Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarverfvraagje

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 22 Mrt 2015 19:35

Haarverfvraagje

Ik heb laatst in een stomme opwelling mijn middenblonde haar donkerbruin laten verven (kleurspoeling, maar kapster zei dat je ook dat er echt niet uitwast en je dus uitgroei gaat zien, alleen iets minder heftig dan met verf). Nou wil ik weer terug naar mijn eigen kleur. De kapster vertelde mij dat je dan moet laten ontkleuren en dan weer in je eigen kleur verven. Dit liet ze allemaal redelijk makkelijk lijken maar als ik even google lijkt dat tegen te vallen en gaat dan je haar helemaal naar de klote. Is dat zo? En wat is dan de beste manier om geleidelijk terug te gaan naar mijn eigen kleur zonder dat je al te erge uitgroei ziet?
<<

Anoniem185

Bericht 22 Mrt 2015 19:43

Re: Haarverfvraagje

Ik gebruik gewoon echte verf een paar tinten donkerder dan mijn eigen haarkleur. Echte uitgroei zie je eigenlijk bijna niet, en zo wel dan verf ik weer (nu heb ik het idee dat mijn huidige 'verf' meer als spoeling pakt). Als je echt terug wil naar je eigen haarkleur, kun je het beste gewoon steeds spoelingen nemen. Ik heb daarbij écht niet dat je uitgroei blijft zien. Soms in de eerste weken (als je haar wel gegroeid is maar je spoeling er nog niet uit), maar als je dus een hele tijd spoelingen achter elkaar pakt en zo 'ongemerkt' je uitgroei laat bijgroeien... bij mij werkt het zo gewoon.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 22 Mrt 2015 19:45

Re: Haarverfvraagje

Lichter kan toch niet zonder te ontkleuren?
<<

Anoniem185

Bericht 22 Mrt 2015 19:49

Re: Haarverfvraagje

Oh, nee, ik gebruik dus deze methode om mijn donkerdere haar tijdelijk donker te houden maar ongemerkt mijn eigen haarkleur (lichter) dus terug te krijgen door mijn uitgroei te 'camoufleren'. Als mijn haar dan weer terug is bijgegroeid kan ik gewoon stoppen met de spoelingen.

Als je echt in één keer naar lichter wilt is het wel belangrijk om dat door een kapster te laten doen en dan moet je inderdaad gaan ontkleuren. Ik heb wel eens mijn eigen haarkleur geverfd met een lichtere verf dan mijn eigen haarkleur en toen ging ik ook naar een paar tinten lichter, maar daar zal vast ook wel iets ontkleurends in gezeten hebben?
<<

Anoniem288

Bericht 23 Mrt 2015 14:38

Re: Haarverfvraagje

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Mrt 2015 22:06

Re: Haarverfvraagje

Beetje hetzelfde idee als de colour remover is verpulverde vitamine c-tabletten door je shampoo heen en dan lang laten intrekken, heb ik op google gevonden. Ga inderdaad dat maar eerst proberen en als dat niet werkt iets met highlights. Door wat ik op internet lees durf ik het echt niet helemaal ineens te laten ontkleuren.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron