Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marco Borsato - Symphonica in Rosso

<<

Anoniem149

Bericht 28 Okt 2015 16:48

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Veel plezier meiden! Ik zou nog wel eens willen haha.
<<

Marriedgirl

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 31 Okt 2015 14:07

Bericht 31 Okt 2015 14:10

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Ik heb vandaag kaarten in vak 111 weten te bemachtigen dus heel mooi plekje! Alleen wel via topticketshop en ik las veel goede reviews maar ook beangstigende...heeft iemand toevallig ook kaarten via deze ticketshop besteld en is al geweest?
<<

Anoniem281

Bericht 31 Okt 2015 15:35

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Oei ik zou ook niet zo snel tickets kopen bij een niet erkend verkooppunt.. Maar ik weet niet of de tickets perse nep zijn of dat je alleen bent opgelicht qua prijs. Was je veel meer kwijt dan de gangbare prijs? Want dat is wat veel van die bedrijven doen; veel tickets opkopen en verkopen tegen woekerprijzen.
<<

Marriedgirl

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 31 Okt 2015 14:07

Bericht 31 Okt 2015 15:37

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Ja de prijzen waren fors, maar dat heb ik zelf overwogen en besloten te doen omdat ik er graag bij wil zijn. Er staat ook op de site dat ze kaarten opkopen van mensen die verhinderd zijn etc, en veel reviews zijn uitstekend. Ik zit alleen wel met een steen in m'n maag nu het toch een beetje spannend wordt. Ik heb 2 kaarten voor 3 maart besteld.
<<

Anoniem281

Bericht 31 Okt 2015 15:39

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Oké ja lastig te zeggen, omdat ik geen ervaring met 't bedrijf heb, maar misschien heb je idd 'slechts' teveel betaald! Een vriendin van mij heeft via MP een hardticket gekocht voor Linkin Park. Mijn ticket kostte 57 euro, die van haar 100... Plus de verzendkosten en eeuwige dank voor Lejow, die 'm heeft opgehaald en verstuurd naar ons ;) Dus op zich is teveel betalen idd gewoon een keus en sommige hebben 't er absoluut voor over natuurlijk! Dat snap ik wel, hoor.
<<

Marriedgirl

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 31 Okt 2015 14:07

Bericht 31 Okt 2015 15:49

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Ja ik ga weinig naar concerten ivm drukte, werk, gezin. Dus de prijs was bijzaak, ik ben alleen al door het dolle heen als ik aan deze avond denk! Naja, de voorwaarden van deze site zien er goed uit en heel veel positieve reviews, ik wacht het gewoon af! Maat mocht iemand hier ervaring hebben, hoor ik het graag!
<<

Anoniem149

Bericht 31 Okt 2015 16:20

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Maar er is vandaag toch een nieuw concert de verkoop in gegaan? Of was die ook alweer zo snel uitverkocht?
<<

Marriedgirl

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 31 Okt 2015 14:07

Bericht 31 Okt 2015 18:55

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Via ticketmaster waren er alleen nog plekken in de 2e ring en dan niet echt de beste dus volgensmij is verder alles ook uitverkocht of opgekocht. Ticketmaster verwijst de site van Symphonica naar, maar ik ben verder gaan kijken omdat ik betere plekken wilde.
<<

Anoniem149

Bericht 31 Okt 2015 19:23

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Oké op die manier. Dan loop je inderdaad wel risico. Hopen op het beste dan maar!
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 31 Okt 2015 23:43

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Wij gaan morgen. Zo'n zin in!

Weet iemand hoe het met parkeren zit?
Is dat goed te doen? Zag dat het €12 was tijdens evenementen en concerten. Maar is het kwa drukte goed te doen?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 31 Okt 2015 23:53

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Normaal gesproken is parkeren wel te doen (als er niet ook nog een voetbalwedstrijd is). Ik zou gewoon lekker op tijd heen gaan, er zijn genoeg eettentjes/barretjes in de omgeving. Oh, en parkeer je auto naast de uitgang dan voorkom je een half uur stil staan in de garage na afloop :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 01 Nov 2015 17:24

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Beetje laat denk ik nu iniminie voor jou, maar parkeren was oke. Duurt wel gewoon even voor je allemaal weg kan rijden. MAar wij hadden ook dat er een voetbalwedstrijd was en ook iets in de HMH, het was dus heeeeeel druk.

Maar het concert vond ik heel gaaf!
Laatst gewijzigd door Studiebol op 01 Nov 2015 18:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
:heart: :heart: 2011
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 01 Nov 2015 17:47

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Ik ben gisteren geweest en heb van elk moment genoten. Ik vond het een onwijs gave show!
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 03 Nov 2015 22:44

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Ik ben de 24e geweest en vond het heel gaaf. Helaas vond ik het op een gegeven moment veel te warm binnen en had ik het gevoel flauw te gaan vallen, we zijn toen even de zaal uitgegaan. Jammer dat we daarna ergens helemaal aan de zijkant stonden.

We stonden onder de Arena geparkeerd en zijn iets eerder weggegaan, we konden meteen wegrijden.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 19 Nov 2015 17:14

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

Ik en mijn vriend zijn 23 oktober geweest, vond het erg mooi. Hij was weer in topvorm. Heb wel veel gehuild :redface:, volgens wel tijdens 6 nrs ofzo... als ik eenmaal bezig ben haha. Mijn vriend merkte het pas op het eind op en vroeg: 'waarom huil je?'. Haha mannen ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 20 Nov 2015 18:46

Re: Marco Borsato - Symphonica in Rosso

23 oktober aanwezig geweest. Wat was het een super avond! Op momenten mee staan zingen en op andere momenten stil met kippenvel op mijn stoel gezeten met stiekem een paar tranen in mijn ogen. Ontzettend gaaf!

Het probleem van parkeren hadden wij niet omdat we met trein waren, maar deze zat stampvol tot utrecht.
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers