Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


#FAIL acties

<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2015 13:34

Re: #FAIL acties

Hope schreef:
Feline schreef:'s Ochtends verstoppertje spelen met je vriend, hij aftellen.. Ik verstoppen..achter het gordijn.. Compleet niet beseffend dat de buitenwereld ineens een naakte vrouw achter het raam zien staan. M'n vriend kwam niet meer bij.

Hahaha :laughcry:

Marin, die van jou is heel herkenbaar, maar dan bij de Intratuin tijdens kerst toen mijn vriend en ik bij de konijntjes stonden en hij zei 'Kijk, je kan hier zelfs al eten kopen voor de kerst'. Een meisje dat naast ons stond keek ineens ook heel verdrietig, haha.



Hahahaha oeps.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 01 Apr 2015 14:33

Re: #FAIL acties

Man en ik waren ook eens in een tuincentrum en keken naar planten. Er stonden mooie yucca's en wij wilden er wel een. Eentje had zo een Minie stammetje ernaast met wat bladeren. Dus ik roep een beetje hard 'aaaah hij heeft een baby, die wil ik!' En opeens hoor ik een man hard lachen, die had het gehoord. Aaargh, ik wou mij wel verstoppen in die plant.
Later bij de kassa wenste hij mij er heel veel plezier mee.
<<

Patsy

Bericht 01 Apr 2015 14:39

Re: #FAIL acties

ChiQ schreef:O, ik had zo'n domme.. Anderhalve week terug in een parkeergarage, ik heb een hele tijd in mijn mans auto gereden, een witte. Maar ik heb nu zelf een nieuwe auto en die is donkerblauw. Dus hup ik kaartje betaald en naar de auto gelopen, ik heb 3 kwartier in de garage rondgelopen, helemaal over de zeik was superlaat ook, zweet liep echt langs mijn rug omlaag, kaartje inmiddels verlopen. Loop ik uit wanhoop naar t loketje van de Q park, hij zegt, ik help je zoeken laten er de paden langskopen, wat voor auto is het? Ik: eh, een witte golf... En toen ineens, ohhh fuck ik rij niet in een witte golf maar een blauwe opel. Ik voelde me zooo dom die gast moest ook keihard lachen. Ik heb vaker dit soort acties ik weet echt niet waarom. Ik stap ook gewoon de verkeerde trein in of verkeerde bus en daar kom ik altijd vet laat achter.


Herkenbaar, ik was eens vergeten dat ik een nieuwe auto had. Ik maar zoeken naar een rode Fiat, maar ik had een blauwe Peugeot.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Apr 2015 15:51

Re: #FAIL acties

Ik heb vandaag een neusspray mee. Ik ging net sprayen, maar er kwam maar niks uit... na drie keer indrukken liep neusspray er langs. Zat het dopje er nog op :palm:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 01 Apr 2015 15:53

Re: #FAIL acties

Hahaha Chiq, heerlijk!

Ik fietste net door mijn straat, was een beetje aan het dromen en ineens zie ik vanuit mijn ooghoek een duif hééél dichtbij mijn voorwiel. Uit reactie begin ik keihard te schreeuwen, die duif loopt op z'n dooie gemakje door en alle mensen keken me heel erg vreemd aan :palm:
<<

Anoniem149

Bericht 01 Apr 2015 16:12

Re: #FAIL acties

Hahaha Feline geniaal!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Apr 2015 16:21

Re: #FAIL acties

Jip schreef:Ik heb vandaag een neusspray mee. Ik ging net sprayen, maar er kwam maar niks uit... na drie keer indrukken liep neusspray er langs. Zat het dopje er nog op :palm:


Haha dit heb ik ook eens gehad. Als ik verkouden ben, heb ik altijd neusspray naast me liggen in bed. Ik had toen een nieuwe en kreeg 's nachts nauwelijks lucht, dus ik sliep vet slecht. Paar keer gesprayd, maar er kwam nauwelijks wat uit en 's morgens voelde ik me echt geradbraakt, omdat ik geen oog dicht had gedaan. Keek ik nog eens goed, zat het (doorzichtige) dopje er dus ook nog op. Grr sindsdien gooi ik die dopjes meteen weg als ik de spray uit de verpakking haal!
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Apr 2015 16:22

Re: #FAIL acties

Oeps Bliss! Bij mij is het een geel dopje!

Oh Feline, wat erg! Haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Apr 2015 17:06

Re: #FAIL acties

Hier had de buschauffeur net een mooie actie, die reed de verkeerde kant op! En ik had niets in de gaten, die kant moet ik op als ik naar mijn werk ga dus het is ook een vertrouwde route haha!
Gelukkig kon hij nog ergens makkelijk keren.
10.04.17
<<

Anoniem193

Bericht 01 Apr 2015 21:32

Re: #FAIL acties

Zo een dikke fail net.

Laat de zonnebloemolie uit mijn handen glijden, vang hem toch op een knijp dan zo hard dat de inhoud van de fles de openstaande kast in spuit. Echt :palm:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 01 Apr 2015 21:47

Re: #FAIL acties

Hahaha Alibi, dat zou mij ook lukken!

Ik had een portemonnee gekocht voor mn vriend. Helemaal blij dat ik hem had en wilde dat hij er een beetje zuinig mee zou doen dus ik dacht ik spuit hem voor het geven even in. Ik had een tijd daarvoor van mijn vader een speciale bus leerspray gehad voor mijn Shabbies etc. Maar ik had ook een bus verf. Zilver. En nog gegrapt dat ik de ene in kast A zou zetten en de ander in kast B, omdat de bussen zo op elkaar leken. Vol overtuiging pakte ik de leerspray en omdat ik geen zin had om naar buiten te lopen dacht ik ach ik doe het even binnen. Gevolg, zilverkleurige portemonnee en een zilveren spraystreep op mn muur :laughcry:

Ik ben echt van het lachen op de grond gezakt :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 03 Apr 2015 07:57

Re: #FAIL acties

Gisteravond heb ik gewerkt tot 21.00 uur. Ik wilde nog wat eten en had dus bij de Wok to Go wat lekkers meegenomen, ook nog wat voor vriend. Ik stap de metro uit en kom er op de roltrap achter dat mijn tasje met eten nog in de metro staat. Ik nog snel terug naar het perron, gaan de deuren uiteraard al dicht en kijk ik nog even heel zielig naar het tasje wat in de wegrijdende metro op een stoel staat. Ik baalde echt, had er zo'n trek in!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Apr 2015 10:44

Re: #FAIL acties

HAhaha, dat heb ik een soort van meegemaakt na een meeting van het forum hier in Utrecht. Ik stond op het perron, de trein was er ook al maar ik had al wat wijntjes op en stond nog een sigaretje te roken (toen rookte ik nog) en ik keek rustig naar de klok en was er heilig van overtuigd dat ik nog tijd had. Nou, sigaretje was op dus ik doe hem weg. Ik loop naar de trein en nog voordat ik op de knop kon drukken dat de deuren open moesten gaan, reed hij zo weg! Ik heb volgens mij echt heel sip staan kijken zo van 'huh.. maar daar had ik in gemoeten!'.

Gisterochtend had ik haast. En ik ergerde me want ik kon mijn eyeshadow basis niet vinden. Het was een nieuw potje, en in mijn overtuiging was het zwart. Hele badkamer 3x overhoop gegooid, nog meer rotzooi gemaakt, en niks gevonden.
Het was dus een gouden potje. Dat al die tijd gewoon voor me stond.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Apr 2015 11:00

Re: #FAIL acties

Hé ben je gestopt met roken Caro? Wat goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Apr 2015 12:32

Re: #FAIL acties

Bliss schreef:Hé ben je gestopt met roken Caro? Wat goed!


Ja! Eigenlijk al best lang, ik was er ook klaar mee. Wilde al langer stoppen en vond het zo onnozel worden, toen werd ik behoorlijk ziek en heb ik een week beroerd in bed gelegen en daarna had ik zoiets van 'ik heb nu toch alle lichamelijke afkick verschijnselen gehad. Ik moet het nu zelf doen. Makkelijker dan dit wordt het niet'. En sindsdien niet meer gerookt :-)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 03 Apr 2015 14:41

Re: #FAIL acties

Maandag hebben mijn oppashonden me buitengesloten....ik had de sleutel in het penslot laten zitten en ben naar mijn zusje gegaan. Vervolgens kom ik thuis, moet kneiternodig naar de wc, gaat de deur niet open!! Ik morrelen en rammelen aan die deur....buren erbij...tot de conclusie gekomen dat het penslot op slot gesprongen is. En ondertussen maar je best doen dat het niet dun door je broek loopt....aaaaah!!!

Uiteindelijk heeft de buurman de deur ingetrapt op de plek van penslot. Gelukkig heb ik nog een ander slot....en natuurlijk zaten al mijn ramen en achterdeur en alles ook braaf dicht.

Echt, why me...haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Apr 2015 15:30

Re: #FAIL acties

Caro schreef:
Bliss schreef:Hé ben je gestopt met roken Caro? Wat goed!


Ja! Eigenlijk al best lang, ik was er ook klaar mee. Wilde al langer stoppen en vond het zo onnozel worden, toen werd ik behoorlijk ziek en heb ik een week beroerd in bed gelegen en daarna had ik zoiets van 'ik heb nu toch alle lichamelijke afkick verschijnselen gehad. Ik moet het nu zelf doen. Makkelijker dan dit wordt het niet'. En sindsdien niet meer gerookt :-)


Knap hoor! Ik rook natuurlijk niet fulltime, maar heb laatst ook bedacht dat ik waarschijnlijk ergens dit jaar ga stoppen. Haha, ik zeg bewust "ergens dit jaar", want het rookseizoen breekt nu wel aan natuurlijk ;) Maar het begint me ook steeds vaker tegen te staan en daarbij vind ik het belachelijk duur. Dus eens ff zien of ik de daad bij het woord kan voegen (ergens in het najaar :angel:).
❤ 7 juni 2018
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 05 Apr 2015 23:18

Re: #FAIL acties

Ah leaf, het wel droog kunnen houden?
Zoiets heb ik een keer gehad toen ik pas een jong katje had.
Na een lange dag werken kwam ik thuis en had ook net mijn zoon uit het kdv gehaald. Wilde snel koken zodat hij naar bed kon.

Ging de voordeur ineens niet meer open. De klip aan de onderkant was erop gegaan doordat de kat erop was gaan staan met zijn voorpoten.
De achterdeuren en poort ook allemaal op slot net als de ramen, alleen 1 bovenraampje stond een stukje open.
Ik mijn ouders al opgebeld, die waren onderweg om te kunnen helpen (met hamer om evt het glas van de deur of een raam in te slaan).
Maar uiteindelijk was een zeer slanke buurman mijn redder. Met een schroevendraaier het bovenraampje van mijn slaapkamer losgehaald en daar pastte hij toen door en kon zo de voordeur weer open doen.
Er lag alleen een modderspoor op mijn bed en door het huis.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Apr 2015 23:52

Re: #FAIL acties

Ik ben bij de buren gaan plassen! Haha. Ohhh lord dat is ook een verhaal idd Dolphinne...

Ik heb er nog eentje, van gisteren...ik was bij mijn vrijwilligerswerk toen ik me ineens helemaal niet lekker voelde worden. De lieve oude dame kon me nog net een bak aangeven, anders had ik echt de hele vloer ondergespuugd....schaamde me echt dood! Het overkwam me echt gewoon ineens! Geen idee wat het was, heb nergens last meer van gehad....

En de lieve oude dame heeft me later nog gebeld om te vragen hoe het met me ging. Echt een lief mens!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers