Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV irritaties..

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 27 Mrt 2015 11:29

Re: TV irritaties..

Chantal Janzsen, door haar heb ik nu een hekel aan zwitsal :thumbdown:
december 2016
juli 2019
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 27 Mrt 2015 14:06

Re: TV irritaties..

Bazinga schreef:Oh god die John... ik blijf altijd kijken, maar da's meer omdat 't als een ongeluk is; ik wíl wel wegkijken maar 't lukt gewoon niet.

"En dan denk je natuurlijk, Johnny, wat ben je aan het doen? Nou, dat zal ik je zeggen, Johnnyboy bereidt een eendje! En niet zomaar een eendje! Nee, dit is een Frans eendje, met uien, bereid op de jedecoupClow - jeteflouppeFli-manier!"


Haha!!!! Ik vind hem juist wel leuk! ik vind die Italiaan verachrrrrrikkelijk!! Zo zogenaamf grappig Ijn. Bah!!

van kindertv vind ik Igam Ogam echt een egoistisch klote kind. Ik snap het echt niet, wat is het doel van dat filmpje? kinderen leren dat ze absoluut geen rekening hoeven te houden met de ander? Hoe ze haar tijger elke dag weer van de trap sleurt terwijl die schreeuwt van de pijn... :palm:
<<

Anoniem140

Bericht 27 Mrt 2015 14:35

Re: TV irritaties..

Alles wat jullie zoal opnoemen, en daar komt de nagesynchroniseerde sh*t bij op Nickelodeon. VRESELIJK.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Mrt 2015 18:47

Re: TV irritaties..

Bazinga schreef:Oh god die John... ik blijf altijd kijken, maar da's meer omdat 't als een ongeluk is; ik wíl wel wegkijken maar 't lukt gewoon niet.

"En dan denk je natuurlijk, Johnny, wat ben je aan het doen? Nou, dat zal ik je zeggen, Johnnyboy bereidt een eendje! En niet zomaar een eendje! Nee, dit is een Frans eendje, met uien, bereid op de jedecoupClow - jeteflouppeFli-manier!"



Komt Regine Philange ook langs? :thumbup:
<<

Anoniem170

Bericht 29 Mrt 2015 20:42

Re: TV irritaties..

1 van die weermannen op nos journaal. Hij praat echt als een enorme boer, ik snap echt niet dat hij eens wat aan zn spraak doet.
Ennuh ja trekt du reguh naar het zuiduh

Ik vind op het nosjournaal, moet je gewoon abn spreken.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 06:44

Re: TV irritaties..

Gijs. schreef:Ik vind het irritant om Humberto elke avond 'goedenavund' te horen zeggen. Ik probeer altijd gauw weg te zappen

Dat doen alle Surinamers! Gekke mensen.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2015 06:48

Re: TV irritaties..

Die reclame. "Twinkle twinkle little star!!!"
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 30 Mrt 2015 19:59

Re: TV irritaties..

Heel irritante reclame inderdaad. En ik denk elke keer dat het een slechte kopie is van een scene uit Love Actually.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 31 Mrt 2015 00:36

Re: TV irritaties..

Mijn nekharen gaan recht overeind staan bij Lucille Werner en Nicolette van Dam. Vind ze allebei zo verschrikkelijk overdreven... ik zap altijd héél snel weg!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 31 Mrt 2015 07:50

Re: TV irritaties..

Ik vind Paul de Leeuw echt de meest verschrikkelijke persoon op TV.. Als ik zijn hoofd zie dan zap ik ook zo snel mogelijk weg.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2015 08:20

Re: TV irritaties..

Fjell schreef:Ik vind Paul de Leeuw echt de meest verschrikkelijke persoon op TV.. Als ik zijn hoofd zie dan zap ik ook zo snel mogelijk weg.

Same here. Vreselijke vent.
<<

Anoniem123

Bericht 31 Mrt 2015 17:58

Re: TV irritaties..

Niekske schreef:Chantal Janzsen, door haar heb ik nu een hekel aan zwitsal :thumbdown:


ik vind dat sowieso een foute reclame. Bij zwitsal denk ik aan zachte, kleine, lieve baby's. Niet aan lekkere moeders :palm:
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2015 18:49

Re: TV irritaties..

Cotton schreef:
Fjell schreef:Ik vind Paul de Leeuw echt de meest verschrikkelijke persoon op TV.. Als ik zijn hoofd zie dan zap ik ook zo snel mogelijk weg.

Same here. Vreselijke vent.


Ja ik ook. Die vent heeft zo geen humor en als hij zijn mond open doet krijg ik de rillingen.

En die reclame van Twinkle little Star echt brrr zo irritant!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 01 Apr 2015 10:21

Re: TV irritaties..

Carrie schreef:Die reclame. "Twinkle twinkle little star!!!"

Ik ook, zo schel en hard! Mijn zoontje werd er laatst wakker van en begon te huilen.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers