Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor hobby's heeft jouw partner?

<<

Anoniem222

Bericht 31 Mrt 2015 16:42

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Caro schreef:
Harrison schreef:Mijn vriend houdt van borrelen, lang tafelen, spelletjes spelen (met vrienden thuis of bijv. pubquizzen), comics, sporten (kijken), gamen, klussen, wijn en strijken :thumbup: .


Strijken? Dat is nu eens een handige hobby!

Hahaha, ja super handig!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Mrt 2015 16:48

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn vriend houdt van voetbal spelen, voetbal kijken, xboxen en motorrijden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 31 Mrt 2015 16:51

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Quizen, spelletjes spelen, festivals doen, chiro (officieel is hij ermee gestopt, maar hij nog regelmatig).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 31 Mrt 2015 17:08

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Voetballen, darten, hardlopen, de kroeg in met vrienden en gezelschapsspellen.
<<

Patsy

Bericht 31 Mrt 2015 17:39

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

De Alfa Romeo, eigenlijk alles wat met Alfa te maken heeft. Wielrennen, Mountainbiken en schaatsen. En zijn grootste hobby ouwehoeren met onze zoon :love:
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 31 Mrt 2015 17:43

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Blue Phone schreef:Wat grappig Ava, dat hoor ik niet vaak!

Mijn man houdt van klussen, motorrijden en roeien. Hij zeilt ook wel eens, we gaan graag weg met ons campertje en hij vind de dierentuin ook echt heel leuk, maar om dat nou een hobby te noemen..

Grappig, dat vinden wij ook erg leuk! Hij heeft nu al kaartjes voor Keulen gekocht, wat jammer dan moeten we er een weekendje naar toe!

Verder: nerden, hardlopen en fotografie.
<<

Anoniem114

Bericht 31 Mrt 2015 17:56

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn vriend heeft echt veel te weinig hobby's. Hij houdt van lezen en muziek luisteren en vindt gamen op de xbox heel leuk. Hij houdt van wandelen, liefst in de natuur. Voetbal en wielrennen kijken en hij volgt een shitload aan series. Verder vindt-ie bordspelletjes leuk om te doen, maar weet niet of dat echt een hobby is.

Verder doet-ie niet echt veel. Soms lastig, want ik kan wel 's knettergek van 'm worden. Tegelijkertijd vind ik het wel heel leuk dat-ie zoveel leest; hij is heel ontwikkeld en intelligent :)
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2015 19:45

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Sporten (bankdrukken, gewichten, hardlopen, crosstrainer) gamen op de Playstation, volgens mij vindt hij boekhouden naast zijn werk ook leuk want hij is altijd met financieën en stomme Excel-lijstjes in de weer. Borrelen met vrienden, films kijken, uitbereid uit eten met mij of vrienden. Oh en de katten.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 19:46

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Haha dat laatste vind ik zo lief Carrie. Zoals hij ook toen over jullie kleinste katje praatte toen ik bij jullie was.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2015 19:52

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Haha! Ja soms is het echt too much. Maar ook wel weer lief :D
<<

Anoniem185

Bericht 31 Mrt 2015 19:55

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Hier nog een gamer. Sowieso alles met de computer, computers in elkaar zetten enzo.
Verder samen series kijken, maar hij kijkt zelf ook veel series en films.
Alles van eten (uit eten gaan en zelf lekker koken, sushi maken, taarten etc bakken).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Mrt 2015 20:38

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Met stip op 1: Wielrennen. Verder klust hij wel graag en heeft hij een redelijke iPad/iPhone verslaving.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2015 20:38

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

mijn man zijn hobby is muziek maken. En dan hardstyle muziek hij heeft ook een eigen programma bij een internet radio station. Daar steekt die heel veel tijd in. Elke avond zit die boven en hoor ik steeds boem boem
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mrt 2015 20:46

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Schaatsen en wielrennen. En hij zit in de voetbalcommissie. Ook vindt hij het erg leuk om te sleutelen, dingen te repareren, vaak voor anderen.
<<

Anoniem107

Bericht 31 Mrt 2015 20:51

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn vriend is (militair) vliegtuigspotter, da's passie één, en z'n tweede passie is voetbal. Niet zozeer het zelf spelen, maar meer als trainer zijnde.
<<

Anoniem154

Bericht 31 Mrt 2015 21:11

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Gamen
Series kijken met mij of met een vriend van hem hier in de stad
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 31 Mrt 2015 21:20

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Paardrijden, zo'n twee a drie keer per week. Hardlopen, uitgebreid koken, uit eten gaan, dagjes weg samen of met de kinderen en trainen met de hond.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 01 Apr 2015 00:07

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn man voetbalt en hij zit ook in het bestuur van de club. Ook doet hij vrijwilligerswerk bij de vogelbescherming. Verder lezen, fietsen en wandelen in de natuur. We hebben ook nog gezamelijke hobby's: reizen, musea/concerten/festivals/sportwedstrijden bezoeken, spelletjes doen/ pubquuzzen (met vrienden).
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Apr 2015 00:34

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Zijn grootste hobby in de zomer is motorrijden (en die van mij gelukkig ook!) en in de winter is dat gamen. Hij heeft net voor ruim 1000 euro onderdelen gekocht om een goede game-pc te bouwen.
Verder wandelt hij erg graag en is gek op dieren, zowel onze eigen dieren als wild spotten maar ook dierenparken bezoeken.
10.04.17
<<

Anoniem173

Bericht 01 Apr 2015 00:37

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Hobby's vind ik altijd zo'n stom woord. Maar hij kijkt graaf series, avonden lang. Motor rijden, squashen, kickboksen voorheen. Oh en klussen vond ie erg leuk maar sommige dingen duren nu wel erg lang.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 01 Apr 2015 07:30

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Sporten en dan vooral fitnessen. Verder is zijn werk/eigen bedrijf ook echt een hobby van hem: goochelen.
Daarnaast blijft er niet heel veel tijd meer over, maar hij kijkt ook graag films of series.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Apr 2015 12:51

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn man is gek van voetbal. Zelf voetbalt hij en hij kijkt veel voetbal op tv. Daarnaast vind hij het erg leuk om met zijn vrienden een drankje te doen bij iemand thuis of in de kroeg (en dan vooral in combinatie met voetbal kijken) en houdt hij erg van festivals.
Als hij thuis is leest hij vaak, hij heeft ook een flinke kast vol met boeken inmiddels en daar maak je hem ook het blijste mee als cadeautje.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 01 Apr 2015 15:02

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Mijn vriend speelt graag gitaar, maar leest ook veel en luistert vaak muziek. We gaan vrij regelmatig samen naar concerten toe. Ook heeft ie zichzelf een mooie camera gekocht voor kerst, maar die staat vaker bij mij dan dat hij hem gebruikt :laughcry: Oh en hij wandelt wel graag..

Verder vindt ie dingen als South Park en Family Guy ook geweldig om te kijken, dat deel ga ik dan weer niet in mee :P


Edit: En ik heb hem fan gemaakt van Dominion (kaartspel) :hulde:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 01 Apr 2015 15:35

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Die van mij is erg van het sporten; hardlopen, tennis, squash, skiën.. Verder vind hij het leuk om met eten bezig te zijn (koken, recepten verzinnen, foodmarktjes bezoeken, uit eten gaan etc). Ook is hij gek op computers en series kijken, reist hij graag en doet ie graag een biertje in de kroeg.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Apr 2015 23:10

Re: Wat voor hobby's heeft jouw partner?

Zijn allergrootste hobby is koken. Hij leest er veel over en 24kitchen staat hier altijd aan.
Hij pokert ook graag met vrienden en is dol op gadgets.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers