Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardag vieren

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 18 Mrt 2015 17:56

Verjaardag vieren

Vieren jullie de verjaardag van jullie kindje met vrienden en familie? Of 1 van de 2? Allemaal tegelijk? Verdeeld iver de dag?
Overdag zijn er 10-15 volwassenen die komen en 9 kindjes. Dit zijn voornamelijk vrienden, en opa/oma/oom.
Eigenlijk wil ik m'n familie nog uitnodigen, maar dat wordt te druk voor m'n huisje (of ik moet hopen op goei weer maar daar kunnen we niet vanuit gaan begin april).
Het zou 'savonds kunnen, vanaf 18.30. E ligt er rond 20uur in. Maar tis niet zeker dat ze om 18.30 al kunnen.
Maar op een andere dag zie ik eigenlijk ook niet echt zitten, omdat ze t natuurlijk ook nog bij ex viert, en vind 3 dagen eigenlijk iets teveel van t goede..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Mrt 2015 18:14

Re: Verjaardag vieren

Wij hebben het in 2 delen gevierd, in de ochtend familie en in de middag vrienden.
Alleen kon van de middag ploeg een kwart alleen in de ochtend, en andersom enz enz.. dus uit eindelijk maakte het nog geen fluit uit.
<<

Patsy

Bericht 18 Mrt 2015 18:19

Re: Verjaardag vieren

Wij hebben vrienden en familie tegelijk laten komen. Iedereen was de hele dag welkom. Het liep lekker achter elkaar aan, dus de hele dag wat visite maar niet gigantisch druk.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 18 Mrt 2015 18:22

Re: Verjaardag vieren

Hoewel ik de ochtend beetje bewust vrij had genomen had dat natuurlijk ook gekunnen.. Maar dan had ik vrienden beter ochtend kunnen doen en familie middag, want die zie ik in de ochtend nog niet komen:)
Maar hou t wel als optie voor volgend jaar

Heel de dag gaat niet, aangezien e nog slaapt 'smiddags.. Daarom dit jaar vanaf 15
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Patsy

Bericht 18 Mrt 2015 18:49

Re: Verjaardag vieren

M slaapt niet echt op vaste tijden. Dus daar heb ik idd geen rekening mee gehouden. Hij slaapt ook vaak maar kort (hooguit 3 kwartier), dus dan ziet hij alle visite sowieso wel.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Mrt 2015 20:52

Re: Verjaardag vieren

eerste verjaardag hebben we vanaf half 4 gevierd voor de familie en iedereen mocht blijven eten,dit deed niet iedereen

op de tweede verjaardag was de groep familie wat kleiner ivm oudere mensen die niet meer konden komen vanwege hun gezondheid,hier zijn we een week later taartjes wezen brengen. Toen hebben we ook wat vrienden met kids gevraagd.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Mrt 2015 23:17

Re: Verjaardag vieren

Iedereen samen dit jaar. Vorig jaar hadden we de dag ervoor vrienden uitgenodigd en op zijn verjaardag zelf familie. Dit jaar hebben we maar heel last-minute (2 dagen vantevoren ofzo) besloten om snel nog enkele vrienden uit te nodigen.
2012 & 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Mrt 2015 08:01

Re: Verjaardag vieren

Mijn zoontje wordt volgende maand 3. Wij doen één middag met de opa's en oma's, mijn zus+man+kind, m'n broertje en m'n schoonzus.
En misschien dat ik nog 1 bevriend stel met hun kindjes vraag. Ik wil het niet te druk maken.

Ik kom trouwens ook nauwelijks op kinderverjaardagen, vind dat een beetje onzinnig buiten familie om.
#teammaple🍁
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Mrt 2015 08:18

Re: Verjaardag vieren

De opa en oma van mijn vriend kwamen s ochtends en de rest kwam 's middags. Toen waren er 10 volwassenen en verder geen kinderen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers