Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


#FAIL acties

<<

Anoniem119

Bericht 30 Mrt 2015 10:19

#FAIL acties

Heb jij nog lekkere domme acties gehad de laatste tijd? Echt zo'n FAIL moment? Deel het hier!

Ik heb er eentje van afgelopen zaterdag.
Wij waren in het tuincentrum en daar hadden ze een kooitje met kuikentjes. Vet schattig, wij daar kijken en koedekoedekoede schattige kuikentjes. Zei m'n vriend: "Ja, die zijn ook lekker om te eten!"

Keken we om, stond er naast m'n vriend een klein kereltje van een jaar of zes, zeven met héle grote ogen naar m'n vriend te kijken. Hij bleef maar staren en zei niks. Oeps. Ik trok al lachend snel aan m'n vriend z'n arm en zijn maar snel weggelopen. Hoorde ik nog net dat kindje tegen z'n moeder zeggen: "Mama, deze zijn niet om op te eten toch?!"

:silent:
<<

Anoniem286

Bericht 30 Mrt 2015 10:28

Re: #FAIL acties

echte fail niet maar ik voelde me wel heel erg lullig. Er kwam een nieuwe patient bij ons en daar moest ik heen. Ik heb nogal iets met grote gespierde donkere mannen en ja hoor, hij was echt superknap en gespierd en wauw.
Ik heb gewoon alles meermalen uit mijn handen laten vallen, ben 4-5x tegen zijn stoelpoot aangelopen, liep rood aan etc. Alles wat mis kon gaan, ging mis. Vreselijk... en dan ben je al 31 en een aantal jaar getrouwd en met kind. Ik voelde me weer helemaal een puber.
<<

Anoniem119

Bericht 30 Mrt 2015 10:31

Re: #FAIL acties

Hahaha oh wat erg Highway. Dan lach je jezelf eigenlijk gewoon uit om je hormonale reactie. Gek is dat, dat dat zo sterk kan zijn haha
<<

Anoniem216

Bericht 30 Mrt 2015 10:31

Re: #FAIL acties

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem131

Bericht 30 Mrt 2015 10:51

Re: #FAIL acties

Ik had vanmorgen een intake met een voor mij onbekende man. Ik had al een paar keer in de wachtkamer gekeken maar daar zaten alleen maar vrouwen. Op den duur zag ik een van die vrouwen naar de balie lopen maar het was onbekend wat ze wilde (sprak geen Nederlands) en ze had ook geen papieren bij zich dus ze werd weggestuurd.
Gng ik net toch maar eens het dossier lezen van de man met wie ik een intake had moeten hebben (ik lees normaal altijd eerst het dossier maar kon me er gisteren niet toe zetten) en lees ik daar dat het iemand betreft die in de laatste fase zit van een geslachtsverandering. Oeps!
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 12:44

Re: #FAIL acties

Haha oh Francaise!

Ik maakte een salade en deed daarbij ook de uienkontjes en velletjes die ik verwijderd had door de salade.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Mrt 2015 12:58

Re: #FAIL acties

Carrie schreef:Ik maakte een salade en deed daarbij ook de uienkontjes en velletjes die ik verwijderd had door de salade.


Weet je niet dat in de kontjes en schilletjes de meeste vitamines zitten? :^^:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 13:00

Re: #FAIL acties

Jip schreef:
Carrie schreef:Ik maakte een salade en deed daarbij ook de uienkontjes en velletjes die ik verwijderd had door de salade.


Weet je niet dat in de kontjes en schilletjes de meeste vitamines zitten? :^^:


Haha oh dat zal, maar het lijkt me niet zo lekker :D
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Mrt 2015 13:01

Re: #FAIL acties

Dat was een grapje. Ha, zo heb ik to h mijn #fail actie!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem287

Bericht 30 Mrt 2015 13:09

Re: #FAIL acties

Ik struikelde afgelopen zaterdag tijdens mijn diploma-uitreiking nadat mijn familie me had gewaarschuwd vooral NIET te struikelen bij het naar beneden lopen van de trap in de collegezaal. De hele zaal moest lachen :laughcry: :redface:
<<

Patsy

Bericht 30 Mrt 2015 13:17

Re: #FAIL acties

Carrie, herkenbaar zulke acties.
Française, oeps :smile:


Ik hoorde laatst een alarm in de woonkamer. Om uit te sluiten dat het bij ons in huis was heb ik eerst voor en achter in de tuin geluisterd, daar was het stil. Toen de trap op, ook stil. De rookmelder piept anders, dus die was het ook niet. Ik vond het toch wat eng worden. Ik dacht "straks ontploft er iets", overdreven, maar toen leek het me heel logisch. Dus ik heb mijn vader gebeld "Pap, er gaat hier een alarm, ik weet niet wat het is, maar vind het eng". Dus mijn vader hier naartoe en ik met onze zoon op de oprit gaan zitten. Ineens bedacht ik me, mijn zoon heeft ook speelgoed met geluidjes. Dus wij weer naar binnen, heel voorzichtig, want stel je voor dat er alsnog iets ontploft. Bleek het de speelgoedafstandsbediening van mijn zoon, de batterijen waren bijna leeg, waardoor èèn geluidje was blijven hangen :palm:. Net nadat ik het ontdekt had kwam mijn vader er aan, hij heeft me smakelijk uitgelachen.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 30 Mrt 2015 13:28

Re: #FAIL acties

Hahaha Katrien, dat zou mij ook kunnen overkomen!

Man en ik brengen regelmatig J samen weg en dan rijd mijn man, maar vanmorgen was ik alleen en toen ik terug naar de auto liep was ik zo in gedachten verzonken dat ik zonder er bij na te denken aan de passagierskant instapte. Het duurde echt 10 seconde of zo voordat ik door had dat ik alleen in de auto zat en dus ook nog aan de verkeerde kant :redface:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Patsy

Bericht 30 Mrt 2015 13:32

Re: #FAIL acties

Haha, Fiwen. Ik zie het gewoon voor me.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 30 Mrt 2015 15:04

Re: #FAIL acties

Yes! Blunders van andere lezen! :cheers:

Katrien, haha ik had je gezicht wel willen zien!
Fiwen, dat zou mij ook kunnen overkomen.
Die bekers room klinken ook niet zo best!

Ik had laatst mijn nichtje belooft dat ze, als ik klaar was met rijden, ook een rondje op mijn paard mocht zitten. Maar terwijl ze aan de kant stond te springen van enthousiasme, werd ik er mooi in een boogje vanaf gelanceerd! Oeps! :clown:
<<

ChiQ

Bericht 01 Apr 2015 09:48

Re: #FAIL acties

O, ik had zo'n domme.. Anderhalve week terug in een parkeergarage, ik heb een hele tijd in mijn mans auto gereden, een witte. Maar ik heb nu zelf een nieuwe auto en die is donkerblauw. Dus hup ik kaartje betaald en naar de auto gelopen, ik heb 3 kwartier in de garage rondgelopen, helemaal over de zeik was superlaat ook, zweet liep echt langs mijn rug omlaag, kaartje inmiddels verlopen. Loop ik uit wanhoop naar t loketje van de Q park, hij zegt, ik help je zoeken laten er de paden langskopen, wat voor auto is het? Ik: eh, een witte golf... En toen ineens, ohhh fuck ik rij niet in een witte golf maar een blauwe opel. Ik voelde me zooo dom die gast moest ook keihard lachen. Ik heb vaker dit soort acties ik weet echt niet waarom. Ik stap ook gewoon de verkeerde trein in of verkeerde bus en daar kom ik altijd vet laat achter.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Apr 2015 09:50

Re: #FAIL acties

ChiQ schreef:O, ik had zo'n domme.. Anderhalve week terug in een parkeergarage, ik heb een hele tijd in mijn mans auto gereden, een witte. Maar ik heb nu zelf een nieuwe auto en die is donkerblauw. Dus hup ik kaartje betaald en naar de auto gelopen, ik heb 3 kwartier in de garage rondgelopen, helemaal over de zeik was superlaat ook, zweet liep echt langs mijn rug omlaag, kaartje inmiddels verlopen. Loop ik uit wanhoop naar t loketje van de Q park, hij zegt, ik help je zoeken laten er de paden langskopen, wat voor auto is het? Ik: eh, een witte golf... En toen ineens, ohhh fuck ik rij niet in een witte golf maar een blauwe opel. Ik voelde me zooo dom die gast moest ook keihard lachen. Ik heb vaker dit soort acties ik weet echt niet waarom. Ik stap ook gewoon de verkeerde trein in of verkeerde bus en daar kom ik altijd vet laat achter.


Hahaha echt dit zou mij ook kunnen gebeuren! Ben zo blij dat ik nu op afstand de koplampen aan kan doen enzo ;)
<<

Anoniem193

Bericht 01 Apr 2015 09:51

Re: #FAIL acties

Mijn blunder, al bellend mijn tas inpakken om weg te gaan. Dan even vloeken en tieren waar toch mijn telefoon is, dat die ander zegt in je hand en dat ik dan ook nog vraag, huh hoe weet jij dat nou :P
<<

ChiQ

Bericht 01 Apr 2015 09:54

Re: #FAIL acties

Alibi schreef:
ChiQ schreef:O, ik had zo'n domme.. Anderhalve week terug in een parkeergarage, ik heb een hele tijd in mijn mans auto gereden, een witte. Maar ik heb nu zelf een nieuwe auto en die is donkerblauw. Dus hup ik kaartje betaald en naar de auto gelopen, ik heb 3 kwartier in de garage rondgelopen, helemaal over de zeik was superlaat ook, zweet liep echt langs mijn rug omlaag, kaartje inmiddels verlopen. Loop ik uit wanhoop naar t loketje van de Q park, hij zegt, ik help je zoeken laten er de paden langskopen, wat voor auto is het? Ik: eh, een witte golf... En toen ineens, ohhh fuck ik rij niet in een witte golf maar een blauwe opel. Ik voelde me zooo dom die gast moest ook keihard lachen. Ik heb vaker dit soort acties ik weet echt niet waarom. Ik stap ook gewoon de verkeerde trein in of verkeerde bus en daar kom ik altijd vet laat achter.


Hahaha echt dit zou mij ook kunnen gebeuren! Ben zo blij dat ik nu op afstand de koplampen aan kan doen enzo ;)

Ja dat kan met de golf ook en heb ook de golf sleutel bij me dus aan de sleutel zag ik niet dat ik de verkeerde auto zocht! En maar de deuren unlocken op afstand en 't op zijn minst vreemd vinden dat ie t niet doet. Heel die auto staat niet in de parkeergarage laat staan de lampen aan haha. Echt dom.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Apr 2015 09:56

Re: #FAIL acties

ChiQ schreef:
Alibi schreef:
ChiQ schreef:O, ik had zo'n domme.. Anderhalve week terug in een parkeergarage, ik heb een hele tijd in mijn mans auto gereden, een witte. Maar ik heb nu zelf een nieuwe auto en die is donkerblauw. Dus hup ik kaartje betaald en naar de auto gelopen, ik heb 3 kwartier in de garage rondgelopen, helemaal over de zeik was superlaat ook, zweet liep echt langs mijn rug omlaag, kaartje inmiddels verlopen. Loop ik uit wanhoop naar t loketje van de Q park, hij zegt, ik help je zoeken laten er de paden langskopen, wat voor auto is het? Ik: eh, een witte golf... En toen ineens, ohhh fuck ik rij niet in een witte golf maar een blauwe opel. Ik voelde me zooo dom die gast moest ook keihard lachen. Ik heb vaker dit soort acties ik weet echt niet waarom. Ik stap ook gewoon de verkeerde trein in of verkeerde bus en daar kom ik altijd vet laat achter.


Hahaha echt dit zou mij ook kunnen gebeuren! Ben zo blij dat ik nu op afstand de koplampen aan kan doen enzo ;)

Ja dat kan met de golf ook en heb ook de golf sleutel bij me dus aan de sleutel zag ik niet dat ik de verkeerde auto zocht! En maar de deuren unlocken op afstand en 't op zijn minst vreemd vinden dat ie t niet doet. Heel die auto staat niet in de parkeergarage laat staan de lampen aan haha. Echt dom.


Ah die man had wel weer wat te vertellen toen hij thuis kwam :P
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2015 10:00

Re: #FAIL acties

Hahaha. Zo ben ik wel eens bij mn eigen auto terug gekomen, stonden er twee mensen bij te hannessen en te doen. Hij wilde niet van slot en ze hadden alles al geprobeerd.

Stonden er twee exact dezelfde polo's naast elkaar, stond alleen een busje tussen haha. Verkeerde auto ^^.
<<

Anoniem140

Bericht 01 Apr 2015 10:01

Re: #FAIL acties

Haha chiq en Fiwen, ik moest even heel hard lachen.
Ik had vorige week mijn hondje bij de dierenarts gebracht en die kwam heel slecht bij dus ik was er met mijn hoofd niet bij. Ik ben in de verkeerde trein gestapt waardoor ik mijn afspraak af moest zeggen want ik zou echt minstens een uur te laat komen, en daarna wilde ik wegrijden op mijn scooter, hing die nog met het slot vast aan de paal. Super druk ook nog om me heen, ik schaamde me dood!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 01 Apr 2015 11:52

Re: #FAIL acties

Haha chiq, om die van jou moet ik hard lachen! Te grappig, ik zie het gezicht van die man al voor mij!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Apr 2015 12:33

Re: #FAIL acties

's Ochtends verstoppertje spelen met je vriend, hij aftellen.. Ik verstoppen..achter het gordijn.. Compleet niet beseffend dat de buitenwereld ineens een naakte vrouw achter het raam zien staan. M'n vriend kwam niet meer bij.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Apr 2015 12:39

Re: #FAIL acties

Feline schreef:'s Ochtends verstoppertje spelen met je vriend, hij aftellen.. Ik verstoppen..achter het gordijn.. Compleet niet beseffend dat de buitenwereld ineens een naakte vrouw achter het raam zien staan. M'n vriend kwam niet meer bij.


Hahaha oo deze is zo herkenbaar! :palm:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Apr 2015 13:31

Re: #FAIL acties

Feline schreef:'s Ochtends verstoppertje spelen met je vriend, hij aftellen.. Ik verstoppen..achter het gordijn.. Compleet niet beseffend dat de buitenwereld ineens een naakte vrouw achter het raam zien staan. M'n vriend kwam niet meer bij.

Hahaha :laughcry:

Marin, die van jou is heel herkenbaar, maar dan bij de Intratuin tijdens kerst toen mijn vriend en ik bij de konijntjes stonden en hij zei 'Kijk, je kan hier zelfs al eten kopen voor de kerst'. Een meisje dat naast ons stond keek ineens ook heel verdrietig, haha.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron