Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama mazzeldagen

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Mrt 2015 00:46

Mama mazzeldagen

Zelf ontvang ik geen folders en zie ik ook weinig reclame maar zag dat de mmd dinsdag weer beginnen. Dus ga deze week denk ik maar alle basics inslaan en dat wat we nodig hebben.
2015 💙
<<

Anoniem148

Bericht 24 Mrt 2015 01:06

Re: Mama mazzeldagen

Wij willen dan kijken voor een kinderstoel. Is dat dan echt goedkoper?
En welke bevalt? lees Veel over de tripp trapp stoel maar is die echt zo fijn en het geld waard?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 24 Mrt 2015 03:34

Re: Mama mazzeldagen

Dandelion schreef:En welke bevalt? lees Veel over de tripp trapp stoel maar is die echt zo fijn en het geld waard?
Sommigen zweren erbij, maar wij gebruiken al drie jaar met veel plezier de goedkoopste van de Ikea. Ik heb de TrippTrapp een paar keer gebruikt bij een vriendin en veel andere kinderstoelen in restaurants, maar ik vind serieus die van de Ikea het fijnst.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Mrt 2015 06:44

Re: Mama mazzeldagen

Wij kunnen van een collega een babyinzet voor de Tripp Trapp lenen, dat was wel een extra reden. Oh, en we krijgen de Tripp Trapp van vriends oma als kado haha :) Maar wij hebben er allebei iig heel veel zin in dat baby gewoon al bij wijze van aan tafel kan in dat ding vanaf dag 0!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 24 Mrt 2015 07:19

Re: Mama mazzeldagen

Zora schreef:Maar wij hebben er allebei iig heel veel zin in dat baby gewoon al bij wijze van aan tafel kan in dat ding vanaf dag 0!
Dát lijkt me inderdaad wel een groot voordeel dat baby er gewoon gezellig bij kan i.p.v. op de grond in de wipstoel.
<<

Anoniem123

Bericht 24 Mrt 2015 07:43

Re: Mama mazzeldagen

Het schijnt dat ze de prijzen voor de mama mazzeldagen express omhoog gooien. Zodat je eigenlijk helemaal niet veel goedkoper uit bent als een paar weken voor en na de mama mazzeldagen.
<<

Anoniem236

Bericht 24 Mrt 2015 08:33

Re: Mama mazzeldagen

Ik heb even vergeleken, vind het toch wel een leuke materie om uit te zoeken wat Sarah zegt.

De producten die je wilt moet je gewoon goed vergelijken. Bijvoorbeeld een Tripptrapp kinderstoel met babyset is bij de babydump 2,50 goedkoper dan bij Prenatal met de mazzeldagen.

Maar bijvoorbeeld een complete maxi cosi mura 4, is bij prenatal stukken goedkoper naar verhouding. Dus ik denk echt kijken wat je nodig hebt en wilt, en dan gaan vergelijken met andere babyzaken.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Mrt 2015 09:48

Re: Mama mazzeldagen

Elk jaar ga ik weer heen en elk jaar valt het zo tegen.
Maar het is wel even de moeite waard om te kijken voor je toch? En van tevoren goed kijken hoe duur de stoel anders is, dan zie je wel of je een leuke korting hebt of niet.
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Mrt 2015 11:23

Re: Mama mazzeldagen

Lonely Goatherd schreef:
Zora schreef:Maar wij hebben er allebei iig heel veel zin in dat baby gewoon al bij wijze van aan tafel kan in dat ding vanaf dag 0!
Dát lijkt me inderdaad wel een groot voordeel dat baby er gewoon gezellig bij kan i.p.v. op de grond in de wipstoel.


ja dat hoor ik van iedereen idd. Of dat de wipstoel zo pontificaal op tafel staat... Dit is veel leuker!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 24 Mrt 2015 11:40

Re: Mama mazzeldagen

Volgens mij past de babydump ook de prijzen aan wanneer er ergens aanbiedingen zijn, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb al regelmatig als een aanbieding bij prenatal uitverkocht was, hetzelfde voor dezelfde prijs bij babydump gekocht.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Mrt 2015 12:20

Re: Mama mazzeldagen

SarahKey schreef:Het schijnt dat ze de prijzen voor de mama mazzeldagen express omhoog gooien. Zodat je eigenlijk helemaal niet veel goedkoper uit bent als een paar weken voor en na de mama mazzeldagen.

Dit is niet waar hoor. Tenminste, ik heb jaren bij Prénatal gewerkt en in mijn tijd gebeurde dat niet. Je kreeg gewoon 20% korting op de normale prijs.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 24 Mrt 2015 13:23

Re: Mama mazzeldagen

Wij hebben er toentertijd ook wel wat dingen gekocht die anders duurder waren, maar goed opletten moet je wel. Want ik keek net even voor een autostoel voor de jongste, maar hun aanbiedingsprijs is nog duurder dan bij een andere winkel de gewone prijs.
Verder moet je je er wel op instellen dat het erg druk is. Mijn man wil er nooit weer heen. Toen stond er een rij tot halverwege de winkel, waar we 3 kwartier voor de kassa hebben moeten wachten.
<<

Anoniem148

Bericht 24 Mrt 2015 14:22

Re: Mama mazzeldagen

Las dat het ook via Internet kan?
Ik ga even kijken op Internet wat de prijzen zijn. Dank je!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Mrt 2015 14:33

Re: Mama mazzeldagen

Die dingen waar ik naar heb gekeken zijn echt goedkoper dan normaal.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 24 Mrt 2015 14:39

Re: Mama mazzeldagen

De TrippTrapp kost bijde Babydump 129 euro tegen 135 euro bij Prenatal. Bij de Babydump is de setprijs nu 169 euro. Je betaalt dan dus 40 euro voor de babyset.

Ik had juist gewacht op de MammaMazzel dagen met het bestellen van een kinderstoel (in september hadden ze ook een goede aanbieding van Stokke), maar ik heb hem dus uiteindelijk gisteren bij de Babydump besteld.

Edit: ik zie trouwens nu dat ze de prijs van de TrippTrapp hebben aangepast naar 129 euro. In de folder staat nog 135 euro. Ze konden natuurlijk niet achterblijven ten opzichte van de Babydump..
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 24 Mrt 2015 15:51

Re: Mama mazzeldagen

Vanmorgen bij prenatal (Zwolle) geweest voor maxi cosi rodi .
Deze was bij baby-dump voor €118,15 en bij prenatal voor€125,-
Dit heb ik aangegeven bij prenatal en toen kreeg ik de autostoel voor €118,- mee.
Dus is iets ergens anders goedkoper gewoon aangeven. Het kan zijn dat ze de prijs dan aanpassen.
Ik zag net dat ze op de website de prijs nu ook hebben aangepast.

Ook de trip trapp was €129,- en met babyset €169,

druk was het niet vanmorgen. Ik was direct aan de beurt bij de kassa.
Voor mij een echte mazzeldag :smile:
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Anoniem129

Bericht 24 Mrt 2015 16:57

Re: Mama mazzeldagen

Ik ga denk donderdag even kijken, bij ons in het centrum zit een klein prenatal dus geen idee wat daar is!

Minx de basics hebben ze bij de hema ook, daar heb je vaak online 20% korting en dan is het volgens mij goedkoper dan bij prenatal!
<<

Anoniem96

Bericht 24 Mrt 2015 17:30

Re: Mama mazzeldagen

Ik heb vanochtend 2 keer de maxi cosi autostoeltje priori sps groep 1 bestelt 84 euro per stuk.
Overal is hij 99 euro.
1 voor bij ons en mijn schoonouders die vaak oppassen.

Ik hoop dat hij een beetje fijn is dat vind ik altijd een gok.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Mrt 2015 17:50

Re: Mama mazzeldagen

Met de code "mazzel" krijg je nog 10%korting op dingen die niet in de aanbieding zijn.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Mrt 2015 18:53

Re: Mama mazzeldagen

Lien schreef:Ik ga denk donderdag even kijken, bij ons in het centrum zit een klein prenatal dus geen idee wat daar is!

Minx de basics hebben ze bij de hema ook, daar heb je vaak online 20% korting en dan is het volgens mij goedkoper dan bij prenatal!


Voor een aantal dingen maakt dat niet zo veel uit, die had ik al vergeleken met de Hema omdat ik daar ook een beetje van uit ging dat Hema goedkoper zou zijn. En op zich is de actie er nu en van de Hema moet je maar afvragen wanneer die weer komt :)
2015 💙
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 24 Mrt 2015 18:57

Re: Mama mazzeldagen

Zora schreef:
Lonely Goatherd schreef:
Zora schreef:Maar wij hebben er allebei iig heel veel zin in dat baby gewoon al bij wijze van aan tafel kan in dat ding vanaf dag 0!
Dát lijkt me inderdaad wel een groot voordeel dat baby er gewoon gezellig bij kan i.p.v. op de grond in de wipstoel.


ja dat hoor ik van iedereen idd. Of dat de wipstoel zo pontificaal op tafel staat... Dit is veel leuker!

Wij gebruiken hem regelmatig echt zo fijn dat hij lekker bij ons aan tafel kan zitten. Vind een wipstoel op tafel persoonlijk echt helemaal niets dus dit is ideaal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem129

Bericht 24 Mrt 2015 19:08

Re: Mama mazzeldagen

Minx schreef:
Lien schreef:Ik ga denk donderdag even kijken, bij ons in het centrum zit een klein prenatal dus geen idee wat daar is!

Minx de basics hebben ze bij de hema ook, daar heb je vaak online 20% korting en dan is het volgens mij goedkoper dan bij prenatal!


Voor een aantal dingen maakt dat niet zo veel uit, die had ik al vergeleken met de Hema omdat ik daar ook een beetje van uit ging dat Hema goedkoper zou zijn. En op zich is de actie er nu en van de Hema moet je maar afvragen wanneer die weer komt :)


Dan heb ik niets gezegd haha! Ik ben ook nog niet toe aan kopen misschien dat idk dat daarom denk!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 24 Mrt 2015 19:21

Re: Mama mazzeldagen

SarahKey schreef:Het schijnt dat ze de prijzen voor de mama mazzeldagen express omhoog gooien. Zodat je eigenlijk helemaal niet veel goedkoper uit bent als een paar weken voor en na de mama mazzeldagen.


Die ervaring heb ik ook. Ik wou 3 jaar geleden een kolf halen, prijzen in de gaten gehouden en kolf was duurder tijdens die dagen als daarvoor en daarna. Uiteindelijk bij de babydump geslaagd.
Ik haal er niets meer tijdens de aanbiedingen, gewoon goed speuren naar andere prijzen. Scheelt me vaak meer :)
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem148

Bericht 26 Mrt 2015 18:40

Re: Mama mazzeldagen

Ik wilde een isofix, de prijs bij babydump is hetzelfde als prenatal. Alleen bij babydump kun je met een code lepeltjes en een rompertje krijgen.

de tripptrapp stoel heeft geen tafelblad toch? Dat wilde ik eigenlijk wel. Iemand een idee welke stoel dan fijn is?
<<

Anoniem125

Bericht 26 Mrt 2015 18:43

Re: Mama mazzeldagen

Alleen mama heeft mazzel, of mag papa ook mee profiteren? :no:
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers