik sprak d'r naam altijd uit als Jezjoow (of z'n Frans), en ze kwam (en komt) altijd over als een blij en vrolijk persoon.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2015 12:30

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Poubelle schreef:Lejow is één van de meiden die hier denk ik al het langst komt.
Ik sprak d'r naam altijd uit als Jezjoow (of z'n Frans), en ze kwam (en komt) altijd over als een blij en vrolijk persoon.



Haha, echt? Ik kende wel al 'Liedjoow'.
Vind het leuk en lief dat je dit zegt trouwens.
Dacht eigenlijk dat je me vooral vervelend vond :laughcry:

Dan ook even terug op jou:
Ondanks dat jouw stijl totaal niet mijn smaak is vind ik het wel gaaf dat je er gewoon 'voor uit komt'. Je kunt het goed hebben namelijk.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 06 Apr 2015 12:32

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Mijn indruk van Poubelle is een stoere meid met een unieke uitstraling. Volgens mij is ze ook erg zelfstandig en wil ze het liefst zelf dingen oplossen, niet zeuren maar gewoon doen past wel bij jou denk ik ;-)
Ook vind ik haar classy en mooi. Ik heb de indruk dat haar bijna alles staat qua kleding en make-up.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2015 12:33

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Zelda schreef:Mijn indruk van Poubelle is een stoere meid met een unieke uitstraling. Volgens mij is ze ook erg zelfstandig en wil ze het liefst zelf dingen oplossen, niet zeuren maar gewoon doen past wel bij jou denk ik ;-)
Ook vind ik haar classy en mooi. Ik heb de indruk dat haar bijna alles staat qua kleding en make-up.


Oh ja, dit vind ik ook wel een mooie omschrijving!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 06 Apr 2015 12:57

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Ik vind vanaf het begin Lejow al zo'n lieve, zachte meid! En volgens mij klopt mijn eerste indruk goed.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 06 Apr 2015 19:24

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Ik ben aan het nadenken wat mijn eerste indruk van Hope was...maar ik weet het eigenlijk niet. Sorry! Mijn eerste indruk bij je selfie 'mooie lippenstift!'
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Apr 2015 19:26

Re: Jouw eerste Indruk van je Voorganger

Jip ik vind jou wel heel lief!!!!!. Niks negatief
Je hebt leuke reacties en zoekt niet snel ruzie
Zoon *
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]