Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gender reveal party

<<

Anoniem154

Bericht 30 Mrt 2015 13:47

Re: Gender reveal party

Ava schreef:
ChiQ schreef:Zuur hoor sommige reacties. What the fuck is er mis met een stukje taart eten op een middag, met een kop koffie en een kleinigheidje voor de baby?


idd dit. Ik zou het ook erg bijzonder vinden als ik voor zoiets uitgenodigd zou worden.



Huh, volgens mij spreken jullie elkaar nu juist tegen...
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 13:59

Re: Gender reveal party

Wolbol schreef:
Ava schreef:
ChiQ schreef:Zuur hoor sommige reacties. What the fuck is er mis met een stukje taart eten op een middag, met een kop koffie en een kleinigheidje voor de baby?


idd dit. Ik zou het ook erg bijzonder vinden als ik voor zoiets uitgenodigd zou worden.



Huh, volgens mij spreken jullie elkaar nu juist tegen...


Nee hoor, hoezo?

Minx gefeliciteerd!
<<

Anoniem114

Bericht 30 Mrt 2015 14:02

Re: Gender reveal party

Oh ik zou daar niet zo goed in zijn, ik ben reteslecht in verrassingen en ga dan opeens een hekel krijgen aan m'n eigen moeder en vriendinnen als zij 't weten vóór ik 't weet. Dan ga ik daar chagrijnig zitten zijn tot iemand die klotetaart aansnijdt...

Maar 't idee is heel leuk en als een vriendin zo'n feest zou willen, dan zou ik met alle liefde een stukje taart eten en thee drinken, hoor :)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Mrt 2015 14:14

Re: Gender reveal party

Superleuk!
Onze dochter wordt vlg week 1. We vieren haar verjaardag. We hebben een taart met roze en blauwe vulling en een shirt met Grote zus erop. Dus dan willen we het vertellen aan iedereen als de echo donderdag goed is.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem123

Bericht 30 Mrt 2015 14:19

Re: Gender reveal party

Dat zou ik dan weer niet samen doen en dochter een 'eigen' taart geven. Wij hebben bewust na de tweede verjaardag van siem het leuke nieuws verteld zodat hijalleen in de belangstelling stond op zijn verjaardag.

Maar zon taart aansnijden, leuk idee! Zou dan de taart door een vreemde laten maken zodat het voor iedereen een verrassing is. Maar het idee zelf is echt leuk.
<<

Anoniem154

Bericht 30 Mrt 2015 14:52

Re: Gender reveal party

Carrie schreef:
Nee hoor, hoezo?

Minx gefeliciteerd!



Oeps :palm: ik las 'bijzonder' in negatieve context
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 30 Mrt 2015 17:39

Re: Gender reveal party

Ik wist pas dat zoiets bestond toen ik net het geslacht van de jongste al wist en bekend had gemaakt. Anders had ik het zeker overwogen, lijkt me wel een leuke manier om erachter te komen en dat bijzondere moment met naaste familie en goede vrienden te delen.

Fijn dat het een geslaagd feestje was Minx, en gefeliciteerd, een gezonde zoon!

Overigens zou ik bij vrienden ook wel naar zo'n feestje gaan, in elk geval bij mijn beste vriendinnen. Of ik het nu wel of niet boeiend zou vinden om het geslacht te weten, het zou voor hen dan een belangrijk moment zijn en alleen daarom zou ik er bij willen zijn.
<<

Anoniem181

Bericht 30 Mrt 2015 17:52

Re: Gender reveal party

Olivia schreef:Leuk! Fijn dat je zo genoten hebt van de middag. En geniet lekker van het idee dat jullie een zoontje krijgen.

Ik vind het best gek dat sommigen zo stellig zeggen dat ze niet zullen komen. Vriendschap is toch ook dingen doen die heel belangrijk zijn voor een ander? Als mijn vriendin dit zo op deze manier doet en het belangrijk vind dat ik daar bij ben, dan ben ik er bij. Ik blijf dat niet weg omdat het mij niet interesseert.


Helemaal mee eens! Kleine moeite lijkt me.

Erg leuk gedaan, Minx. En natuurlijk fijn dat alles goed is met jullie zoon! :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Mrt 2015 17:53

Re: Gender reveal party

Wolbol schreef:
Carrie schreef:
Nee hoor, hoezo?

Minx gefeliciteerd!



Oeps :palm: ik las 'bijzonder' in negatieve context


Haha ik dacht precies hetzelfde!

Leuk hoor Minx, fijn dat het zo'n leuke dag was.
<<

Anoniem127

Bericht 30 Mrt 2015 19:26

Re: Gender reveal party

Bijzonder zeg, nog nooit eerder van gehoord. Verder niks voor mij, ik zou altijd zelf als eerste willen weten at het wordt haha.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mrt 2015 19:32

Re: Gender reveal party

Ik wist het ook zeker een seconde eerder dan de anderen ;). Nee ik denk dat ik spijt zou krijgen als ik het niet gedaan zou hebben.
We hebben ook best wel veel cadeaus gekregen. Had ik toch nooit over nagedacht dat mensen cadeaus mee gingen nemen. Was elke keer weer verbaasd haha. Een baby shower heb ik dan weer weinig mee. Had dit inderdaad op pinterest gezien en het was als een soort van geintje begonnen en de meeste mensen reageerden zo enthousiast. De verloskundige vond het ook erg leuk die heeft vandaag wat foto's gezien. Het idee van een jongen moet ik nog wel erg aan wennen hoor. Weet toch meer van meisjes :p
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 30 Mrt 2015 21:28

Re: Gender reveal party

Dit zou niks voor mij zijn, evenals een babyshower. Maar als ik uitgenodigd zou worden, dan kom ik heus :)
<<

Anoniem96

Bericht 30 Mrt 2015 21:29

Re: Gender reveal party

Wat origineel en leuk !
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 30 Mrt 2015 21:56

Re: Gender reveal party

Ik vind het wel origineel inderdaad! Alleen als er dan vervolgens ook nog een babyshower komt en een kraamfeestje dan zou ik er op een gegeven moment wel klaar mee zijn, ook omdat je je toch wel een beetje verplicht voelt steeds een cadeautje mee te nemen.
Laatst gewijzigd door Birdie op 31 Mrt 2015 10:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Mrt 2015 22:34

Re: Gender reveal party

Het staat er inderdaad een beetje zuur he :) Maar ik had inderdaad ook die gedachte van Bailando in m'n hoofd. Overigens denk ik niet dat er in mijn omgeving zulke feestjes gegeven gaan worden. Het lijkt me wel leuk om een vriendin enorm te verrassen met een baby shower.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mrt 2015 22:38

Re: Gender reveal party

Pff om er nu nou ook nog een babyshower en een geboortefeestje bij te geven dat is wel too much hoor. Ik vond het juist heel leuk dat het nu ook mannen en vrouwen door elkaar was. Gewoon echt gezellig :)
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 30 Mrt 2015 22:50

Re: Gender reveal party

Wat leuk Minx! Lekker Amerikaans ook :) Hou ik wel van. Heb je een foto van de taart?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mrt 2015 22:52

Re: Gender reveal party

Haal hem straks wel weer weg. Aangesneden sta ik zelf bij op dus die plaats ik liever niet.

*weg*
Laatst gewijzigd door Minx op 31 Mrt 2015 15:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 30 Mrt 2015 22:55

Re: Gender reveal party

Superleuk!
<<

Anoniem234

Bericht 30 Mrt 2015 22:58

Re: Gender reveal party

Wat leuk zeg! Mooi taartje ook.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 31 Mrt 2015 06:07

Re: Gender reveal party

Heel leuk. Mooie taart ook.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem216

Bericht 31 Mrt 2015 06:51

Re: Gender reveal party

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 10 Okt 2017 16:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 31 Mrt 2015 08:48

Re: Gender reveal party

Wat een mooie taart, Minx, en wat leuk dat jullie een zoon krijgen.
Ik had nog nooit van zulke feestjes gehoord.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 08:55

Re: Gender reveal party

Wat een leuke taart!
Ik weet niet of mijn reactie als zuur werd gezien omdat ik zei dat ik geen vrienden voor zoiets zou uitnodigen voor zo bedoelde ik t niet.
<<

Anoniem181

Bericht 31 Mrt 2015 09:28

Re: Gender reveal party

Erg leuke taart zeg!

Marin, jouw reactie vatte ik niet zo op. Jij geeft gewoon aan dat jij juist geen vrienden zou uitnodigen omdat je het liever in de familiekring zou willen doen, dat is ieder voor zich. Maar ik zou het als zwangere echt niet leuk vinden als ik vrienden uitnodig voor een gender reveal party (is sowieso niks voor mij maar stel dat) en ze komen niet omdat het ze niet interesseert of ik een jongen of meisje krijg. Ik zou me dan toch afvragen hoe belangrijk ik als vriendin ben. Natuurlijk moet het geen feest op feest op feest worden, dan zou ik het wél begrijpen als vrienden zeggen dat ze wel naar het een komen maar niet naar het ander. Hoewel dat dan weer niet met desinteresse te maken heeft.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers