Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show jouw slaapkamer

<<

Anoniem253

Bericht 30 Mrt 2015 20:18

Show jouw slaapkamer

Wij gaan onze slaapkamer veranderen en ben op zoek naar inspiratie :).
Show hier jouw slaapkamer :).
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 30 Mrt 2015 20:50

Re: Show jouw slaapkamer

Ik kan nog niets showen want krijg woensdag de sleutel van mijn nieuwe huisje.
Maar het plan is om in de slaapkamer 1 muur te behangen met een bloemenbehangetje (zo even kijken of ik online een foto kan vinden), 1 muur Early Dew van Flexa en de andere 2 muren wit. Als het klaar is maak ik foto's maar dat zal nog zeker 2 weken duren.

Behang wat het waarschijnlijk wordt:

Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 30 Mrt 2015 20:56

Re: Show jouw slaapkamer

Lookie schreef:Ik kan nog niets showen want krijg woensdag de sleutel van mijn nieuwe huisje.
Maar het plan is om in de slaapkamer 1 muur te behangen met een bloemenbehangetje (zo even kijken of ik online een foto kan vinden), 1 muur Early Dew van Flexa en de andere 2 muren wit. Als het klaar is maak ik foto's maar dat zal nog zeker 2 weken duren.

Behang wat het waarschijnlijk wordt:

Afbeelding

Ooooh ik ben heel benieuwd! Die kleur van flexa willen wij ook op 1 muur hebben :).
<<

ChiQ

Bericht 30 Mrt 2015 20:59

Re: Show jouw slaapkamer

Afbeelding

Aan de andere kant van de muur is een grote pax kast die we als linnenkast gebruiken. Ik wil nieiwe deuren erop, van melkglas of spiegel..
<<

Anoniem253

Bericht 30 Mrt 2015 21:06

Re: Show jouw slaapkamer

Wat een rustige en niet saaie uitstraling ChiQ, mooi!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2015 21:09

Re: Show jouw slaapkamer

mooi chiq mooie kleur ook op de muur

hier mijn slaapkamer. oude foto's die lamp hangt er niet meer hangt een waaier.

Afbeelding
Afbeelding

en tegenover het bed hangt een tv aan de muur. Best saai. Wil het ook graag veranderen
Afbeelding
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Mrt 2015 21:20

Re: Show jouw slaapkamer

Chiq mooi! Welke kleur hebben jullie op de muur?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 30 Mrt 2015 21:23

Re: Show jouw slaapkamer

Gaaf Chiq, rustig maar toch ook knus.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Linvi

Bericht 30 Mrt 2015 22:29

Re: Show jouw slaapkamer

Dienblad is inmiddels weg
Afbeelding

Aan de andere kant hebben we over de gehele breedte een wand met 2 schuifdeuren en daarachter een walk-in closet.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 09:08

Re: Show jouw slaapkamer

Mooi ChiQ!

Linvi, leuk dat je hier weer bent! Zit die & vast aan de muur? Kan ie niet om vallen als je slaapt? ;-) ziet er mooi uit!

Sarah ook. Niet echt mijn smaak, iets te druk en van alles door elkaar. Maar wel helemaal mooi ingericht en duidelijk je best op gedaan.


Hier onze slaapkamer, vrij rustig. Met een nieuw bed (1.80 bij 2.10) en ook zo'n grote pax kast (met melkglas) en verder nog een kleding rek en schoenen rek en fotolijstjes. Nog een beetje een zooitje en ik wil nog nieuwe nacht kastjes en nieuw dekbedovertrek. En ik vind de witte vloer zo mooi.

Afbeelding

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2015 10:46

Re: Show jouw slaapkamer

Dank allemaal! Ik hou van rust in de slaapkamer.

Vlaai: het is de kleur Cyber van Histor. Als je er zachte kleuren bij zet oogt de kleur heel mooi licht en als je grijs ervoor zet oogt het grijzer. Ben heel happy met deze kleur. Heb het op veel muren, en iedereen heeft complimenten op de kleur.
Afbeelding
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 31 Mrt 2015 10:54

Re: Show jouw slaapkamer

Lookie schreef:Ik kan nog niets showen want krijg woensdag de sleutel van mijn nieuwe huisje.
Maar het plan is om in de slaapkamer 1 muur te behangen met een bloemenbehangetje (zo even kijken of ik online een foto kan vinden), 1 muur Early Dew van Flexa en de andere 2 muren wit. Als het klaar is maak ik foto's maar dat zal nog zeker 2 weken duren.

Behang wat het waarschijnlijk wordt:

Afbeelding


Dit vind ik best leuk behang voor een slaapkamer, waar kun je het kopen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Mrt 2015 11:06

Re: Show jouw slaapkamer

Dit is onze slaapkamer, foto's zijn van Funda.

Afbeelding
Afbeelding

Edit: Ooh, beetje klein!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 11:08

Re: Show jouw slaapkamer

Maar wel mooi Rizzoli.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Mrt 2015 11:12

Re: Show jouw slaapkamer

Dankjewel, ik vind 'm eigenlijk een beetje saai.
In een volgend huis wil ik een romantische slaapkamer, geen idee hoe dat moet worden, maar dat heb ik in mijn hoofd, haha!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 11:14

Re: Show jouw slaapkamer

Haha! :)

Ik vond mijn oude slaapkamer in mijn eerste eigen huisje echt super romantisch en lief:

Afbeelding

Afbeelding



Maar ik vind ons bed dat we nu hebben mooier. Maar de gehele kamer mag nog wel iets meer gestileerd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 31 Mrt 2015 11:54

Re: Show jouw slaapkamer

Mooie bos bloemen Marin :wink: Wel toffe kleur had je toen op de muur!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 12:02

Re: Show jouw slaapkamer

Zora schreef:Mooie bos bloemen Marin :wink: Wel toffe kleur had je toen op de muur!


Haha ja die bloemen hadden sentimentele waarde dus kon ze maar niet weggooien. Uiteindelijk wel gedaan hoor ;)
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 31 Mrt 2015 12:31

Re: Show jouw slaapkamer

Chic, ik vind jullie slaapkamer zo mooi! :heart: Ik vind die kleur ook prachtig, die ga ik onthouden voor als ik onze woonkamer nog eens wil verven. Ik vind vooral je bed erg mooi opgemaakt, dat viel me gelijk op haha.

Marin, jullie vloer is echt prachtig inderdaad. En jullie bed ziet er ook heerlijk uit, lekker groot!
<<

Anoniem151

Bericht 31 Mrt 2015 13:31

Re: Show jouw slaapkamer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 31 Mrt 2015 13:37

Re: Show jouw slaapkamer

Wat een mooie slaapkamers komen er voorbij! Die van ons is heel saai. Wij hebben een mega groot raam in onze slaapkamer, dat maakt het altijd zo ongezellig, vind ik.

Edit:
Ik heb maar 1 foto online staan. Aan de andere kant staat een ladekast in dezelfde stijl als het bed (met tv) en daarnaast een knalrode loveseat. De co-sleeper is al een poos weg, daar staat nu gewoon alleen een nachtkastje.

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2015 14:52

Re: Show jouw slaapkamer

Jans, wij hebben ook een groot raam hoor.. Ik zoek foto!
<<

Anoniem186

Bericht 31 Mrt 2015 14:55

Re: Show jouw slaapkamer

Oh graag! Ik ben benieuwd. Wij hebben een rolgordijn ervoor hangen, maar ik vind het stom.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Mrt 2015 14:55

Re: Show jouw slaapkamer

Wat een mooie gezellige romantische slaapkamer chiq! Die van ons is mega saai. Hangt niets aan de muur etc. Foto's zal ik na het opruimen maken. :D
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Mrt 2015 14:56

Re: Show jouw slaapkamer

De rest is ook zo leuk, mooi compleet!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers