Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geregistreerd partnerschap

<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 20 Mrt 2015 12:15

Geregistreerd partnerschap

Hey meiden,

Wie van jullie heeft een gp?
Hoe zag jullie dag eruit?
Hebben jullie een bedankje gegeven aan de getuigen/andere mensen die bij de dag aanwezig waren?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem251

Bericht 20 Mrt 2015 13:09

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij zijn op maandagmiddag gratis naar het gemeentehuis gegaan met onze ouders en hebben ze daarna mee uit eten genomen.
<<

Anoniem166

Bericht 20 Mrt 2015 14:50

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij zijn op een gratig ochtend gegaan, met getuigen van de gemeente. Verder helemaal niets.
Mensen weten het vaak ook niet van ons dat we een GP hebben.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Mrt 2015 15:51

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij gingen op de gratis woensdagochtend, met ouders en schoonmoeder. Hebben daarna gebak gegeten bij ons thuis. Verder niets speciaals. Ik was ook 36 weken zwanger toen.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 20 Mrt 2015 20:24

Re: Geregistreerd partnerschap

Emelin schreef:Wij zijn op maandagmiddag gratis naar het gemeentehuis gegaan met onze ouders en hebben ze daarna mee uit eten genomen.

+1
Leven en laten leven
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Mrt 2015 16:03

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij zijn er heen gegaan, getekend en aan het werk gegaan haha, betekent niks voor ons. Met ons trouwen maken we er wel feestje van!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 23 Mrt 2015 14:10

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij zijn ook op de gratis ochtend gegaan en hebben daarna thuis koffie gedronken en taart gegeten met de getuigen, dat was het. Als ik niet net ervoor geopereerd was, waren we nog wel ergens gaan lunchen en had ik me leuk aangekleed, maar nu was ik allang blij dat het niet verplaatst hoefde te worden.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 23 Mrt 2015 16:10

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij zijn ook op een gratis ochtend gegaan! Daarna lekker taart met koffie en 's middags soep met broodjes. Het was een hele fijne dag.

Ik vond het GP heel erg officieel, net als een huwelijk. We waren in de trouwzaal en gaven elkaar echt het ja-woord. Ik had dit helemaal niet zo verwacht en dacht dat we gewoon rond de tafel zouden zitten! haha. Tegenwoordig is het GP ook gelijk getrokken aan het huwelijk.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 02 Apr 2015 20:35

Re: Geregistreerd partnerschap

Wij zijn op een gratis ochtend heen geweest. We hadden alleen 2 getuigen erbij. Die dag zijn mijn man en in heerlijk naar Scheveningen geweest. De avond voor de partnerschap zijn we met de getuigen uit eten geweest.

Net als wat Olivia zegt was het bij ons ook heel officieel. Net als in een huwelijk.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers