Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show jouw slaapkamer

<<

Anoniem222

Bericht 29 Dec 2015 11:44

Re: Show jouw slaapkamer

Wat leuk Sarah!
<<

Vivianne

Bericht 29 Dec 2015 16:27

Re: Show jouw slaapkamer

Wij slapen op zolder.
Laatst gewijzigd door Vivianne op 30 Dec 2015 12:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Dec 2015 16:37

Re: Show jouw slaapkamer

Oh Cactus, wauw! Ik houd van jouw hele inrichting geloof ik ;)
<<

Anoniem148

Bericht 29 Dec 2015 17:46

Re: Show jouw slaapkamer

Leuke kamers en veel meer sfeer. Nu weet ik het zeker dat ik wat wil veranderen.
Sarah mooie kleuren, welke zijn dat?
<<

Anoniem253

Bericht 29 Dec 2015 19:34

Re: Show jouw slaapkamer

Wow wat gaaf Cactus!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Dec 2015 20:19

Re: Show jouw slaapkamer

Dankje ben er nog steeds blij mee. Heeft mijn man zelf genaakt.

De kleuren zijn, Engels roze van karwei, en de grijs ook van karwei gemengd
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 29 Dec 2015 22:00

Re: Show jouw slaapkamer

.
Laatst gewijzigd door Anoniem170 op 31 Dec 2015 11:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Dec 2015 23:52

Re: Show jouw slaapkamer

Cool Roos!

Dit is onze slaapkamer. De blauwgrijze kleur (Inflatable blue) zit sinds vorige week op de muur. Erg blij mee maar nog steeds mis ik sfeer in onze slaapkamer. Wie heeft tips of ideeën? Ik wil de slaapkamer rustig houden met niet al te veel poespas en kleine tierelantijntjes.

Afbeelding

Afbeelding
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 29 Dec 2015 23:59

Re: Show jouw slaapkamer

Een ander dekbedovertrek is iets kleins, maar kan ook veel sfeer toevoegen aan een slaapkamer :D

Wauw Roos, echt mooi!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Dec 2015 00:25

Re: Show jouw slaapkamer

Ik vind het echt super sfeervol Mevrouw Cactus, het lijkt wel een foto uit een woontijdschrift. Is het echt jouw slaapkamer?

Ik ben benieuwd naar je woonkamer nu :).
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 30 Dec 2015 00:43

Re: Show jouw slaapkamer

Wauw cactus. Echt heel mooi, magazine waardig idd.
Ik denk ook dat een overtrek al een andere uitstraling geeft Lady. Ik vind het nu ook al heel mooi.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 30 Dec 2015 01:02

Re: Show jouw slaapkamer

Mooi mvr. cactus!

Dit is de onze. Ik heb echt alles wit qua beddengoed, al jaren. Maar dit wil ik veranderen op de één of andere manier. Maar vrees dat het daardoor erg snel druk wordt. Iemand tips?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Dec 2015 01:42

Re: Show jouw slaapkamer

Mooi Cactus al lijkt het me vreselijk om nooit normaal rechtop in m'n kamer te kunnen staan!

Lady, ik denk inderdaad ook een iets vrolijker dekbed en een mooi vloerkleed voor je kast? Je mist de warmte van gordijnen dus dat zou ik zoeken in een kleed!

Munk, ik zou bij jou denk ik de gordijnen omwisselen voor lichte zodat je wat meer kunt wisselen met dekbedden. Aubergine staat of lichtblauw staat denk ik prachtig bij je bed.
<<

Anoniem253

Bericht 30 Dec 2015 08:45

Re: Show jouw slaapkamer

Mooi Munk! Het straalt echt rust uit, heerlijk!
<<

Vivianne

Bericht 30 Dec 2015 12:52

Re: Show jouw slaapkamer

Mooie kamer Munk. Straalt veel rust uit. :heart:

Ja. Dit is echt onze slaapkamer. Ik heb veel inspiratie opgedaan op pinterest. Daarnaast is mijn zus interieurarchitect dus we hebben ook een beetje hulp gehad om ons huis echt mooi in te richten.

Feline. Je wil niet weten hoe vaak ik mijn hoofd heb gestoten in de eerste maand omdat ik het elke keer toch weer wou proberen. Maar intussen ben ik er aan gewend om door het bed te rollen om eruit te kruipen. :)
<<

Anoniem236

Bericht 30 Dec 2015 17:39

Re: Show jouw slaapkamer

Mooi juist Munk dat witte beddengoed. Hoe houd je het zo spierwit, wassen op 90 graden?
<<

Anoniem253

Bericht 30 Dec 2015 19:06

Re: Show jouw slaapkamer

Mevrouw Cactus schreef:Mooie kamer Munk. Straalt veel rust uit. :heart:

Ja. Dit is echt onze slaapkamer. Ik heb veel inspiratie opgedaan op pinterest. Daarnaast is mijn zus interieurarchitect dus we hebben ook een beetje hulp gehad om ons huis echt mooi in te richten.

Feline. Je wil niet weten hoe vaak ik mijn hoofd heb gestoten in de eerste maand omdat ik het elke keer toch weer wou proberen. Maar intussen ben ik er aan gewend om door het bed te rollen om eruit te kruipen. :)
gaaf!! Nu ben ik benieuwd naar de rest van jullie huis ;).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Dec 2015 13:29

Re: Show jouw slaapkamer

Super gaaf! Ik ben nu ook benieuwd naar de rest van het huis mevrouw cactus.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 31 Dec 2015 16:48

Re: Show jouw slaapkamer

Ben heel benieuwd naar jou slaapkamer Mevrouw Cactus, als ik de reacties hier lees! Ook naar je woonkamer trouwens, daar zag ik dezelfde reacties!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers