Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ekdom weg bij 3FM

<<

Zero

Bericht 18 Mrt 2015 14:52

Ekdom weg bij 3FM

Ook Gerard gaat er vandoor.

Schiet mij maar lek. Daar gaat mijn favoriete zender....
:palm:

:cry: :cry: :cry: :cry:



Waarom? Ik wil hem helemaal niet missen!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Mrt 2015 14:56

Re: Ekdom weg bij 3FM

Je kan toch altijd je radio eventjes op 2FM zetten als zijn show erop is, of denk ik nu te simpel?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Patsy

Bericht 18 Mrt 2015 15:03

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik vind het ook erg jammer. Dat wordt radio 2 luisteren in de ochtend.

Hoe moet dat nu met Serious Request?
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Mrt 2015 15:23

Re: Ekdom weg bij 3FM

Heel erg jammer!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Mrt 2015 15:31

Re: Ekdom weg bij 3FM

Dat is inderdaad wel erg jammer, van Serious Request. Misschien gaat hij dan wel de Top 2000 (mede) presenteren, dat lijkt me heel leuk, hij weet altijd heel veel over muziek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zero

Bericht 18 Mrt 2015 15:33

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik luister 's ochtends geen muziek en ik ben al helemaal geen zapper. Dat trekt mijn autoradio sowieso niet.
Het was juist zo fijn, een hele rits leuke DJ's achter elkaar... ik hou niet van verandering.

Het Glazen Huis gaat ook heel anders worden >:(
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Mrt 2015 15:34

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ohh ja dat lijkt me leuk Susan! Dat hij de Top 2000 gaat meepresenteren! :)

Ik luister eigenlijk nooit naar Gerard Ekdom, dus ik lig er niet wakker van dat hij naar Radio 2 gaat. Vind het wel leuk, ik wissel nog wel eens tussen Mattie & Wietze op Q-Music en Radio 2, maar ik vond Sander de Heer niet zo leuk. Dus het kan alleen maar beter worden :)

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 18 Mrt 2015 15:38

Re: Ekdom weg bij 3FM

Echt heel jammer!
<<

Anoniem152

Bericht 18 Mrt 2015 15:41

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik vind het dan weer andersom jammer: Sander de Heer, naar wie ik nu elke ochtend luister, gaat weg om plaats te maken voor Gerard.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mrt 2015 15:46

Re: Ekdom weg bij 3FM

Boeeeeeeeee ik ben zwaar in de rouw.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem205

Bericht 18 Mrt 2015 15:49

Re: Ekdom weg bij 3FM

Gaat lekker met 3fm... Coen en Sander gaan ook al weg!
<<

Zero

Bericht 18 Mrt 2015 16:10

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ja echt hoor...


(Waarom is dit eigenlijk verplaatst? Dit is toch gewoon nieuws? Of is Gerard een hobby geworden :') )
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 18 Mrt 2015 16:30

Re: Ekdom weg bij 3FM

Hij is verplaatst omdat ik het meer een showbizz weetje vindt en er ook over radioprogramma's ed wordt gepraat. Net als de showbizzbabytopic etc heb ik hem om die reden in deze pijler geplaatst.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Mrt 2015 16:34

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ja vind het ook super jammer! Maar anders dan bij Coen&Sander (kan echt niet naar 538 luisteren, vind de muziek niet leuk) wil ik best in de ochtend switchen naar radio 2 want ik luister zelden naar Giel in de ochtend.

Vind het wel heel jammer dat nu ook Gerard weg gaat bij 3FM. Als nu Timur en Rámon vertrekken dan weet ik het ook niet meer!
<<

Zero

Bericht 18 Mrt 2015 16:44

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik had deze ook gewoon (weer) echt niet aan zien komen! Timur en Ramon zijn naar mijn idee nog veel te 'jong' bij 3FM om al te vertrekken, maar ik kijk nu nergens meer van op.
Ik gok er op dat die wel naar doordeweeks gaan, maar op welk tijdstip...

Ik vraag me ook af of Domien op zijn plek blijft of misschien ook gaat verschuiven. En of Sander Hogendoorn van het weekend af komt, of misschien toch Barend en Wijnand? (Al luister ik die eigenlijk nooit...)
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Mrt 2015 17:24

Re: Ekdom weg bij 3FM

Carrie schreef:Ja vind het ook super jammer! Maar anders dan bij Coen&Sander (kan echt niet naar 538 luisteren, vind de muziek niet leuk) wil ik best in de ochtend switchen naar radio 2 want ik luister zelden naar Giel in de ochtend.

Vind het wel heel jammer dat nu ook Gerard weg gaat bij 3FM. Als nu Timur en Rámon vertrekken dan weet ik het ook niet meer!


Ik hoop juist dat timur en Ramon weg gaan, wat een prutsers! Domien vind ik wel heel leuk, maar Sander H. Ook niet. Tijd voor nieuwe aanwas denk ik.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Mrt 2015 17:29

Re: Ekdom weg bij 3FM

Prosecco schreef:
Carrie schreef:Ja vind het ook super jammer! Maar anders dan bij Coen&Sander (kan echt niet naar 538 luisteren, vind de muziek niet leuk) wil ik best in de ochtend switchen naar radio 2 want ik luister zelden naar Giel in de ochtend.

Vind het wel heel jammer dat nu ook Gerard weg gaat bij 3FM. Als nu Timur en Rámon vertrekken dan weet ik het ook niet meer!


Ik hoop juist dat timur en Ramon weg gaan, wat een prutsers! Domien vind ik wel heel leuk, maar Sander H. Ook niet. Tijd voor nieuwe aanwas denk ik.


Hahahah echt? Ik vind ze echt grappig! Maar je moet wel van hun humor houden, het is wel een beetje apart ja :smile:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mrt 2015 21:23

Re: Ekdom weg bij 3FM

jammer zeg, al luister ik zelden naar hem maar met serious request is die wel erg leuk.
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Mrt 2015 21:38

Re: Ekdom weg bij 3FM

Voor Serious Request is het wel jammer, maar voor hem zelf misschien ook wel goed om wat anders te gaan doen. Ik vind zijn show toch wel heel erg volgens het boekje, steeds hetzelfde.. Wie weet gaat hij voor Radio 2 wel even heel wat anders doen! Dat zijn toch al de 2 zenders waartussen ik afwissel, dus ik vind het geen punt eigenlijk, haha.

Hoop wel nog steeds dat Timur en Rámon naar de middag gaan!!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mrt 2015 21:40

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik vind Timur en Rámon ook grappig, kan hun humor wel waarderen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 18 Mrt 2015 22:03

Re: Ekdom weg bij 3FM

Mijn eerste reactie was NEEEEEEEE! Toen ik weer rustig werd :P bedacht ik me dat dit wel een heel goed plan is eigenlijk. Dan is er tenminste een fijne man 's ochtends op de radio! Ik krijg nl een ochtendhumeur van Giel Beelen… En veel verder dan 3FM kom ik normaal gesproken niet. Nu dan maar switchen naar radio 2 's ochtends. No problem! En ik ben fan van Timur en Rámon. Ok… Stiekem ben ik verliefd op Timur :heart:
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mrt 2015 22:55

Re: Ekdom weg bij 3FM

Juno schreef: Ok… Stiekem ben ik verliefd op Timur :heart:


Ik ook! :heart: Ik twitterde het laatst nog :P
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Mrt 2015 00:26

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik vind het wel heel jammer, maar ik ga er echt niet voor naar Radio 2 luisteren, dat vind ik zo'n suffe zender.
Ik vind het trouwens totaal niet jammer dat Coen en Sander weggaan, blergh die vind ik zo flauw. En ze praten gewoon veel te veel, er is dan voor mijn gevoel nauwelijks muziek. Als ik overdag thuis ben en radio kan luisteren zet ik hem altijd uit om vier uur. Maar ik hoop niet dat Timur en Ramon nu op hun plek komen, die vind ik nog veel erger. :thumbdown:
<<

Anoniem301

Bericht 19 Mrt 2015 09:29

Re: Ekdom weg bij 3FM

Bliss schreef:
Juno schreef: Ok… Stiekem ben ik verliefd op Timur :heart:


Ik ook! :heart: Ik twitterde het laatst nog :P


Dat kan toch niet Blissert
<<

Zero

Bericht 19 Mrt 2015 10:40

Re: Ekdom weg bij 3FM

Ik zou ook erg blij zijn met Timur en Ramon, maar of die de middag van Ekdom gaan vullen betwijfel ik. Is natuurlijk maar 2 uur, ik zou dan voor de tijden van Coen en Sander gaan.

Ik luister geen radio in de ochtend, maar nu hoor ik het laatste half uurtje toch Giel. Ik heb geen problemen met hem eigenlijk. Ik vind het nog altijd jammer dat ik Domien vaak niet kan luisteren,van mij mag die terug naar overdag maar ja, die zit vast wel goed daar op de avond...


:study: misschien moet ik me aanmelden voor DJ school om dat gat zelf te vullen.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers