Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 19:52

Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Straks met werk enzo zal ik het druk krijgen en geen idee of ik het huishouden haal

Hoe vetrouwelijk is jullie schoonmaakster. Graag ervaringen want ik vetrouw niemand gauw
Laatst gewijzigd door Babyboy op 31 Mrt 2015 20:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2015 19:56

Re: Hoe vetrouwelijk is nou een schoonmaakster

VeRtrouwelijk :)

Ik denk dat je eerst een soort van kennismakings gesprek moet plannen. En ziet die vrouw of man er vertrouwd uit en lijkt het je wat zou hij/zij een keer kunnen proefdraaien. Of je moet via via iemand kunnen vinden. Dan kan je diegene waarvoor hij/zij heeft gewerkt even uithoren.

Wat voor werk ga je doen Babyboy?
<<

Anoniem253

Bericht 31 Mrt 2015 19:57

Re: Hoe vetrouwelijk is nou een schoonmaakster

Wellicht kan je via via aan een schoonmaakster komen? Zo weet je al een beetje wie je in huis haalt.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:03

Re: Hoe vetrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ava

Ik denk kledingwinkel of iets anders

Voorlopig blijf ik nog thuis maar moet werk weer oppaken en ik wil werken omdat volgend jaar mijn zoontje naar school.gaat en eigen inkomen verdienen
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:04

Re: Hoe vetrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ik wou cameras ophangen maar mijn vriend zei dat dat dom idee is

Je moet iemand kunnen vetrouwen
Zoon *
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2015 20:07

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Nee dat zou ik niet doen. Stel je mist na een paar weken iets van bijv. geld of sieraden dan zou je het kunnen overwegen. Maar een huishoudelijke hulp moet ook jou kunnen vertrouwen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:12

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Oow oke

Ja zal wel triest zijn om even op mijn computer controleren of ze niks steelt

Ik vraag dit puur omdat mijn vetrouwen weg zijn en dalijk met werk behaal ik niet alles + klein kind
Zoon *
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 31 Mrt 2015 20:19

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ik vertrouw die van ons volledig, ook met de kinderen (ze past ook wel eens op als ze schoonmaakt hier, alleen als de jongste op bed ligt). Ik ben zelf meestal thuis als ze komt, maar ik vertrouw haar ook alleen in huis.

We hebben in het verleden wel mensen over de vloer gehad die ik minder vertrouwde. Dat vond ik wel heel vervelend, het blijft natuurlijk lastig om iemand anders alleen in je huis te laten. Maar camera's ophangen zou ik zeker niet doen, als je zo slecht van vertrouwen bent, kun je beter niet aan een schoonmaker/schoonmaakster beginnen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 31 Mrt 2015 20:22

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ik zou inderdaad eens in je omgeving vragen of iemand een schoonmaakster heeft die nog wel wat uren erbij wil. En verder is het natuurlijk wel zo dat als jij werkt en je zoontje op school zit het huis natuurlijk ook minder snel vies wordt. Ik weet niet of je fulltime gaat werken maar als je parttime gaat werken heb je waarschijnlijk nog voldoende tijd om het zelf te doen dus hoef je ook niet per se een huishoudster te nemen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:41

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Pineco schreef:Ik vertrouw die van ons volledig, ook met de kinderen (ze past ook wel eens op als ze schoonmaakt hier, alleen als de jongste op bed ligt). Ik ben zelf meestal thuis als ze komt, maar ik vertrouw haar ook alleen in huis.

We hebben in het verleden wel mensen over de vloer gehad die ik minder vertrouwde. Dat vond ik wel heel vervelend, het blijft natuurlijk lastig om iemand anders alleen in je huis te laten. Maar camera's ophangen zou ik zeker niet doen, als je zo slecht van vertrouwen bent, kun je beter niet aan een schoonmaker/schoonmaakster beginnen.


Dat wou ik net vragen en vooral mijn kind wil ik iemand mee vetrouwen. Ik laat mijn kind nooit bij iemand aleen schoonouders en eigen moeder maar nooit iemand anders . Ik vetrouw het niet gewoon. Ik ga dalijk ook moeite krijgen met als hij naar school gaat. Dat laaste zin begrijp ik wel

Siem het liefst natuurlijk partime maar met fulltime verdien je meer dat is logisch maar dan zal ik mijn kind minder zien :( dat is best moeilijk
Zoon *
<<

Anoniem107

Bericht 31 Mrt 2015 20:44

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Maar zoek je nu een schoonmaakster, of een oppas?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:45

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Schoonmaakster maar ik wil haar ook kunnen vetrouwen met mijn kind natuurlijk
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 31 Mrt 2015 20:48

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Maar als je zoontje toch op school zit dan komt de schoonmaakster toch niet in aanraking met hem?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:49

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

En als hij vrij is in vakanties . Ik ken niet zomaar vrij nemen
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 31 Mrt 2015 20:51

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Maar dan is je zoontje toch niet alleen thuis met de schoonmaakster?
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 31 Mrt 2015 20:52

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ik heb een beetje hetzelfde '' probleem''' ik vertrouw een vreemde niet in mijn huis en daarnaast vind ik het te duur.

Kun je het niet wat meer door je man laten doen? Of op dagen dat je vrij bent? Want het klinkt alsof je het eigenlijk niet zo ziet zitten.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:54

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Nee ik ken dan mijn vriend vragen of die vrij neemt en als schoonmaakster komt ken ze wel in aanraking komen.
Ik heb even nog een vraag. Krijg schoonmaakster ook sleutels of dat niet?
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 20:58

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Maeve ik denk dat ik het alemaal niet vetrouw

Ik vroeg mij gewoon af omdat het mischien dan alemaal teveel word en dat een schoonmaakster wel beetje helpt
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 31 Mrt 2015 20:58

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ja goed maar dan is je vriend er toch bij dat is dan toch ook goed.?!Het is natuurlijk wel handig als ze de sleutels heeft anders moet er altijd iemand thuis zijn als ze komt poetsen en dat is natuurlijk wat onpraktisch.
<<

Anoniem107

Bericht 31 Mrt 2015 20:59

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ik zou een schoonmaakster niet als een oppas gaan zien, zo werkt dat natuurlijk niet. Of nouja, misschien dat je er eentje treft die dat pikt hoor, maar de meeste schoonmaaksters gaan in de ochtend in drie uurtjes tijd het hele huis door en zijn dan klaar. In de vakanties zul je oppas voor de hele dag nodig hebben, denk ik. Ik zou dan eerder een gastouder of bso overwegen, die zijn dan nog gediplomeerd ook, en dus professioneler.

Ik denk niet dat een schoonmaakster het heel prettig vindt als je haar in de vakanties ook nog eens opzadelt met een kind, waardoor ze eigenlijk ook nog eens langer moet blijven (terwijl ze al klaar is met schoonmaken, en ze duurder is voor jou, want dat zul je ook moeten betalen. Geloof mij, een gastouder is dan goedkoper).
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 31 Mrt 2015 20:59

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ik denk wel dat ze natuurlijk dan een sleutel krijgt, ze komt immers poetsen wanneer jij werkt.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 31 Mrt 2015 20:59

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

En anders kijk je het eerst toch even een tijdje aan hoe het gaat? Hoeveel je gaat werken en hoeveel tijd je over hebt en anders kan je vriend toch ook meehelpen in het huishouden.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 21:00

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Ow dit is zo fijn. Ben blij met deze antwoorden want ik heb totaal geen ervaring mee
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 21:04

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Siem

Denk dat het goed idee. Ik zal nog wel nadenken maar deze antwoorden hebben mij wel geholpen. Want heb nooit schoonmaakster gehad
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 31 Mrt 2015 21:06

Re: Hoe vertrouwelijk is nou een schoonmaakster

Maple nee maar dat is ook logisch

Ik zal verder kijken op intnernet of omgeving eerder omgeving want internet vetrouw ik ook niet . Geen idee of ik het doe maar zal goed goed moeten nadenken
Zoon *
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers