Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2015 23:54

Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Mijn man zei vanavond dat hij een keer naar Engeland wil, want hij is er nog nooit geweest. Ik heb nog een bon voor 1 hotelovernachting waar ook 3 hotels in Engeland onder vallen. Wellicht is het mogelijk om bij die organisatie een nacht extra te boeken omdat 1 nacht misschien te weinig is.

Ik was er eindelijk uit naar welk hotel we wilde gaan nl in Maastricht, maar ik wil die bon graag verzilveren voor hem door naar Engeland te gaan.

Is Easyjet een aanrader? Vaak op tv gezien, vaak gezeik ed.
<<

Anoniem127

Bericht 27 Mrt 2015 00:16

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Ryanair, goedkoper kan niet :). Nu voor 10,99 euro al enkeltje naar Londen.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 00:19

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Dank je. Daar doen ze toch heel erg moeilijk mbt bagage wat al gauw te zwaar ofzo is?
Waar moet ik landen als ik naar Windsor wil?
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 00:22

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

https://engine.wtc.nl/results/a4f4ddfd- ... aa27992360

Hier staat dat de laagste prijs een overstap heeft, maar dat lijkt me zo sterk voor zo'n korte vlucht.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 27 Mrt 2015 00:32

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

www.cheaptickets.nl. Al kon de trein naar Londen nog wel eens goedkoper zijn. En sneller.
<<

Anoniem127

Bericht 27 Mrt 2015 00:35

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Gewoon Londen en Ryanair is veel goedkoper dan en sneller dan de trein.
<<

Anoniem127

Bericht 27 Mrt 2015 00:36

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Ja klopt, ze kunnen erg moeilijk doen over te zware en te grote tassen. Het is ook niet aan te raden een spelfout in je naam te maken bij het boeken, letter veranderen kost 150 euro.
<<

Anoniem119

Bericht 27 Mrt 2015 06:49

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Ik lees dat je graag naar Windsor wilt. Dat ligt net ten westen van Londen, dus dan kun je het beste op London Heathrow vliegen, dat ligt er het meest dichtbij. Dat is wel een luchthaven waar meer de wat duurdere luchtvaartmaatschappijen op vliegen en niet persé de lowcost. Als je dat wilt, kun je beter naar Gatwick vliegen, dat ligt iets zuidelijker maar nog wel aan de westelijke kant. Ik zou niet op Luton of zeker niet Stansted vliegen als je naar Windsor wilt, want dan moet je de stad door (of om heen) om er te komen.

Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar de KLM heeft nu kofferpakkers, aanbiedingen voor binnen Europa. Londen Heathrow is daar voor EUR 117, voor vertrek tussen 15 april en 30 juni. Je kunt tot 30 maart boeken en de prijs is afhankelijk van de beschikbaarheid (dat betekent dat het kán zijn dat die prijs op sommige data al is uitverkocht).

Easyjet vliegt niet op Heathrow maar op Gatwick. Iets minder ideaal maar wel goedkoper, alleen kun je je afvragen hoe je dan in Windsor komt en of dat niet dezelfde kosten oplevert. Dan kun je dus ook kiezen voor iets meer comfort en naar Heathrow vliegen. Wel vind ik Easyjet altijd prima, fijner dan Ryanair.

Ryanair zou ik sowieso niet doen, want zij vliegen alleen naar Londen Stansted (en vanuit Eindhoven ipv Schiphol).


Kijk, Thailand weet ik misschien niet zoveel vanaf, maar hier kan ik je zeker wel mee helpen :razz:
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 10:33

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Marin schreef:Ik lees dat je graag naar Windsor wilt. Dat ligt net ten westen van Londen, dus dan kun je het beste op London Heathrow vliegen, dat ligt er het meest dichtbij. Dat is wel een luchthaven waar meer de wat duurdere luchtvaartmaatschappijen op vliegen en niet persé de lowcost. Als je dat wilt, kun je beter naar Gatwick vliegen, dat ligt iets zuidelijker maar nog wel aan de westelijke kant. Ik zou niet op Luton of zeker niet Stansted vliegen als je naar Windsor wilt, want dan moet je de stad door (of om heen) om er te komen.

Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar de KLM heeft nu kofferpakkers, aanbiedingen voor binnen Europa. Londen Heathrow is daar voor EUR 117, voor vertrek tussen 15 april en 30 juni. Je kunt tot 30 maart boeken en de prijs is afhankelijk van de beschikbaarheid (dat betekent dat het kán zijn dat die prijs op sommige data al is uitverkocht).

Easyjet vliegt niet op Heathrow maar op Gatwick. Iets minder ideaal maar wel goedkoper, alleen kun je je afvragen hoe je dan in Windsor komt en of dat niet dezelfde kosten oplevert. Dan kun je dus ook kiezen voor iets meer comfort en naar Heathrow vliegen. Wel vind ik Easyjet altijd prima, fijner dan Ryanair.

Ryanair zou ik sowieso niet doen, want zij vliegen alleen naar Londen Stansted (en vanuit Eindhoven ipv Schiphol).


Kijk, Thailand weet ik misschien niet zoveel vanaf, maar hier kan ik je zeker wel mee helpen :razz:


Ik hoef niet perse naar Windsor, maar er zitten 3 hotel bij waar we uit kunnen kiezen, 2 in Londen en 1 daar dus. Zoals ik van jou begrijp kunnen we beter naar Londen gaan. Jammer dat Easyjet er niet heen vliegt. Het moet wel zo goedkoop mogelijk, want de hotelbon is een cadeau dus willen we er niet teveel bij leggen.
Is Gatwick dichtbij Windsor? Vliegt Easyjet, Ryanair en meer van die goedkope daar op?

We willen misschien in mei/juni. Ik vind € 117,00 te duur. Is dat een retour voor beide?
Wat vind je fijner aan Easyjet dan Ryanair? Doen zij niet zo moeilijk qua afmeting van je bagage ed?

Als we met Easyjet gaan, is dat dichtbij Londen?

Dat Ryanair alleen op Londen Stansted vliegt vanuit Eindhoven is opzich niet erg. Hoeveel vliegvelden zijn er dan in Londen? Waarom vliegen die goedkope maatschappijen niet gewoon op Londen zelf? Of wel?

Fijn idd dat er zo iemand als jij hier is en Thailand daar heb ik de anderen weer voor ;).
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 27 Mrt 2015 12:13

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Misschien heb je wat een deze site: http://londenbezoeken.nl/vliegvelden-londen/

Voor goedkope vluchten zou ik weer even op Skyscanner kijken en je kan dan invullen van Nederland naar Londen (alle vliegvelden) en vervolgens geen datum invoeren, maar kiezen voor de gehele maand mei (of juni), Dan zie je wanneer vliegen het goedkoopste is en naar welk vliegveld dat dan is.

Ik ben zelf nooit in Windsor geweest, maar als je man nog nooit in Engeland is geweest dan zou ik voor een hotel in Londen zelf kiezen.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 13:26

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Dank je. Londen zelf lijkt me ook leuker, toegankelijker denk ik mbt winkelen en restaurants.
<<

Anoniem119

Bericht 27 Mrt 2015 14:59

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Windsor is natuurlijk maar een klein plaatsje, met een groot kasteel. Ik zou zelf eerder naar Londen gaan. Maar als je leuke hotels met die bon kan boeken voor Windsor kan je dat iig overwegen. Zijn er ook hotels in London met die bon?
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2015 16:02

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

2 in Londen, 1 in Windsor.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2015 18:58

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Op welke van de 8 (als ik het goed heb gezien) moet ik landen als we naar Londen willen? Of kan ik dat het beste aan het gekozen hotel of de organisatie van de bon vragan? Wist niet dat er zoveel bestaan.

Zit nu een beetje te zoeken en heb op alle vliegvelden in Londen geselecteerd. Het is nog best prijzig zeg, wellicht is de trein zoals iemand zei goedkoper.

Als voorbeeld had ik vertrek op 15-5 genomen en de 16e terug, gewoon om te zien als we echt 1 nacht zouden gaan. Bij vertrek je 18.50 en kom je ook 18.50 aan dit omdat ze geen zomer - en wintertijd hebben (moeten wij ook hebben).
Bij weer een andere kom je 9.55 aan wéér een andere 8.50. De prijzen varieren van € 77,51 tot € 100,62 dat zijn mag ik hopen 2 retours.

Met de trein duurt het 5.48 uur. Vertrek 15-5 terug 16-5 is € 59,00 retour voor 1 persoon.
<<

Anoniem107

Bericht 28 Mrt 2015 19:56

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Ik denk dat die prijzen er persoon zijn, ik zat toevallig laatst bij EasyJet voor onszelf te kijken en kwam ook op zoiets uit. Vind het op zich niet zo heel schrikbarend duur. Met de trein ga je dat volgens mij niet redden.

Op www.actievandedag.nl heb je trouwens regelmatig dagtrips naar Londen staan voor €40 per persoon. Dat is dan maar één dagje, maar daar zit dan wel de reis (per bus en ferry), rondrit door de stad en 7 uur vrije tijd om te besteden bij in. Wel vermoeiend denk ik, want je vertrekt midden in de nacht, maar vast erg leuk om de stad even te 'proeven'.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2015 23:01

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Dank je voor de tip, maar ik heb een bon voor een overnachting vandaar.
<<

Anoniem107

Bericht 28 Mrt 2015 23:11

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Ohja, da's waar, dat had ik wel gelezen haha.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Mrt 2015 23:25

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

caribbeanlover schreef:Op welke van de 8 (als ik het goed heb gezien) moet ik landen als we naar Londen willen? Of kan ik dat het beste aan het gekozen hotel of de organisatie van de bon vragan? Wist niet dat er zoveel bestaan.


Bedoel je 8 luchthavens? Ik ken er maar 5: Heathrow, Stansted, Luton, Gatwick en City.

Waar je heen vliegt hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf waar je een hotel boekt. Zit je in het noorden, is een vliegveld in het zuiden super onhandig, en vice versa.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2015 23:37

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Bedoelde idd 7 en allemaal in Londen. Op Easyjet staan de volgende als ik Londen intoets.

1= Londen
2= Heatrow
3= City
4= Gatwick
5= Stansted
6= Luton
7= Southend

Snap er niks van.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 28 Mrt 2015 23:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Mrt 2015 23:38

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Welke drie andere had je dan gevonden?
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2015 02:30

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Als we met de bon van 15 op 16-5 zouden gaan en dan nog 1 nacht extra dus 16 op 17 dan kost die nacht extra 243 pond dus € 331,97! :omg:

Dit ging even om 1 van de 2 hotels in Londen wat een beetje kauwe kak is.De andere daar weet ik het nog niet van, maar oogt wat mooier/leuker en is in een oude kazerne. Die andere is van de 16 op de 17e niet vrij dus heb even een weekend eerder gepakt. De goedkoopste kamer voor 1 nacht extra is € 191.21. Denk dat we het gewoon bij 1 houden aangezien er anders er sowieso kosten bij komen denk aan eten, een ijsje en/of drinken tussendoor.

Of we gaan 1 nacht daarheen van een hotel naar keuze van de bon en daarna naar een andere héél erg goedkoop shitty hotel.
Dus wie heeft er nog tips?
Géén ''ik geef er 1 trap tegen en het ligt uit elkaar'' hotel aub en géén waar je je badkamer moet delen!

Eigenlijk kunnen we het beter verzilveren door naar Maastricht te gaan wat ik al op het oog had en dan mag de hond ook mee.


Dat betekend dat hotels dmv aan zo'n bon mee te werken verlies erop maken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Mrt 2015 05:04

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Persoonlijk zal ik niet van hotel willen wisselen. Loop je toch weer te sjouwen met bagage. Moet je weer inchecken (een stuk later dan je uitcheck elders).

Dus ga dan 1 nacht, neem de trein, en lekker genieten van de stad :ja:
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2015 13:23

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Ik vind 1 nacht extra in 1 van die 2 hotels in Londen (we kiezen dan wel voor Londen) veels te duur. Dan maar naar een ander hotel voor de 2e nacht, gewoon 1 nacht of anders 1 nacht in Nederland.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2015 15:11

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

We hebben net besloten om niet te gaan omdat het eigenlijk te duur is voor 1 nacht. We zoeken een leuk hotel hier eventueel in Belgie.

Bedankt voor jullie hulp iig. :thumbup:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Mrt 2015 17:14

Re: Waar boek ik goedkope vluchten naar Engeland?

Goede keuze!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers