Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show jouw slaapkamer

<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2015 15:00

Re: Show jouw slaapkamer

ChiQ schreef:Jans, wij hebben ook een groot raam hoor.. Ik zoek foto!


Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2015 15:00

Re: Show jouw slaapkamer

ChiQ schreef:Dank allemaal! Ik hou van rust in de slaapkamer.

Vlaai: het is de kleur Cyber van Histor. Als je er zachte kleuren bij zet oogt de kleur heel mooi licht en als je grijs ervoor zet oogt het grijzer. Ben heel happy met deze kleur. Heb het op veel muren, en iedereen heeft complimenten op de kleur.


Ik heb die lampen dus ook. Poets jij ze ooit? Echt geen zin in maar moet wel gebeuren.
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2015 15:00

Re: Show jouw slaapkamer

Silver schreef:Wat een mooie gezellige romantische slaapkamer chiq! Die van ons is mega saai. Hangt niets aan de muur etc. Foto's zal ik na het opruimen maken. :D



Hebben wij ook niet hoor.
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2015 15:02

Re: Show jouw slaapkamer

Carrie schreef:
ChiQ schreef:Dank allemaal! Ik hou van rust in de slaapkamer.

Vlaai: het is de kleur Cyber van Histor. Als je er zachte kleuren bij zet oogt de kleur heel mooi licht en als je grijs ervoor zet oogt het grijzer. Ben heel happy met deze kleur. Heb het op veel muren, en iedereen heeft complimenten op de kleur.


Ik heb die lampen dus ook. Poets jij ze ooit? Echt geen zin in maar moet wel gebeuren.


Poetsen als in schoonmaken of oppoetsen? Dat eerste doe ik wel regelmatig maar oppoetsen niet. Moet dat?
<<

Anoniem275

Bericht 31 Mrt 2015 15:03

Re: Show jouw slaapkamer

Dit is 'm nu:
Afbeelding

Dit wordt 'm (kleur moeten we nog zien, maar ik vind dit wel mooi)
Afbeelding

Nu staat de kast aan de linkerkant van de eerste foto, in het nieuwe huis komt hij tegen de muur aan het voeteneinde.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2015 15:14

Re: Show jouw slaapkamer

ChiQ schreef:
Carrie schreef:
ChiQ schreef:Dank allemaal! Ik hou van rust in de slaapkamer.

Vlaai: het is de kleur Cyber van Histor. Als je er zachte kleuren bij zet oogt de kleur heel mooi licht en als je grijs ervoor zet oogt het grijzer. Ben heel happy met deze kleur. Heb het op veel muren, en iedereen heeft complimenten op de kleur.


Ik heb die lampen dus ook. Poets jij ze ooit? Echt geen zin in maar moet wel gebeuren.


Poetsen als in schoonmaken of oppoetsen? Dat eerste doe ik wel regelmatig maar oppoetsen niet. Moet dat?


Oh ja bedoel oppoetsen! Ja het is zo'n zilveren laag wat erover zit, toch? Dat wordt bij mij dof/bruinig en dat moet je dan oppoetsen met zilverpoets. En daar heb ik geen zin in, vroeg me af of jij dat wel deed haha.

En hoe doe jij ze schoonmaken?
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Mrt 2015 15:24

Re: Show jouw slaapkamer

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Yep saai ;)
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Mrt 2015 15:25

Re: Show jouw slaapkamer

Bubble, wat een ruimte! Heerlijk!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 31 Mrt 2015 15:32

Re: Show jouw slaapkamer

wat een mooie slaapkamers komen er voorbij! onze slaapkamer is nog niet helemaal klaar. nog wat afwerkingen en de puntjes op de i.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 31 Mrt 2015 15:43

Re: Show jouw slaapkamer

Dat is ook idd wel groot, Chiq. Vooral hoog ook of niet? Afmetingen zijn lastig te zien op de foto.

Ons raam is in de hele breedte van de kamer. Bijna 5 meter. We hebben destijds voor rolgordijnen gekozen, ruim 800 euro, achteraf echt zonde, ik had liever iets sfeervollers gehad.

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2015 15:55

Re: Show jouw slaapkamer

Hier hebben we ook een groot raam over de hele lengte van de slaapkamer
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 31 Mrt 2015 17:04

Re: Show jouw slaapkamer

Nu ga ik weer twijfelen tussen grijs en early dew :angel:
<<

Anoniem275

Bericht 31 Mrt 2015 17:14

Re: Show jouw slaapkamer

Silver schreef:Bubble, wat een ruimte! Heerlijk!

Bedoel je de huidige of nieuwe slaapkamer?
Wij hadden toen we dit huis kochten boven 2 mega kamers, tijdens de zwangerschap van de tweede hebben we er 3 van gemaakt, maar zoals je ziet is er nog ruimte genoeg.
In ons nieuwe huis zal onze slaapkamer kleiner zijn, maar zolang er maar een bed + kast in past en je fatsoenlijk om het bed heen kunt is het helemaal prima!
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 31 Mrt 2015 17:18

Re: Show jouw slaapkamer

Milady jouw bed :love:
<<

Anoniem138

Bericht 31 Mrt 2015 17:28

Re: Show jouw slaapkamer

Wat leuk om alle verschillende slaapkamers te zien!
<<

Anoniem273

Bericht 31 Mrt 2015 17:40

Re: Show jouw slaapkamer

Leuk topic! Ik kan echt niet wachten tot we onze slaapkamer straks klaar hebben :) De huidige hoef ik niet te laten zien...is van oude mensen geweest en we hebben flink schoon gemaakt en ons oude bed en een oude kast en kledingrekken erin gezet. Ziet er echt niet uit, haha.

We zijn nu boven druk bezig met verbouwen. De badkamer gaat eerst maar daarna de slaapkamers. We krijgen een slaapkamer met vide en trap en doorgang naar m'n inloopkast :love:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 31 Mrt 2015 18:16

Re: Show jouw slaapkamer

Wij hebben ook heel veel raam, met een balkon erachter!
En een kastenwand met schuifdeuren!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 31 Mrt 2015 18:31

Re: Show jouw slaapkamer

Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 01 Apr 2015 19:27

Re: Show jouw slaapkamer

Wat een gezellige slaapkamers! :)
<<

Anoniem301

Bericht 02 Apr 2015 07:59

Re: Show jouw slaapkamer

Erg leuk om jullie slaapkamers te zien! Ik vind die van ChiQ mooi, is echt mijn smaak. Dit is momenteel onze slaapkamer maar van de zomer gaan we hem een make-over geven. Vind de kleur niet mooi. Wil liever een blauwe kleur, of zeegroen of grijsachtig.

Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 04 Apr 2015 19:18

Re: Show jouw slaapkamer

Mooie slaapkamer Carrie! Ziet er erg knus en sfeervol uit :).
<<

ChiQ

Bericht 04 Apr 2015 19:36

Re: Show jouw slaapkamer

Ik vind dat terracotta/zalm achtige wel leuk hoor Carrie maar ik zou dat wit maken en de muur achter het bed een kleurtje geven. Ps, heb mijn lampen opgepoetst, ze lijken nieuw!!
<<

Anoniem253

Bericht 04 Apr 2015 19:38

Re: Show jouw slaapkamer

Waar zijn jullie lampen van Carrie en ChiQ? :angel:
<<

ChiQ

Bericht 04 Apr 2015 20:04

Re: Show jouw slaapkamer

Champagne schreef:Waar zijn jullie lampen van Carrie en ChiQ? :angel:


Hahaha! Verzin zelf eens iets, naaapert :smile: geintje
Mijne komen bij Villa Arena vandaag. Van Carrie denk van Nourlifestyle want volgens mij had ik haar erop gewezen toen.
<<

Anoniem253

Bericht 04 Apr 2015 20:08

Re: Show jouw slaapkamer

ChiQ schreef:
Champagne schreef:Waar zijn jullie lampen van Carrie en ChiQ? :angel:


Hahaha! Verzin zelf eens iets, naaapert :smile: geintje
Mijne komen bij Villa Arena vandaag. Van Carrie denk van Nourlifestyle want volgens mij had ik haar erop gewezen toen.

Haha! Was benieuwd of ze van een bepaald merk zijn ;).
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers