Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

<<

Anoniem166

Bericht 20 Mrt 2015 14:48

Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Volgens mij hebben meerdere dames hier de Batavus Mambo Deluxe met Yepo kinderzitjes.

Op internet lees ik dat de bagagedrager iets 'geïntegreerds' heeft (duidelijk hè?), waardoor het Yepp kinderzitje er makkelijk op kan. Hoef je dan niet een EasyFit systeem erbij te kopen? Weet iemand dit toevallig?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Mrt 2015 15:12

Re: Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Je hebt twee verschillende versies van het zitje. Een voor op de zadelbuis en een voor rechtstreeks op de bagagedrager, volgens mij heet dat easyfit idd. Er zit een soort vierkantje in jw bagagedrager, daar kan je m in/op vastdraaien

Ook lekker vaag.... ;)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 20 Mrt 2015 16:53

Re: Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Muppetje schreef:Je hebt twee verschillende versies van het zitje. Een voor op de zadelbuis en een voor rechtstreeks op de bagagedrager, volgens mij heet dat easyfit idd. Er zit een soort vierkantje in jw bagagedrager, daar kan je m in/op vastdraaien

Ook lekker vaag.... ;)



Klopt, ik heb de gewone mambo en mijn yepp gaat op het achterrekje, het vastzetten is 30 seconden werk, mijn vriend heeft een batavus rumba en hij heeft ook dat achterrekje. Het uitwisselen van het stoeltje gaat dus heel makkelijk.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem166

Bericht 20 Mrt 2015 17:16

Re: Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Moet ik dat rekje er apart bij kopen of zit die standaard erbij?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Mrt 2015 19:49

Re: Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Sanne schreef:Moet ik dat rekje er apart bij kopen of zit die standaard erbij?

Zit er bij mij standaard op
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 20 Mrt 2015 19:58

Re: Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Oh ik heb ook een batavus mambo, maar wist niet dat dat kon. Eens kijken of dat er bij mij ook op zit en hoe dat dan werkt. Hoewel het niet echt nodig gaat zijn, ik denk dat wij straks gewoon twee achterzitjes hebben.
<<

Anoniem234

Bericht 21 Mrt 2015 19:57

Re: Vraag Yepp achterzitje op Batavus Mambo

Je kan het stoeltje rechtsteeks achterop klemmen Sanne.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jezzie