Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomervakantie. Waar ga jij heen?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Mei 2015 19:28

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Gisteren besloten om naar Milaan te gaan en daar via een mooie route naar toe te rijden. Ik wil heel graag de World Expo 2015 bezoeken ivm de speciale landenpaviljoens die daar staan, ik ben gek op architectuur. Ik weet eigenlijk verder niets van die regio dus heb net al een stapel boeken bij de bieb aangevraagd om te kijken wat er in de omgeving allemaal te doen is.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2015 09:22

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij zijn alweer thuis van onze 2 weken Italie. We hebben erg mooi weer gehad!
Als het weer meezit dan gaan we in september nog een weekje naar Bakkeveen daar hebben vrienden een stacaravan.
2014 2016
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 10:03

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij gaan niet op vakantie deze zomer. We zijn natuurlijk in maart/april een maand op Curacao geweest i.v.m. ons huwelijk.

In het najaar willen we nog graag een weekendje naar Gent.

Edit: Ik hoop op een prachtige Nederlandse zomer met tropische temperaturen haha :banaan:
<<

Anoniem114

Bericht 21 Mei 2015 10:04

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

We sparen voor de bruiloft, dus gaan dit jaar een midweek naar de Veluwe en stiekem spaar ik voor een verrassingsweekend Dublin in 't najaar :)
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 21 Mei 2015 12:07

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Sicilië :smile:
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 21 Mei 2015 15:04

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Sugarfall schreef:Sicilië :smile:


Daar ga ik hoogstwaarschijnlijk ook heen dus als je nog tips hebt of straks foto's ik wil ze graag zien !!!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 22 Mei 2015 22:01

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij gaan naar een bruiloft in Polen, Krakow. Waarschijnlijk plakken wr daar een paar dagen aan vast.
Heel misschien willen we nog een weekend of midweek naar Dublin.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 22 Mei 2015 22:21

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Naar Center Parcs Sandur, lekker burgerlijk :)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 22 Mei 2015 22:22

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Oh Maple, die foto's :love:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Jun 2015 23:02

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

rapa nui schreef:Gisteren besloten om naar Milaan te gaan en daar via een mooie route naar toe te rijden. Ik wil heel graag de World Expo 2015 bezoeken ivm de speciale landenpaviljoens die daar staan, ik ben gek op architectuur. Ik weet eigenlijk verder niets van die regio dus heb net al een stapel boeken bij de bieb aangevraagd om te kijken wat er in de omgeving allemaal te doen is.


Ik moet alles nog regelen maar vanmiddag in een opwelling een vakantieplanning bedacht voor een 3-weekse rondreis waar ik nu wel erg enthousiast over ben. Is wel erg gepland en druk (denk ik dat velen dit denken bij het lezen) maar denk dat het in de praktijk wel mee valt en ik wil altijd heel veel zien en doen: Plan is om eerst naar Augsburg (Duitsland) te rijden, de volgende dag een riddertoernooi in Kaltenberg te bezoeken, de volgende dag door naar Milaan. Daar 4 dagen blijven voor de Expo (ik wil er in elk geval 2 dagen naar toe) en de stad zelf. Daarna via Verona naar Grado om daar de volgende dag een luchtshow/vliegshow te bekijken. Van Grado via de grotten van Postojna (Slovenie) naar Ljubljana (overnachten), de volgende dag de Vintgar kloof bekijken en dan Slovenië weer uit om door te rijden naar Graz in Oostenrijk om een dag en avond La Strada (theaterfestival te bezoeken). Daarna van Graz naar Wenen. 4 dagen Wenen inclusief een dagje/dagtrip naar Bratislava (Slowakije) en ik wil graag de stiftkerk in Melk (Oostenrijk) bekijken en volgens mij is dat te combineren met een middeleeuws festival dat er ook net dat weekend is. Dan van Wenen naar Budapest (2 hele dagen) en dan via Dresden (alleen indruk / overnachten / wandeling) naar NL.

Ik ben al eerder in Ljubljana, Wenen en Dresden geweest dus hoef gelukkig niet alles te zien in die paar dagen / dag dat ik in een stad ben.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 08 Jun 2015 12:24

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Maple schreef:Oh, ik wil naar Elafonisi (Kreta), maar daar zijn niet echt hotels in de directe buurt. Wel goed met een huurauto te bereiken, maar ja, vriend en ik hebben beiden geen rijbewijs...

Maar kijk nou :love:

Afbeelding



Afbeelding


Hier ben ik 2 jaar geleden geweest, het is in het echt net zo mooi als op de foto! En het zand heeft een rozige gloed
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 08 Jun 2015 12:27

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij zijn dit jaar in Italië geweest een lang weekend, en net terug uit Griekenland. In september hebben we nog ruim 2 weken vakantie en ik heb gisteren bedacht dat ik weer eens met de auto op vakantie wil. We hebben het altijd zo gezellig onderweg met zn tweetjes! Het plan is nu om naar Kroatië te gaan, en dan verschillende plekken. Ga zo even gauw voordat ik moet werken een boekje halen en dan heb ik voorlopig de tijd om een leuke route uit te stippelen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jun 2015 13:06

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij gaan 3 dagen naar Maastricht in een kasteel.
Afbeelding
<<

Anoniem328

Bericht 10 Jun 2015 10:59

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij gaan eerst een week naar Frankrijk (Ardeche) en de tweede week reizen we door naar de Toscane. De terugweg willen we misschien nog een paar dagen Parijs aandoen, maar dat ligt er een beetje aan of we daar nog zin in hebben.
Ik heb er zo'n vreselijk veel zin in!!
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 11 Jun 2015 04:48

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Denemarken, in een superdeluxe villa. Niets voor ons, meestal trekken we rond op vakantie, maar nu we met vrienden gaan, blijven we eens op 1 plek plakken.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 14 Jun 2015 10:59

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

GeKKiE schreef:Wij gaan deze zomer naar Frankrijk.
Eerst een week naar de Dordogne, in het vakantiehuis van mijn schoonmoeder.
En daarna rijden we door naar een appartement in Saint Maxime, Cote D'azur.
Daar zitten we lekker aan het strand.
En op de terugweg naar huis stoppen we onderweg nog ergens, misschien Parijs of Dyon.


Uiteindelijk heeft mijn vriend 3 weken vakantie ipv 2,5.
Dus we gaan vanuit Saint Maxime nog 3 dagen/2 nachten naar Nice.
En dan nog 3 dagen/2 nachten naar Dijon.
Kan niet wachten!!!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 16 Jun 2015 00:53

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij gaan een week naar Lesbos.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jun 2015 07:57

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

bosjesvrouw schreef:Wij zijn alweer thuis van onze 2 weken Italie. We hebben erg mooi weer gehad!
Als het weer meezit dan gaan we in september nog een weekje naar Bakkeveen daar hebben vrienden een stacaravan.



Leuk! Welke camping? Het hout zeker?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 17 Jun 2015 12:07

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

We zijn dit jaar al naar Sevilla geweest (4 dagen / stedentrip) en een week op Rhodos.
Misschien dat we in het najaar naar Portugal gaan of we maken een cruise.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 17 Jun 2015 13:44

Re: Zomervakantie. Waar ga jij heen?

Wij vertrekken de dag voor J haar verjaardag voor 4 dagen naar Parijs waarvan 2 dagen Disneyland, met haar verjaardag zijn we dus in Disneyland.
We gaan met ons gezin, het gezin van mijn schoonzus (man en 2 kinderen) en mijn andere zwager. Super veel zin in, we gaan wel vaker met het hele 'gezin' van mijn man op vakantie of een weekendje weg en dat is altijd heel gezellig.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers