Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Complimenten

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mrt 2015 19:24

Re: Complimenten

Waarom zou hij je minder complimenteren omdat hij denkt dat je al supertevreden bent met jezelf? Komt op mij wat raar over, alsof hij vindt dat dat wel wat minder kan of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mrt 2015 19:25

Re: Complimenten

O, ik lees nu dat je het terug ook niet doet. Aparte benadering, elkaar "vooral niet teveel veren in de reet steken". Alsof je zo bang bent dat de ander naast zijn schoenen gaat lopen als jij iets liefs zeg.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 26 Mrt 2015 19:30

Re: Complimenten

Haha ja, de ander zou zich eens gewaardeerd voelen. Nee, dat is natuurlijk niet de bedoeling in een relatie. :laughcry:
<<

Anoniem114

Bericht 26 Mrt 2015 20:00

Re: Complimenten

Nouja, wij hebben ook geen complimenten nodig om ons gewaardeerd te voelen. Weet niet of ik 't kan uitleggen, maar bij ons worden complimenten niet echt verbaal geuit, maar door een onverwachte kus of knuffel, een aanraking of een glimlach. Een relatie hoeft niet gelijk verstoord te zijn doordat er niet (genoeg) verbaal gecomplimenteerd wordt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mrt 2015 20:02

Re: Complimenten

Nee, klopt, maar als je het hebt over "elkaar vooral niet teveel veren in de reet steken" dan vind ik dat wel een meer negatieve lading hebben dan gewoon niet zoveel complimenten geven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Mrt 2015 09:23

Re: Complimenten

Mijn vriend geeft een compliment als hij het echt meent, en echt iets heel goed/mooi/leuk vindt. Dat maakt dat ik niet super vaak complimenten krijg, maar als ik ze krijg, dan weet ik dat het echt heel leuk is!
Ik geef mijn vriend wat vaker complimenten. En ik geef aan andere bijvoorbeeld ook wel complimenten om ze zich beter te laten voelen. Zo ging mijn zwanger pas geleden stappen, dat was een tijdje geleden. En toen zij ik even bewust dat hij er goed uitzag of leuk was aangekleed, zodat hij hopelijk met wat meer zelfvertrouwen weg gaan.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 27 Mrt 2015 13:04

Re: Complimenten

June en Susan, jullie vatten mijn laatste zin verkeerd op. Ik noemde bij wijze van voorbeeld twee uitersten. Dat zegt niet dat daar geen balans tussen bestaat - sterker nog, ik vind juist dat het daar tussen in zou moeten zitten. Ik heb nergens gezegd dat een van die twee uitersten op mij/ons van toepassing is.

Verder denk ik dat wij allebei gewoon niet zo complimenteus zijn. Ik geef vrouwen soms complimenten over hun nieuwe kapsel of over een nieuw kledingstuk, maar ik geef eigenlijk zelden complimenten over het totaalplaatje. Ik zeg nooit 'Wat zie je er goed uit vandaag'. Zonde eigenlijk, want het is een leuk compliment om te geven (en ontvangen natuurlijk). De laatste keer dat ik een man over iets dat betrekking heeft tot z'n fysieke verschijning heb gecomplimenteerd, kan ik me niet eens herinneren. Het zit gewoon niet zo in m'n natuur, denk ik.
Wel geef ik regelmatig mensen complimenten over hoe ze dingen op hun werk of in hun privéleven hebben aangepakt - dat dan weer wel.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 29 Mrt 2015 00:54

Re: Complimenten

Jawel alleen niet overdreven enzo

Gewoon normaal
Zoon *
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 29 Mrt 2015 01:35

Re: Complimenten

Mijn vriend zegt elke dag dat hij mij een mooi meisje vindt en elke dag kan hij het niet nalaten om mij te zeggen dat hij trots op mij is. Hij is sowieso elke dag complimenteus om de kleine dingen. Lekker gekookt, huis leuk aangekleed, jezelf leuk aangekleed, leuke schoenen, goed opgelost etc.

Hij heeft ook genoeg commentaar, maar dat mag als je zoveel complimenten uitdeelt. ;)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Mrt 2015 07:12

Re: Complimenten

Hè je bent er weer!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem94

Bericht 31 Mrt 2015 14:45

Re: Complimenten

Wij geven elkaar regelmatig een compliment. Dat kan over van alles zijn. Ik vind dat wel prettig.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers