Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zelf drinken maken

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 20:59

zelf drinken maken

Misschien vreemde topic titel maar wist even niets anders.

Ik zie steeds meer dan mensen met water en bijvoorbeeld sinaasappel erin drinken maken. Doen jullie dat ook? Zo ja wat voor dingend zijn lekker in het water te doen. En hoe bewaar je het water
Afbeelding
<<

Anoniem237

Bericht 30 Mrt 2015 21:11

Re: zelf drinken maken

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 21:13

Re: zelf drinken maken

hoe lang blijft z'n flesje goed?
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Mrt 2015 21:14

Re: zelf drinken maken

Ik zag het zelfs staan bij de AH. Water met gewoon gember en citroen erin, en dan verkopen ze één klein flesje voor 2 euro ofzo. Belachelijk! Maak het dan zelf :-)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 21:31

Re: zelf drinken maken

pff dat is wel duur inderdaad.

Ik wil het gaan maken voor de verjaardag van mijn man. En gewoon eens testen of het lekker is
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 30 Mrt 2015 22:21

Re: zelf drinken maken

Ik gebruik vooral graag munt met fruit in water als het gezond moet. Of plakjes komkommer.

Maar als het ongezond mag zijn dan geperste citroenen met een paar scheppen suiker. Heerlijk, daar dronken we liters van weg hartje zomer in het vondelpark. Nu zou ik het niet zo snel meer drinken gezien de suikers, maar op een feestje zou ik wel een glaasje nemen, denk ik. Oh ja,met water erbij uiteraard.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 03 Apr 2015 19:37

Re: zelf drinken maken

Op m'n werk wel is met citroen, of met komkommer (En dan wel echt een hele komkommer snijden, laten weken, wat aanstampen en dan ff door een zeef). Met aardbeien is ook lekker!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Apr 2015 19:55

Re: zelf drinken maken

Oo zo lekker!
Ik maak ze met echt allerlei soorten fruit. Wel vooral met mooi weer.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Apr 2015 20:04

Re: zelf drinken maken

denk dat ik met komkommer ga maken en 1 met sinaasappel
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Apr 2015 20:06

Re: zelf drinken maken

Ik vind het ook lekker fris, lekker als afwisseling met gewoon water. Met spa-rood vind ik het ook altijd heerlijk!
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 04 Apr 2015 11:20

Re: zelf drinken maken

Ik doe gewoon iedere keer een paar druppeltjes citroensap uit zo'n flesje bij mijn water. Of een glas water met drie diepvriesaardbeien (of frambozen of een stukje sinaasappel) in de blender. Lekker fris, niet te zoet en best gezond.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Apr 2015 13:06

Re: zelf drinken maken

Caro schreef:Ik zag het zelfs staan bij de AH. Water met gewoon gember en citroen erin, en dan verkopen ze één klein flesje voor 2 euro ofzo. Belachelijk! Maak het dan zelf :-)


Haha ja ik zie dat wel eens bij collega's staan. Pff vind dat wel een beetje overdreven. Ik vind gewoon water het lekkerst, maar met munt of citroen er in ook. Met komkommer vind ik zelf niet zo lekker omdat ik niet zo van komkommer houd. Gember lijkt me ook lekker.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Apr 2015 14:48

Re: zelf drinken maken

Gember doe ik vaak, is erg lekker inderdaad. Citroengras vind ik ook lekker.
<<

Anoniem127

Bericht 04 Apr 2015 21:12

Re: zelf drinken maken

Caro schreef:Ik zag het zelfs staan bij de AH. Water met gewoon gember en citroen erin, en dan verkopen ze één klein flesje voor 2 euro ofzo. Belachelijk! Maak het dan zelf :-)


Ik haal dat wel eens, is niet eens heel veel duurder dan een gewoon flesje water toch? En ik vind wel handig dat ik het dus niet zelf hoef te doen haha
<<

Anoniem140

Bericht 05 Apr 2015 12:17

Re: zelf drinken maken

Ik heb gisteren een kan water in de koelkast gezet met schijfjes komkommer en druppeltjes citroen. En dat zijn we nu aan het drinken, echt heerlijk fris! Straks maken we voor morgen een kan met aardbeien en appel!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 05 Apr 2015 13:12

Re: zelf drinken maken

Ik doe meestal gewoon water of water met bubbels en dan wat citroensap uit een flesje er bij. Als ik een dagje weg ga koop ik op de terugweg wel eens van die flesjes water bij de AH to go. Ik vond lavendel er door heen ook wel eens lekker om zelf te gaan proberen. En die zelfgemaakte citroenlimonade staat bij mij ook op het lijstje. Voor een feestje zou ik het idee hebben dat het zo op zou zijn, ik vind het lekkerder als de smaak er wel in zit/dus even heeft gestaan en heb het idee dat op een feestje de kan binnen een 10 minuten leeg zou zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 09 Apr 2015 21:54

Re: zelf drinken maken

Gister limoen gekocht, das ook erg lekker! (In ieder geval door spa rood dan)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Apr 2015 07:41

Re: zelf drinken maken

Ik kwam deze link nog tegen en moest aan dit topic denken: http://foodbrigade.nl/how-to-5x-ondersc ... lemonades/

Maar volgens mij vieren jullie zijn verjaardag vandaag al, dus daar heb je niks meer aan :)
Fijne dag!
#teammaple🍁

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers